σελφ σερβις - Nivea Pure & Natural: Αυτό που ζητούν οι καταναλωτές

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Nivea Pure & Natural: Αυτό που ζητούν οι καταναλωτές

1 Μαρτίου 2012 | 15:36 Γράφει η Δέσποινα  Τσαγγάρη Topics: Προϊόντα

Το 1909 είναι η χρονιά που σηματοδοτεί την αρχή της ιστορίας της NIVEA στην Ελλάδα. Πρόκειται για τη χρονιά κατά την οποία εκφράστηκε για πρώτη φορά το αίτημα να διανέμονται τα προϊόντα της εταιρείας Beiersdorf στη χώρα μας. Η επίσημη παρουσίαση των προϊόντων NIVEA στην ελληνική αγορά ξεκίνησε το 1928 με την εισαγωγή της κρέμας NIVEA. Από τότε μέχρι σήμερα, μεσολάβησαν πολλοί σημαντικοί σταθμοί και λανσαρίσματα, που καθιέρωσαν τη μάρκα ως μία από τις ηγέτιδες στην περιποίηση της επιδερμίδας.

H καινοτομία είναι μέσα στο DNA της μάρκας. Άλλωστε, τα 100 χρόνια επιτυχίας της ΝΙVEA στηρίζονται σε πολύ μεγάλο βαθμό στους ειδικούς επιστήμονες, οι οποίοι μοιράζονται το ίδιο πάθος για την ανάπτυξη μοναδικών προϊόντων φροντίδας της επιδερμίδας.

Όλα ξεκίνησαν το 1911 όταν ο φαρμακοποιός και οραματιστής επιχειρηματίας Δρ. Oscar Troplowitz αναγνώρισε τις δυνατότητες του Eucerit, ενός γαλακτωματοποιητή που δημιούργησε ο χημικός Δρ. Isaac Lifschutz, ο οποίος κατέστησε δυνατή τη συγκράτηση νερού και λαδιού σε μία σταθερή κρέμα. Ο Δρ. Troplowitz, αμέσως αναγνώρισε ότι το γαλάκτωμα νερού σε λάδι θα έκανε την τέλεια βάση για μια καινοτόμο καλλυντική κρέμα.

Τον Δεκέμβριο του 1911, η NIVEA έκανε την είσοδό της στην αγορά με την πρώτη κρέμα για την περιποίηση της επιδερμίδας. Αυτό ήταν και η αρχή μίας παράδοσης για ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων υψηλής ποιότητας τα οποία να είναι προσιτά σε όλους. Με μία καινοτόμο κρέμα και μία ταλαντούχα ομάδα μάρκετινγκ με όραμα και πάθος για την παροχή προϊόντων που να ικανοποιούν τις ανάγκες όλης της οικογένειας, κατέκτησε μάλιστα μέσα σε μόλις τρία χρόνια, 34 χώρες σε 5 Ηπείρους.

Ισορροπημένη σχέση ποιότητας τιμής
Η NIVEA αποτελεί σήμερα μία μάρκα που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο με την ευρεία γκάμα προϊόντων που διαθέτει για όλη την οικογένεια και την κάθε τους ανάγκη. Αυτό αποδεικνύεται και έμπρακτα από τα σημαντικά μερίδια πωλήσεων που έχει η μάρκα σε όλες της τις κατηγορίες. Ενδεικτικά, στην κατηγορία περιποίησης της επιδερμίδας προσώπου και σώματος, η NIVEA κατέχει το 25,1% της αγοράς.

Η ελληνική αγορά, δεδομένης και της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας, αποτελεί σημαντική πρόκληση καθώς ο κλάδος μας δεν έχει μείνει ανεπηρέαστος από την παρούσα κατάσταση. Οι συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας περιποίησης της επιδερμίδας παρουσιάζουν μία πτώση της τάξης του 7%.

Ωστόσο, υπάρχουν υποκατηγορίες οι οποίες εμφανίζουν σημαντική ανάπτυξη, όπως είναι αυτή της περιποίησης της επιδερμίδας προσώπου (ενυδάτωση – αντιγήρανση) και των κρεμών κάθε χρήσης (all purpose). Αυτό πιθανόν να δικαιολογείται από το γεγονός ότι οι καταναλωτές πάντα αναζητούν μία ισορροπημένη σχέση ποιότητας–τιμής και η NIVEA ταυτίζεται με τη σχέση αυτή στο μυαλό τους.

Κατά συνέπεια, δεδομένων και των συνθηκών, οι καταναλωτές στρέφονται προς τις μάρκες που μπορούν να βρουν στην ευρεία αγορά, έναντι αυτών της επιλεκτικής αγοράς. Αξίζει να αναφέρουμε πως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, παρόλο που παρουσιάζουν μία σημαντική ανάπτυξη στις περισσότερες κατηγορίες FMCG, δεν αναπτύσσονται τόσο έντονα στις κατηγορίες που επιχειρεί η BDF (μόλις +1,4% σε αξία σε σχέση με το 2010) αποδεικνύοντας για μία ακόμα φορά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε διεθνώς αναγνωρισμένα, επώνυμα προϊόντα στη σωστή τιμή.

Προτίμηση φυσικών, οικονομικών προϊόντων
Η διεθνής πραγματικότητα φαίνεται να καταγράφει μία διττή τάση. Από τη μία διακρίνεται μία στροφή προς περισσότερο φυσικά προϊόντα, τα οποία να σέβονται τόσο τον καταναλωτή όσο και το περιβάλλον και τη διαφύλαξή του για τις επόμενες γενιές. Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα ισχυρή αλλά και αυξανόμενη.

Παράλληλα, φαίνεται να υπάρχει και μία ενισχυμένη προτίμηση προς προϊόντα που οι καταναλωτές ξέρουν και εμπιστεύονται για τη φροντίδα της επιδερμίδας τους και τα οποία αποτελούν μία σίγουρη και οικονομική λύση για αυτούς, Αυτό είναι μάλιστα ένα φαινόμενο το οποίο το διακρίναμε και στη μάρκα NIVEA, καθώς οι πωλήσεις της κλασικής κρέμας NIVEA στο μπλε κουτί, ενός προϊόντος το οποίο είναι ιδιαίτερα οικείο προς τον καταναλωτή, σημείωσαν ρεκόρ μέσα στο 2011.

H καινοτομία είναι μέσα στο DNA της μάρκας. Άλλωστε, τα 100 χρόνια επιτυχίας της ΝΙVEA στηρίζονται σε πολύ μεγάλο βαθμό στους ειδικούς επιστήμονες, οι οποίοι μοιράζονται το ίδιο πάθος για την ανάπτυξη μοναδικών προϊόντων φροντίδας της επιδερμίδας.

Όλα ξεκίνησαν το 1911 όταν ο φαρμακοποιός και οραματιστής επιχειρηματίας Δρ. Oscar Troplowitz αναγνώρισε τις δυνατότητες του Eucerit, ενός γαλακτωματοποιητή που δημιούργησε ο χημικός Δρ. Isaac Lifschutz, ο οποίος κατέστησε δυνατή τη συγκράτηση νερού και λαδιού σε μία σταθερή κρέμα. Ο Δρ. Troplowitz, αμέσως αναγνώρισε ότι το γαλάκτωμα νερού σε λάδι θα έκανε την τέλεια βάση για μια καινοτόμο καλλυντική κρέμα.

Τον Δεκέμβριο του 1911, η NIVEA έκανε την είσοδό της στην αγορά με την πρώτη κρέμα για την περιποίηση της επιδερμίδας. Αυτό ήταν και η αρχή μίας παράδοσης για ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων υψηλής ποιότητας τα οποία να είναι προσιτά σε όλους. Με μία καινοτόμο κρέμα και μία ταλαντούχα ομάδα μάρκετινγκ με όραμα και πάθος για την παροχή προϊόντων που να ικανοποιούν τις ανάγκες όλης της οικογένειας, κατέκτησε μάλιστα μέσα σε μόλις τρία χρόνια, 34 χώρες σε 5 Ηπείρους.

Ισορροπημένη σχέση ποιότητας τιμής
Η NIVEA αποτελεί σήμερα μία μάρκα που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο με την ευρεία γκάμα προϊόντων που διαθέτει για όλη την οικογένεια και την κάθε τους ανάγκη. Αυτό αποδεικνύεται και έμπρακτα από τα σημαντικά μερίδια πωλήσεων που έχει η μάρκα σε όλες της τις κατηγορίες. Ενδεικτικά, στην κατηγορία περιποίησης της επιδερμίδας προσώπου και σώματος, η NIVEA κατέχει το 25,1% της αγοράς.

Η ελληνική αγορά, δεδομένης και της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας, αποτελεί σημαντική πρόκληση καθώς ο κλάδος μας δεν έχει μείνει ανεπηρέαστος από την παρούσα κατάσταση. Οι συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας περιποίησης της επιδερμίδας παρουσιάζουν μία πτώση της τάξης του 7%.

Ωστόσο, υπάρχουν υποκατηγορίες οι οποίες εμφανίζουν σημαντική ανάπτυξη, όπως είναι αυτή της περιποίησης της επιδερμίδας προσώπου (ενυδάτωση – αντιγήρανση) και των κρεμών κάθε χρήσης (all purpose). Αυτό πιθανόν να δικαιολογείται από το γεγονός ότι οι καταναλωτές πάντα αναζητούν μία ισορροπημένη σχέση ποιότητας–τιμής και η NIVEA ταυτίζεται με τη σχέση αυτή στο μυαλό τους.

Κατά συνέπεια, δεδομένων και των συνθηκών, οι καταναλωτές στρέφονται προς τις μάρκες που μπορούν να βρουν στην ευρεία αγορά, έναντι αυτών της επιλεκτικής αγοράς. Αξίζει να αναφέρουμε πως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, παρόλο που παρουσιάζουν μία σημαντική ανάπτυξη στις περισσότερες κατηγορίες FMCG, δεν αναπτύσσονται τόσο έντονα στις κατηγορίες που επιχειρεί η BDF (μόλις +1,4% σε αξία σε σχέση με το 2010) αποδεικνύοντας για μία ακόμα φορά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε διεθνώς αναγνωρισμένα, επώνυμα προϊόντα στη σωστή τιμή.

Προτίμηση φυσικών, οικονομικών προϊόντων
Η διεθνής πραγματικότητα φαίνεται να καταγράφει μία διττή τάση. Από τη μία διακρίνεται μία στροφή προς περισσότερο φυσικά προϊόντα, τα οποία να σέβονται τόσο τον καταναλωτή όσο και το περιβάλλον και τη διαφύλαξή του για τις επόμενες γενιές. Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα ισχυρή αλλά και αυξανόμενη.

Παράλληλα, φαίνεται να υπάρχει και μία ενισχυμένη προτίμηση προς προϊόντα που οι καταναλωτές ξέρουν και εμπιστεύονται για τη φροντίδα της επιδερμίδας τους και τα οποία αποτελούν μία σίγουρη και οικονομική λύση για αυτούς, Αυτό είναι μάλιστα ένα φαινόμενο το οποίο το διακρίναμε και στη μάρκα NIVEA, καθώς οι πωλήσεις της κλασικής κρέμας NIVEA στο μπλε κουτί, ενός προϊόντος το οποίο είναι ιδιαίτερα οικείο προς τον καταναλωτή, σημείωσαν ρεκόρ μέσα στο 2011.


Pure & Natural: προϊόν... διαλόγου
Στρατηγική προτεραιότητα της μάρκας είναι να διατηρεί ανοιχτό διάλογο με τους καταναλωτές της σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να είναι ενήμερη για τις προσδοκίες και τις ανάγκες τους και να προσαρμόζεται σε αυτές. Βάσει αυτού του διαλόγου και της συνεχούς επένδυσης σε έρευνα και ανάπτυξη, προχωρούμε στη δημιουργία προϊόντων, τα οποία ικανοποιούν τα «θέλω» του καταναλωτή τόσο ποιοτικά αλλά και σε ό,τι αφορά τη σχέση ποιότητας-τιμής.

Ακολουθώντας λοιπόν το διεθνές παράδειγμα αλλά και τις επιταγές της ελληνικής αγοράς, προχωρήσαμε στο λανσάρισμα της νέας σειράς «Pure & Natural» με 95% συστατικά φυσικής προέλευσης και χωρίς parabens και τεχνητές χρωστικές ουσίες.

Η σειρά αυτή της NIVEA, βασίζει τη δράση της σε πολύτιμα βιολογικά εκχυλίσματα και στην πολύχρονη έρευνα και τεχνογνωσία των εργαστηρίων της Beirsdorf και ο έλληνας καταναλωτής μπορεί να τα βρει στην περιποίηση προσώπου, σώματος, αποσμητικών και βρεφικής φροντίδας.

Παράλληλα, πραγματοποιούμε δυνατές προσφορές στα σημεία πώλησης, σε μία προσπάθεια να διευκολύνουμε και να επιβραβεύσουμε τον καταναλωτή που αγοράζει τα προϊόντα NIVEA που χρειάζεται και επιθυμεί, στην ίδια πάντα ποιότητα την οποία έχει μάθει και εμπιστεύεται.

Παρόλο που οι προσφορές αυτές επηρεάζουν σημαντικά τα οικονομικά στοιχεία μιας εταιρείας, εμείς επιλέγουμε συνειδητά σε αυτήν τη δύσκολη οικονομική συγκυρία της χώρας να σταθούμε στο πλευρό του καταναλωτή και να διευκολύνουμε τις αγοραστικές του αποφάσεις. Θέλουμε πάντα να βλέπουμε τη μεγαλύτερη εικόνα και για εμάς είναι σημαντικότερο να ξέρουμε ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές αγοράζουν, δοκιμάζουν και εμπιστεύονται τα προϊόντα μας μακροπρόθεσμα.

Ιδιαίτερη προσοχή στο σούπερ μάρκετ
Στα καταστήματα σούπερ μάρκετ, ένα από τα βασικότερα σημεία διανομής και πώλησης της μάρκας, δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή προκειμένου να είμαστε ανταγωνιστικοί στην αγορά αλλά και top of mind επιλογή στο μυαλό του καταναλωτή.

Αυτό το καταφέρνουμε με μία σειρά ενεργειών, όπως:

  • προσφορές στην τιμή του προϊόντος,
  • παροχή επιπλέον προϊόντος,
  • δωρεάν διάθεση συγγενών προϊόντων,
  • εκπτωτικά κουπόνια,
  • χρήση των εκπτωτικών εργαλείων των λιανέμπορων (πχ κάρτες πιστότητας),
  • συμβουλευτικές υπηρεσίες στον χώρο των καταστημάτων,
  • διανομή δειγμάτων.

Τέλος, φροντίζουμε πάντα να υπάρχει η σωστή τοποθέτηση των προϊόντων μας μέσα στο κατάστημα, όπως αυτή ορίζεται μέσα από τα μάτια του καταναλωτή.

Τα σχέδια για το μέλλον
Το όραμά μας είναι η συνεχής ανάπτυξη και εξέλιξη της μάρκας με την παροχή καινοτόμων, ποιοτικών και αποτελεσματικών προϊόντων, την επένδυση στους ανθρώπους μας αλλά και την καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης και τους καταναλωτές μας. Κύριος στόχος, άλλωστε, της NIVEA αλλά και της Beiersdorf είναι να ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, προσφέροντάς του προϊόντα για το σήμερα αλλά και το αύριο για τη φροντίδα όλης της οικογένειας.

Οι σειρές NIVEA
Η μάρκα NIVEA έχει μία ευρεία γκάμα προϊόντων για όλη την οικογένεια και όλες τις ηλικίες που καλύπτουν και τις πιο απαιτητικές ανάγκες. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα η NIVEA έχει παρουσία με τη σειρά NIVEA visage για την περιποίηση της επιδερμίδας του προσώπου, τη σειρά NIVEA BODY για την περιποίηση του σώματος, τη σειρά NIVEA Sun για ασφαλή αντηλιακή προστασία, τη σειρά NIVEA Deodorants για αξιόπιστη αποσμητική δράση και τη σειρά NIVEA for Men, με προϊόντα ειδικά για την περιποίηση των ανδρών. Παράλληλα, η NIVEA επιχειρεί επίσης στις κατηγορίες αφρόλουτρων, περιποίησης μαλλιών και προϊόντων περιποίησης της βρεφικής επιδερμίδας.

* Η κα Δέσποινα Τσαγγάρη είναι General Manager Beiersdorf Hellas AE.

σελφ σερβις (T. 414)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION