σελφ σερβις - Προϊόντα περιποίησης προσώπου: Υποχώρηση πωλήσεων, ένταση του ανταγωνισμού

Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Προϊόντα περιποίησης προσώπου: Υποχώρηση πωλήσεων, ένταση του ανταγωνισμού

1 Ιουνίου 2011 | 10:58 Γράφει η Ελενα  Καραντζίκου Topics: Προϊόντα,Υγεία/Ομορφιά

Αισθητές είναι οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην κατηγορία των προϊόντων περιποίησης προσώπου. Για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια η κατηγορία παρουσίασε το 2010 πτωτικές τάσεις, περισσότερο έντονες στα γαλακτώματα ντεμακιγιάζ και τα καθαριστικά προσώπου, παρά στην υποκατηγορία των κρεμών περιποίησης. Η άνοδος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι σημαντική, ιδιαίτερα στην υποκατηγορία των προϊόντων καθαρισμού προσώπου.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION