σελφ σερβις - ΕΨΑ Bio: Αυθεντική bio-γεύση από την Admine

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

ΕΨΑ Bio: Αυθεντική bio-γεύση από την Admine

26 Οκτωβρίου 2011 | 14:48 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα/Ποτά

H ΕΨΑ καινοτομεί ακόμη μία φορά και λανσάρει τα πρώτα ελληνικά βιολογικά αναψυκτικά. Πρόκειται για την ΕΨΑ bio βιολογική λεμονάδα και την EΨΑ bio βιολογική πορτοκαλάδα.

Οι νέες EΨΑ bio παράγονται από πιστοποιημένα βιολογικά λεμόνια και πορτοκάλια με προσθήκη πιστοποιημένης βιολογικής ζάχαρης, στη μονάδα της ΕΨΑ στην Αγριά Βόλου.

Για τις ανάγκες της νέας σειράς βιολογικών αναψυκτικών το χαρακτηριστικό μπουκάλι της ΕΨΑ ντύθηκε με ένα εντυπωσιακό sleeve, όπου, χάρη σε ένα op παιχνίδι, το χαρακτηριστικό βραβείο που κοσμεί όλες τις συσκευασίες της εταιρείας από την Αγριά μοιάζει να αποκαλύπτεται, αφού σκίζει μια χάρτινη σακούλα, όπως αυτές που εξακολουθούν να συσκευάζουν τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά στα παραδοσιακά οπωροπωλεία.

Μέσα από αυτό το εύρημα αποκαλύπτεται ότι τα νέα αναψυκτικά EΨΑ bio είναι τόσο κοντά στη φύση και αντλούν την έμπνευσή τους από την ίδια τη ζωή και το περιβάλλον της περιοχής του Βόλου, όπου γεννήθηκε το brand της ΕΨΑ.

Τα νέα αναψυκτικά EΨΑ bio βρίσκονται ήδη στα ράφια επιλεγμένων σημείων πώλησης σε όλη την Ελλάδα και το λανσάρισμά τους υποστηρίζεται από έντυπη και τηλεοπτική καμπάνια. Το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας δημιούργησε η Admine. Μια χάρτινη συσκευασία σκίζεται και μέσα της αποκαλύπτεται ένα περιβόλι. Πορτοκαλιές φορτωμένες ζουμερά πορτοκάλια και ο ήλιος που λάμπει, δείχνουν ότι βρισκόμαστε σε ένα περιβάλλον όπου η φύση, ο καιρός και η διάθεση συντελούν στο να δημιουργηθεί η αυθεντική γεύση των EΨΑ bio, πορτοκαλάδας και λεμονάδας.

Το τηλεοπτικό σποτ δημιουργήθηκε με τη μέθοδο του 3D, που επιμελήθηκε η DVS design, ενώ τη σκηνοθετική επιμέλεια είχε η Dada Art.

 Πίνακας 1: Αναψυκτικά -  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Αυγ. 2010  Ιαν.-Αυγ. 2011
 Coca Cola  1.429,01  3.950,94
 Fanta  513,17  1.420,67
 Sprite  -  696,84

 Πηγή: Media Services SA


 Πίνακας 2: Αναψυκτικά - Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Αυγ. 2010  Ιαν.-Αυγ. 2011
 Τηλεόραση  2.689,96  5.161,68
 Ραδιόφωνο  239,05  387,9
 Περιοδικά  753,1  1.125,99
 Εφημερίδες  37,19  413,13
 Σύνολο κατηγορίας  3.719,3  7.088,71

 Πηγή: Media Services SA


Info
Πελάτης:
ΕΨΑ
Προϊόν: ΕΨΑ bio
Δημιουργός: Admine
Μέσα προβολής: TV, Social Media
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: 2 μήνες

σελφ σερβις (T. 410)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION