σελφ σερβις - Danone: Νέα ηγεσία με φιλόδοξους στόχους

Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Danone: Νέα ηγεσία με φιλόδοξους στόχους

27 Ιανουαρίου 2012 | 10:58 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά

Χάρης Φεύγας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος

Οι σημαντικές αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην ανώτερη διοίκηση της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα τον περασμένο Αύγουστο, μεταφράζονται σε μια εξωστρεφή στρατηγική επικοινωνίας και σε υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη πωλήσεων αλλά και μεριδίων. Η εταιρεία, σύμφωνα με τη SymphonyIRI, διατηρεί σήμερα μερίδιο κοντά στο 10% στο γιαούρτι σε αξία, ενώ σε όγκο το μερίδιό της είναι 7,8%.

Μετά τις τελευταίες αλλαγές, το top management της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα αποτελούν ο κ. Χάρης Φεύγας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, η κα Ιωάννα Βαρβαρίγου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ, o κ. Κώστας Κορρές, Διευθυντής Πωλήσεων, η κα Ναυσικά Φρίμα, Health Affairs & Quality Manager και η κα Αλεξάνδρα Αλεξανδράκη, HR Manager.

Όπως δηλώνει η διοίκηση της εταιρείας, ισχυρό όπλο της στην προσπάθεια περαιτέρω διείσδυσης στην ελληνική αγορά γιαουρτιού είναι το Activia, το οποίο από το 2007 που ξεκίνησε την πορεία του στη χώρα μας, κατέχει τη 2η θέση σε μερίδια αγοράς, χωρίς αυτό να σημαίνει πως και η δυναμική των άλλων brands είναι αμελητέα. Εκτός από το Activia, η Danone διακινεί στην ελληνική αγορά το Actimel, ρόφημα γιαουρτιού με προβιοτικά L.Casei Defensis, το Danonino, παιδικό επιδόρπιο γάλακτος και ρόφημα, και το επιδόρπιο Danette.

«Για το 2012 η εταιρεία αναμένει κύκλο εργασιών αυξημένο κατά 10%, καθώς θα αρχίσουν να αποδίδουν οι διαρθρωτικές αλλαγές που έγιναν πρόσφατα», ανέφερε σε πρόσφατη συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, ο κ. Χάρης Φεύγας, τονίζοντας παράλληλα τη θετική πορεία της εταιρείας, σε μια περίοδο που η αγορά συρρικνώνεται.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι και τον Αύγουστο, η πτώση της αγοράς των γαλακτοκομικών σε όγκο, κυμαίνονταν στο -2%, ενώ το δίμηνο Οκτώβριος-Νοέμβριος, η πτώση έγινε πιο έντονη και έφτασε στο -7 με -8%. Αυτό, όπως ανέφεραν στελέχη της εταιρείας, αποδίδεται στο γεγονός ότι το δίμηνο αυτό έγιναν αισθητές οι μειώσεις στα εισοδήματα, αλλά και τα φορολογικά μέτρα. Όπως ανέφεραν, η πτώση θα συνεχιστεί και το 2012.

Επενδύσεις την ελληνική αγορά
Παρά το δυσμενές περιβάλλον, η Danone εμμένει στις επενδύσεις της στην ελληνική αγορά, ενώ δεν υπάρχει καμμία περίπτωση αποχώρησής της, αφού η μητρική πιστεύει πολύ στις επενδύσεις που έχει κάνει στη χώρα μας και θα συνεχίσει να τις στηρίζει. Όπως ανέφερε ο κ. Χάρης Φεύγας, η Danone το 2012 θα εστιάσει στη στρατηγική ανάπτυξη, με κύριο γνώμονα τη σχέση ποιότητας/τιμής, εισάγοντας παράλληλα νέες προτάσεις στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και το νέο «Activia Μικρό Γεύμα» που λάνσαρε πρόσφατα η εταιρεία. Το προϊόν κοστίζει 1,20 ευρώ και ήδη η πορεία του κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχημένη από την εταιρεία.

«Η νέα πρόταση της Danone αναγνωρίζει τις δυσκολίες που βιώνει η ελληνική οικογένεια. Μέσω του νέου προϊόντος επιχειρούμε με μόλις 1,20 ευρώ να αποτελέσουμε βασική επιλογή για ένα χορταστικό και υγιεινό γεύμα, με χαμηλά λιπαρά και όλα τα οφέλη του Activia, αντικαθιστώντας έτσι άλλες ανθυγιεινές και ακριβότερες συνήθειες» τόνισε ο κ. Φεύγας. Πιλότος για την ανάπτυξη του «Activia Μικρό Γεύμα» αποτέλεσε η επιτυχία του «Activia Τραγανή Απόλαυση», που συνδυάζει το επιδόρπιο γιαουρτιού με δημητριακά.

Όπως αναφέρθηκε, η εταιρεία εκτιμά ότι ο έλληνας καταναλωτής, παρά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, δεν θα πάψει να αναζητά υπεραξία στα προϊόντα που αγοράζει και, ιδιαίτερα σε ό,τι έχει να κάνει με την υγιεινή διατροφή, πάντα θα προτιμά τα προϊόντα που του την προσφέρουν σε ιδανική σχέση ποιότητας/τιμής.

Δέσμευση σταθερών τιμών
Από την πλευρά της, η κα Ιωάννα Βαρβαρίγου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Danone τόνισε ότι η εταιρεία δεσμεύεται να διατηρήσει σταθερές τις τιμές του Activia, παρά το γεγονός της αύξησης των πρώτων υλών, που οδηγεί σε ανατιμήσεις του προϊόντος σε άλλες χώρες. Όπως ανέφερε, ήδη, σε δύο βασικούς κωδικούς, «Τραγανή Απόλαυση» και «Activia Κάθε Στιγμή», η Danone απορρόφησε τις δύο πρόσφατες αυξήσεις ΦΠΑ. «Στόχος μας είναι η ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών μείωσης τιμής στα σημεία πώλησης, κάτι που δεν γινόταν στο παρελθόν για το Activia. Παράλληλα θέλουμε να λανσάρουμε προϊόντα με πολύ καλή σχέση ποιότητας και τιμής».

Info
Το 2010, ο κύκλος εργασιών της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα διαμορφώθηκε στα 26,8 εκατ. ευρώ με κέρδη μετά φόρων στο 1,4 εκατ. ευρώ. Για το 2011, η εταιρεία αναμένει μείωση του τζίρου κατά 10% λόγω των επενδύσεων σε διαρθρωτικές αλλαγές.

σελφ σερβις (T. 413)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION