σελφ σερβις - Νίκας: Ιδανική διατροφική επιλογή... από την Ashley & Holmes

Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Νίκας: Ιδανική διατροφική επιλογή... από την Ashley & Holmes

27 Ιανουαρίου 2012 | 11:38 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα/Ποτά

Στον «αέρα» είναι από τις 25 Νοεμβρίου η καμπάνια της Νίκας για τη νέα σειρά αλλαντικών με μοσχαρίσιο κρέας. Με slogan «Ήρθαν και τα έφερε ο Νίκας» η Ashley & Holmes επικοινωνεί με τηλεοπτικό σποτ τη νέα σειρά αλλαντικών, ως μια ιδανική διατροφική επιλογή πλούσια σε πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία, η νέα σειρά «απογειώνει τη γεύση αλλά και τη θρέψη της ελληνικής οικογένειας». Η καμπάνια ξεκίνησε με δύο teaser, ενώ ακολούθησε το τηλεοπτικό σποτ με τίτλο «Πρωτιές».

Στο τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νέας σειράς, με ιδιαίτερη έμφαση στην υψηλή ποιότητά τους και τη θρεπτική τους αξία, με την εικόνα και μικρών παιδιών που δείχνουν την προτίμησή τους στα αλλαντικά από μοσχαρίσιο κρέας.

Για τη νέα σειρά, η εταιρεία τονίζει πως «συνδυάζει μοναδικά την εξαιρετική γεύση, με την υψηλή διατροφική αξία του μοσχαρίσιου κρέατος. Το μοσχαρίσιο κρέας αποτελεί εξαιρετική πηγή σιδήρου, βιταμινών, πρωτεϊνών και ψευδαργύρου, γεγονός που καθιστά τη νέα σειρά αλλαντικών Νίκας Μοσχάρι ιδανική διατροφική επιλογή».

 Πίνακας 1: Αλλαντικά -  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Δεκ. 10  Ιαν.-Δεκ. 11
 Υφαντής παριζάκι  2.545,5  676,8
 Νίκας μοσχάρι  -  627,4
 Creta Farm combi  637,9  287,2

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Αλλαντικά - Διαφημιστική δαπάνη  ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Δεκ. 10  Ιαν.-Δεκ. 11
 Τηλεόραση  6.798,2  2.898,2
 Ραδιόφωνο  958,9  -
 Περιοδικά  588  294,7
 Εφημερίδες  849,2  55,1
 Σύνολο κατηγορίας  9.194,3  3.248

 Πηγή: Media Services SA


Η σειρά περιλαμβάνει αλλαντικά πάγκου μπούτι μοσχάρι και πάριζα, καθώς και αλλαντικά σε φέτες, μπούτι μοσχάρι, πάριζα και παριζάκι, λουκάνικα και μεικτά πακέτα με τυρί gouda.

Η νέα πρόταση της εταιρείας έρχεται ως συνέχεια της πολύχρονης παρουσίασης νέων, καινοτόμων προϊόντων. Η Νίκας, η πρώτη εταιρεία αλλαντικών στην Ελλάδα, είναι η πρώτη που λάνσαρε το παριζάκι, παρουσίασε τα αλλαντικά πάγκου σε τετράγωνη φόρμα για τοστ και λάνσαρε τα αλλαντικά γαλοπούλας.

Ιnfo
Πελάτης:
Νίκας Π.Γ. ΑΒΕΕ
Προϊόν: Νίκας Μοσχάρι
Δημιουργός: Ashley and Holmes Διαφημιστική
Μέσα προβολής: Τηλεόραση, τύπος, προωθητικά υλικά
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: Έναρξη καμπάνιας Δεκέμβριος 2011

σελφ σερβις (T. 413)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION