σελφ σερβις - Τίνα Εκμετζόγλου, Ευρωχαρτική ΑΕΒΕ: Τα προσιτά προϊόντα ποιότητας φέρνουν ανάπτυξη

Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Τίνα Εκμετζόγλου, Ευρωχαρτική ΑΕΒΕ: Τα προσιτά προϊόντα ποιότητας φέρνουν ανάπτυξη

17 Σεπτεμβρίου 2013 | 14:12 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Τίνα Εκμεκτζόγλου

Στο ερώτημα, αν μπορεί μια ελληνική εταιρεία παραγωγής υπό συνθήκες χρόνιας ύφεσης να κερδίζει στον στίβο της ανάπτυξης και να διατηρεί θετικό το καθαρό της αποτέλεσμα, απαντά θετικά, μιλώντας στο σελφ σέρβις, η κ. Τίνα Εκμεκτζόγλου, υπεύθυνη Marketing της εταιρείας Ευρωχαρτική ΑΕΒΕ, εξηγώντας πώς ένα προϊόν μπορεί να προσφέρει στον καταναλωτή ποιότητα και, ταυτόχρονα, χαμηλή τιμή.

Η Ευρωχαρτική ΑΕΒΕ συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων βιομηχανικών επιχειρήσεων του κλάδου Χαρτιού-Απορρυπαντικών. Είναι αμιγώς ελληνική και απασχολεί προσωπικό 180 ατόμων. Οι παραγωγικές εγκαταστάσεις, οι αποθηκευτικοί χώροι και τα γραφεία της βρίσκονται στον Ασπρόπυργο Αττικής. Ο κύκλος εργασιών της το 2012 διαμορφώθηκε στα 37,8 εκατ. ευρώ, ενώ τα προ φόρων κέρδη της στις 617 χιλιάδες ευρώ.

Όπως μας είπε η κυρία Τίνα Εκμεκτζόγλου στην έναρξη της συζήτησής μας, «φέτος παρά τη δυσμενή οικονομική κατάσταση προβλέπουμε μια συνολική αύξηση των πωλήσεών μας κατά 6%, η οποία θα προέλθει από την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων Endless κατά 10%, όπως άλλωστε και του τομέα παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κατά 15%».

Υπευθυνότητα, άμεση διαθεσιμότητα, συνέπεια

σελφ σέρβις: Ποια είναι η στρατηγική που ακολουθείτε για τους μεγάλους πελάτες σας και σε ποιο βαθμό στηρίζετε τα μικρότερα σημεία πώλησης;

Τίνα Εκμεκτζόγλου: Η Ευρωχαρτική χωρίζει τις δραστηριότητες της σε τρεις βασικούς τομείς: Στην ανάπτυξη και παραγωγή προϊόντων με το brand name Endless (χαρτικά και απορρυπαντικά), στην ανάπτυξη και παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και στις εξαγωγές. Το πελατολόγιο μας βασίστηκε ανέκαθεν στα μικρότερα σημεία πώλησης, στις αποθήκες χαρτικών και απορρυπαντικών και στα μίνι μάρκετ, τα οποία μας στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, βοηθώντας μας να αναπτυσσόμαστε και να προσφέρουμε ολοένα μεγαλύτερη γκάμα κωδικών και ολοκληρωμένες λύσεις στα προϊόντα καθαρισμού.

Με ανταγωνιστικές τιμές, υψηλή ποιότητα και άμεση εξυπηρέτηση σταθήκαμε στο πλευρό των πελατών μας, ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις της κάθε εποχής. Ταυτόχρονα, αναπτύξαμε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διαθέτοντας ένα άρτια εκπαιδευμένο Τμήμα Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων και Ποιοτικού Ελέγχου, απαντώντας στα ζητούμενα των μεγάλων αλυσίδων.

Ειδικά σε δύσκολες οικονομικές περιόδους, όπως αυτή των τελευταίων ετών, η τάση για επιλεγμένους και αξιόπιστους προμηθευτές είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Γι’ αυτό οι πελάτες προτιμούν να συνεργάζονται με εταιρείες, για τις οποίες γνωρίζουν ότι μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους έγκαιρα, με υπευθυνότητα, άμεση διαθεσιμότητα και συνέπεια.

Value for money

σελφ σέρβις: Ποια στοιχεία διαφοροποιούν τα προϊόντα σας έναντι του ανταγωνισμού;

Τίνα Εκμεκτζόγλου: Είναι γεγονός ότι ιδιαίτερα στην εποχή που διανύουμε, εποχή περαιτέρω συρρίκνωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και σημαντικών αλλαγών στην καταναλωτική συμπεριφορά, οι τιμές παίζουν καθοριστικό ρόλο στις αγορές. Οι πελάτες μας αναζητούν το value for money, δηλαδή προϊόντα ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές.

Η Ευρωχαρτική μπορεί να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα και να προσφέρει αυτή την ιδανική αναλογία στη σχέση ποιότητας/τιμής, με προϊόντα υψηλής απόδοσης, λαμβάνοντας πάντα υπόψη της τις ανάγκες του ελληνικού νοικοκυριού. Με τεχνογνωσία, πολυετή εμπειρία, ευελιξία, ταχύτητα και παραγωγική δυναμικότητα είναι σε θέση να προσφέρει οικονομικώς προσιτά προϊόντα πιστοποιημένης ποιότητας.

σελφ σέρβις: Είναι εύκολο για μια εταιρεία σήμερα να εντοπίσει τη χρυσή τομή, ώστε να προσφέρει στον καταναλωτή ποιότητας με οικονομία;

Τίνα Εκμεκτζόγλου: Η μάρκα Endless, με σήμα τον κύκνο, έχει ήδη κατοχυρωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών ως ποιοτική και οικονομικώς προσιτή μάρκα, με προϊόντα που πρώτη η Ευρωχαρτική διέθεσε στην αγορά, όπως τα ευρέως διαδεδομένα επαγγελματικά τραπεζομάντιλα και τα ρολά κουζίνας περισσότερων γραμμαρίων, με χερούλι στη συσκευασία για ευκολότερη μεταφορά (1kg, 2kg κλπ). Αυτά στήριξαν την εταιρεία, προκειμένου να αναπτυχθεί και να δραστηριοποιηθεί σε νέους τομείς, όπως στα υγρά απορρυπαντικά και πιο πρόσφατα στα οικολογικά χαρτικά.

Με νέα επικοινωνιακή στρατηγική, στοχευμένες ενέργειες και εξωστρεφή δραστηριότητα, αποβλέπουμε στην ενίσχυση της επώνυμης ζήτησης των προϊόντων μας, στην περαιτέρω ενδυνάμωση του brand Endless, ώστε να κερδίσουμε ακόμα μεγαλύτερα μερίδια όχι μόνο στην εγχώρια αλλά και τη διεθνή αγορά.Χωρίς φιοριτούρες και φολκλόρ επιρροές, με μεθοδικότητα και σταθερό προσανατολισμό στην ποιότητα και την αισθητική, θέτουμε τις νέες βάσεις επικοινωνίας και μάρκετινγκ στην εταιρεία μας.

Η Ευρωχαρτική ΑΕΒΕ συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων βιομηχανικών επιχειρήσεων του κλάδου Χαρτιού-Απορρυπαντικών. Είναι αμιγώς ελληνική και απασχολεί προσωπικό 180 ατόμων. Οι παραγωγικές εγκαταστάσεις, οι αποθηκευτικοί χώροι και τα γραφεία της βρίσκονται στον Ασπρόπυργο Αττικής. Ο κύκλος εργασιών της το 2012 διαμορφώθηκε στα 37,8 εκατ. ευρώ, ενώ τα προ φόρων κέρδη της στις 617 χιλιάδες ευρώ.

Όπως μας είπε η κυρία Τίνα Εκμεκτζόγλου στην έναρξη της συζήτησής μας, «φέτος παρά τη δυσμενή οικονομική κατάσταση προβλέπουμε μια συνολική αύξηση των πωλήσεών μας κατά 6%, η οποία θα προέλθει από την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων Endless κατά 10%, όπως άλλωστε και του τομέα παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κατά 15%».

Υπευθυνότητα, άμεση διαθεσιμότητα, συνέπεια

σελφ σέρβις: Ποια είναι η στρατηγική που ακολουθείτε για τους μεγάλους πελάτες σας και σε ποιο βαθμό στηρίζετε τα μικρότερα σημεία πώλησης;

Τίνα Εκμεκτζόγλου: Η Ευρωχαρτική χωρίζει τις δραστηριότητες της σε τρεις βασικούς τομείς: Στην ανάπτυξη και παραγωγή προϊόντων με το brand name Endless (χαρτικά και απορρυπαντικά), στην ανάπτυξη και παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και στις εξαγωγές. Το πελατολόγιο μας βασίστηκε ανέκαθεν στα μικρότερα σημεία πώλησης, στις αποθήκες χαρτικών και απορρυπαντικών και στα μίνι μάρκετ, τα οποία μας στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, βοηθώντας μας να αναπτυσσόμαστε και να προσφέρουμε ολοένα μεγαλύτερη γκάμα κωδικών και ολοκληρωμένες λύσεις στα προϊόντα καθαρισμού.

Με ανταγωνιστικές τιμές, υψηλή ποιότητα και άμεση εξυπηρέτηση σταθήκαμε στο πλευρό των πελατών μας, ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις της κάθε εποχής. Ταυτόχρονα, αναπτύξαμε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διαθέτοντας ένα άρτια εκπαιδευμένο Τμήμα Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων και Ποιοτικού Ελέγχου, απαντώντας στα ζητούμενα των μεγάλων αλυσίδων.

Ειδικά σε δύσκολες οικονομικές περιόδους, όπως αυτή των τελευταίων ετών, η τάση για επιλεγμένους και αξιόπιστους προμηθευτές είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Γι’ αυτό οι πελάτες προτιμούν να συνεργάζονται με εταιρείες, για τις οποίες γνωρίζουν ότι μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους έγκαιρα, με υπευθυνότητα, άμεση διαθεσιμότητα και συνέπεια.

Value for money

σελφ σέρβις: Ποια στοιχεία διαφοροποιούν τα προϊόντα σας έναντι του ανταγωνισμού;

Τίνα Εκμεκτζόγλου: Είναι γεγονός ότι ιδιαίτερα στην εποχή που διανύουμε, εποχή περαιτέρω συρρίκνωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και σημαντικών αλλαγών στην καταναλωτική συμπεριφορά, οι τιμές παίζουν καθοριστικό ρόλο στις αγορές. Οι πελάτες μας αναζητούν το value for money, δηλαδή προϊόντα ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές.

Η Ευρωχαρτική μπορεί να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα και να προσφέρει αυτή την ιδανική αναλογία στη σχέση ποιότητας/τιμής, με προϊόντα υψηλής απόδοσης, λαμβάνοντας πάντα υπόψη της τις ανάγκες του ελληνικού νοικοκυριού. Με τεχνογνωσία, πολυετή εμπειρία, ευελιξία, ταχύτητα και παραγωγική δυναμικότητα είναι σε θέση να προσφέρει οικονομικώς προσιτά προϊόντα πιστοποιημένης ποιότητας.

σελφ σέρβις: Είναι εύκολο για μια εταιρεία σήμερα να εντοπίσει τη χρυσή τομή, ώστε να προσφέρει στον καταναλωτή ποιότητας με οικονομία;

Τίνα Εκμεκτζόγλου: Η μάρκα Endless, με σήμα τον κύκνο, έχει ήδη κατοχυρωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών ως ποιοτική και οικονομικώς προσιτή μάρκα, με προϊόντα που πρώτη η Ευρωχαρτική διέθεσε στην αγορά, όπως τα ευρέως διαδεδομένα επαγγελματικά τραπεζομάντιλα και τα ρολά κουζίνας περισσότερων γραμμαρίων, με χερούλι στη συσκευασία για ευκολότερη μεταφορά (1kg, 2kg κλπ). Αυτά στήριξαν την εταιρεία, προκειμένου να αναπτυχθεί και να δραστηριοποιηθεί σε νέους τομείς, όπως στα υγρά απορρυπαντικά και πιο πρόσφατα στα οικολογικά χαρτικά.

Με νέα επικοινωνιακή στρατηγική, στοχευμένες ενέργειες και εξωστρεφή δραστηριότητα, αποβλέπουμε στην ενίσχυση της επώνυμης ζήτησης των προϊόντων μας, στην περαιτέρω ενδυνάμωση του brand Endless, ώστε να κερδίσουμε ακόμα μεγαλύτερα μερίδια όχι μόνο στην εγχώρια αλλά και τη διεθνή αγορά.Χωρίς φιοριτούρες και φολκλόρ επιρροές, με μεθοδικότητα και σταθερό προσανατολισμό στην ποιότητα και την αισθητική, θέτουμε τις νέες βάσεις επικοινωνίας και μάρκετινγκ στην εταιρεία μας.


Επέκταση στα είδη προσωπικής υγιεινής

σελφ σέρβις: Τι προβλέπει το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας σας για την επόμενη τριετία; Τι κεφάλαια επενδύσατε τα τελευταία χρόνια;

Τίνα Εκμεκτζόγλου: Η εταιρεία μας ήδη προγραμμάτισε την επέκταση του μηχανολογικού εξοπλισμού του τμήματος των απορρυπαντικών, ώστε να καλύψει τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών της. Στο μεταξύ, την τελευταία τριετία πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους 15 εκ. ευρώ. Πρέπει να σας πω εδώ ότι η πρόσφατη έγκριση που πήραμε από τον ΕΟΦ, σχετικά με την ανάπτυξη μιας νέας σειράς εκπλενόμενων καλλυντικών προϊόντων, μας δίνει τη δυνατότητα επέκτασης στα είδη προσωπικής υγιεινής.

Εξαγωγές 8% επί του τζίρου

σελφ σέρβις: Είπατε ότι βασίζετε την ανάπτυξή σας και στην εξωστρεφή δραστηριότητα; Σε ποιες χώρες εξάγετε τα προϊόντα σας;

Τίνα Εκμεκτζόγλου: Η Ελλάδα δεν θεωρείται μια παραδοσιακά βιομηχανική χώρα κι αυτό καθιστά πιο δύσκολες τις συναλλαγές της με το εξωτερικό. Χρειάζεται συχνά να αποδείξεις ότι μπορείς και ξέρεις να παράγεις ανταγωνιστικά και ποιοτικά προϊόντα, που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά ή από τα προϊόντα μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών.

Ωστόσο, πολλές ελληνικές εταιρείες, με ξεκάθαρη στρατηγική και αξιόπιστα προϊόντα διεθνών προδιαγραφών, εξάγουν με επιτυχία ένα μεγάλο μέρος της παραγωγής τους, καθιερώνοντας με υπερηφάνεια τη θέση τους στις διεθνείς αγορές. Μέσω της βαθύτερης κατανόησης των αναγκών των ξένων καταναλωτών, σκοπός μας είναι να μεγιστοποιούμε το μέτρο της αποδοχής των διαφορετικών προϊόντων μας στο εξωτερικό.

Παρόλες τις δυσκολίες, η Ευρωχαρτική ήδη εξάγει προϊόντα της κυρίως στα Βαλκάνια, την Κύπρο και την Τουρκία. Σήμερα οι πωλήσεις της από τις εξαγωγές ανέρχονται στο 8% του συνολικού κύκλου εργασιών της. Ασφαλώς έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε, αλλά πιστεύουμε ότι ο στρατηγικός μας σχεδιασμός επιτρέπει να αισιοδοξούμε για την ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη των εξαγωγών μας.

σελφ σέρβις: Επενδύετε στην ελληνικότητα των προϊόντων σας;

Τίνα Εκμεκτζόγλου: Η Ευρωχαρτική, όπως σας είπα, είναι 100% ελληνική εταιρεία, η οποία εδώ και τρεις δεκαετίες προσφέρει θέσεις εργασίας στη χώρα και πραγματοποιεί επενδύσεις, που την καθιστούν ζωντανό κομμάτι της κοινωνίας και της οικονομίας μας. Όχι μόνο τιμούμε και εμπιστευόμαστε την ελληνικότητα, επενδύοντας όλες μας τις δυνάμεις στις αξίες της, όπως αυτές αναγνωρίζονται στα προϊόντα μας, αλλά την προβάλουμε με το όποιο διαθέσιμο μέσο στο εξωτερικό, όπως με τη συμμετοχή μας σε διεθνείς εκθέσεις.

Στο μεταξύ, αναμένουμε με ενδιαφέρον τα νέα, σχετικά με τη χρήση του σήματος «ελληνικό προϊόν» από το Υπουργείο Ανάπτυξης, το οποίο θα αποσαφηνίσει εντέλει το πλαίσιο χρήσης του σήματος και τα κριτήρια, βάσει των οποίων ένα προϊόν θα δικαιούται να χαρακτηρίζεται ελληνικό.Για εμάς η ελληνικότητα των προϊόντων δεν είναι απλώς ένα επικοινωνιακό εργαλείο κι αυτό το αποδεικνύουμε καθημερινά, συνεργαζόμενοι με Έλληνες προμηθευτές και στηρίζοντας δυναμικά την απασχόληση, τόσο στην Αττική, έδρα της εταιρείας μας, όσο και στη Θεσσαλονίκη, όπου δραστηριοποιείται ένα υποκατάστημά μας, εξυπηρετώντας τις ανάγκες της Βόρειας Ελλάδας.

σελφ σερβις (T. 430)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION