σελφ σερβις - Προϊόντα προσωπικής υγιεινής: Μεταξύ βροχής προσφορών και... ξηρού αγοραστικού κλίματος

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Προϊόντα προσωπικής υγιεινής: Μεταξύ βροχής προσφορών και... ξηρού αγοραστικού κλίματος

7 Σεπτεμβρίου 2011 | 10:06 Γράφει η Ελενα  Καραντζίκου Topics: Προϊόντα

Η υποχώρηση των πωλήσεων κι η «βροχή» προσφορών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που σημάδεψαν τις εξελίξεις πέρυσι και τους πρώτους μήνες του 2011 στην κατηγορία των προϊόντων προσωπικής υγιεινής. Στα αποσμητικά, που αντιστέκονται στην κρίση περισσότερο από άλλα προϊόντα, οι καινοτομίες κινούν την αγορά. Αντίθετα, για παράδειγμα στα αφρόλουτρα «ο καταναλωτής δεν αποφασίζει την αγορά προϊόντος, αν δεν είναι σε προσφορά», τονίζει στέλεχος μεγάλης αλυσίδας.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION