σελφ σερβις - Special Report: Best sellers 2009 - Κρουασάν: Κερδίζει η σοκολάτα!

Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Special Report: Best sellers 2009 - Κρουασάν: Κερδίζει η σοκολάτα!

27 Μαΐου 2010 | 16:32 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Special Reports,Προϊόντα

Special Report: Best sellers 2009 - Κρουασάν: Κερδίζει η σοκολάτα!

Τα κρουασάν αποτελούν μια ώριμη αγορά στην οποία κυριαρχεί η συσκευασία των 85 γρμ και η γεύση της σοκολάτας (γέμιση πραλίνας φουντουκιού ή γέμιση κακάο) με ποσοστό που ξεπερνάει το 50%.

Το 2009 είχαμε μια αύξηση των πωλήσεων κατά 3,88%. Στην 1η θέση του Top 5 βρίσκουμε τo Molto της Vivartia. Η εταιρεία καταλαμβάνει το 2009 άλλες δύο θέσεις μεταξύ των Top 5, με τα κρουασάν 7days και Recor.

To 60% των πωλήσεων της κατηγορίας πραγματοποιείται από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και το 40% από τα περίπτερα και τα mini market, που ανθίστανται σθεναρά στις αυξητικές τάσεις των πρώτων

To 60% των πωλήσεων της κατηγορίας πραγματοποιείται από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και το 40% από τα περίπτερα και τα mini market, που ανθίστανται σθεναρά στις αυξητικές τάσεις των πρώτων. Το 2009 το ηχηρό νέο στα ατομικά συσκευασμένα κρουασάν ήταν το λανσάρισμα του Molto Max 120 γρμ.

 Τα Top 5 brands το 2009

 Κατάταξη  Brand  Εταιρεία
 1o  Molto  Vivartia
 2o  7days  Vivartia
 3o  Champion  Tottis
 4o  Recor  Vivartia
 5o  Panrico  Panrico


 Βrand-leaders για 3 συνεχόμενες χρονιές
(1η και 2η θέση)

2009  2008  2007  Brand  Εταιρεία
 1o  1o  1o  Molto  Vivartia
 2ο  2ο  2ο  7days  Vivartia


 New Launches 2009

 Brand  Πωλήσεις (σε χιλ. ευρώ)
 7days Molto Max Praline 120 gr  567,51
 Recor Pralina 75 gr  326,66
 7days Molto Way Caramela 85 gr  324,25


 Πωλήσεις σε αξία (σε εκατ. ευρώ)

 2008  28,37
 2009  29,47
 Μεταβολή 2009/2008  3,88%


H άνοδος των προϊόντων PL, σε συνδυασμό με την διαμορφωμένη δυσχερή οικονομική κατάσταση, οδήγησε τις εταιρείες σε προσφορές με πιο έντονο προϊοντικό χαρακτήρα. Οικονομικές προσφορές με δωρεάν προϊόν (πχ 3+1 δώρο, +20% επιπλέον προϊόν κλπ), price offs (πχ προ-τυπωμένη προτεινόμενη τιμή με έκπτωση -15%) και tailor made ενέργειες σε διάφορες αλυσίδες, αντικατέστησαν SMS διαγωνισμούς και δώρα on pack.

Στο πλαίσιο της παρούσας οικονομικής συγκυρίας, η πρόβλεψη για την πορεία των κρουασάν είναι ότι θα είναι σταθερή, δεδομένου ότι τα προϊόντα με τιμή χαμηλότερη του 1 ευρώ θα υποστούν μικρότερη πίεση σε σχέση με τις άλλες προϊοντικές κατηγορίες.

σελφ σερβις (T. 394)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION