σελφ σερβις - Ε. Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ: ∆υνα΅ική είσοδος στην αγορά του συσκευασ΅ένου ψω΅ιού

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* ’νδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Ε. Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ: ∆υνα΅ική είσοδος στην αγορά του συσκευασ΅ένου ψω΅ιού

19 Απριλίου 2013 | 10:49 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Προϊόντα

Με μία ακόμη δυναμική επενδυτική κίνηση, ύψους 6 εκατ. ευρώ, η Ε. Ι. Παπαδόπουλος, δημιούργησε μια νέα μονάδα παραγωγής στο εργοστάσιό της στα Οινόφυτα και έκανε την είσοδό της στην κατηγορία του συσκευασμένου ψωμιού.

Η νέα μονάδα θα είναι ικανή να καλύψει το 25% της αγοράς του ψωμιού σε φέτες, με 2 διαφορετικές προτάσεις: Χωριάτικο Ψωμί σε Φέτες (3 γεύσεις) και Τετράγωνο Ψωμί του Τοστ (4 γεύσεις) -το σύνολο των κωδικών της εταιρείας γίνεται πλέον 288. Τα νέα προϊόντα, χωρίς συντηρητικά και πρόσθετα, με φυσικό προζύμι, παράγονται και συσκευάζονται με έναν καινοτόμο τρόπο, μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα, διασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα και γεύση και διάρκεια ζωής ενός μήνα. Για τις ανάγκες του νέου εγχειρήματος, η εταιρεία προχώρησε στην πρόσληψη 55 επιπλέον ατόμων.

Στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε μεταξύ άλλων πως η απόφαση εισόδου στην αγορά του ψωμιού σχετίζεται με τη δυναμική τής κατηγορίας (πρόκειται για είδος που είναι βασικό στη διατροφή των Ελλήνων), και με τη δέσμευσή της να παράγει καινοτόμα προϊόντα σε προσιτή τιμή (τα νέα προϊόντα θα διατίθενται σε τιμή χαμηλότερη του ανταγωνισμού). Στόχος είναι η κατάκτηση μεριδίου 30% στα επόμενα 2-3 χρόνια, παίρνοντας μερίδιο ακόμη και από PL προϊόντα.

Στις υπόλοιπες κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία είχε αύξηση μεριδίων και πωλήσεων σε όγκο και αξία (μερίδιο στα μπισκότα 65,2% σε αξία και 62% σε όγκο και στις φρυγανιές 32% και 30% αντίστοιχα), ενώ ο τζίρος του 2012 ήταν περίπου 121 εκατ. ευρώ, με +2%, και τα κέρδη προ φόρων 12,5 εκατ. ευρώ. Όπως δήλωσε και η κα Τζελίνα Κουκουμέλη, διευθύντρια marketing της εταιρείας, η Ε. Ι. Παπαδόπουλος έχει επενδύσει σημαντικά κονδύλια σε προωθητικές ενέργειες και σημείωσε τη συμβολή των σούπερ μάρκετ στην επίτευξη του στόχου για προσφορά προσιτών τιμών στους καταναλωτές.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την ελληνική προέλευση των προϊόντων και την αξιοποίησή της στην επικοινωνία των επιχειρήσεων, η κα Παπαδοπούλου δήλωσε πως ελληνική είναι μια εταιρεία που όχι μόνο παράγει και επενδύει στην Ελλάδα αλλά φορολογείται και για το σύνολο των εσόδων της στη χώρα, ενώ για το θέμα του χρόνου πίστωσης στα σούπερ μάρκετ είπε πως πολιτική της είναι να μην ξεπερνά τις 95 ημέρες και πως όταν δεν τηρούνται τα συμφωνηθέντα η εταιρεία διακόπτει τη συνεργασία.

σελφ σερβις (T. 427)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION