σελφ σερβις - Ecotrophelia 2011

Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Ecotrophelia 2011

26 Οκτωβρίου 2011 | 13:32 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά,Εκδηλώσεις

Βραβεύτηκαν οι τρεις νικήτριες ομάδες του 1ου διαγωνισμού καινοτόμων προϊόντων διατροφής Ecotrophelia 2011, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με πρωτοβουλία του ΣΕΒΤ.

Στην τελική φάση του έφτασαν έξι πανεπιστημιακές ομάδες φοιτητών, που κατάφεραν να αναπτύξουν μέσα σε λίγους μήνες από ένα καινοτόμο προϊόν διατροφής. Το 1ο βραβείο απονεμήθηκε στην ομάδα που συνέστησαν το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, για το προϊόν «Eco-Parizaki Sea Food», που συνδυάζει τη διατροφική αξία των θαλασσινών και την οικολογική αξιοποίηση των παραπροϊόντων της βιομηχανίας τροφίμων.

Η ομάδα ταξίδεψε στην Κολωνία, όπου διεξήχθει η δεύτερη φάση του διαγωνισμού όπου κέρδισε το πρώτο βραβείο. Το 2ο βραβείο κέρδισε η ομάδα που συνέστησαν φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου και του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για το έτοιμο λειτουργικό προϊόν ψυγείου «Sweet Variation - Semolina Halva». Το 3ο βραβείο μοιράστηκαν οι ομάδες του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου –οι φοιτητές του πρώτου για το dressing σαλάτας «Magic Key», με βάση το έξτρα παρθένο βιολογικό ελαιόλαδο, και οι φοιτητές για το «Green Mediterranean Deli Salad», μια προ-συσκευασμένη έτοιμη σαλάτα από λαχανικά βιολογικής καλλιέργειας.

Τους νικητές ανέδειξε η εθνική επιτροπή του διαγωνισμού, αποτελούμενη από τους κ.κ. Ευ. Καλούση, πρόεδρο ΣΕΒΤ, Α. Τριχοπούλου, ΕΚΠΑ-πρόεδρο Ινστιτούτου Υγείας, δρ. D.Rossi, αντιπρόεδρο της ευρωπαϊκής τεχνολογικής πλατφόρμας Food for Life, Γρ. Αντωνιάδη, πρόεδρο ΣΔΕ και Ρ. Γαμβρό, πρόεδρο της Επιστημονικής Επιτροπής του ΣΕΒΤ.

σελφ σερβις (T. 410)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION