σελφ σερβις - Special Report: Best sellers 2009 - Δημητριακά: 2 brand στις 5 πρώτες θέσεις

Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Special Report: Best sellers 2009 - Δημητριακά: 2 brand στις 5 πρώτες θέσεις

27 Μαΐου 2010 | 16:21 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Special Reports,Προϊόντα

Special Report: Best sellers 2009 - Δημητριακά: 2 brand στις 5 πρώτες θέσεις

Οι πωλήσεις της κατηγορίας παρουσιάζουν έντονη δυναμική ανάπτυξης την τελευταία 10ετία.

Η αρχή έγινε με το λανσάρισμα των δημητριακών με χαμηλά λιπαρά, που κέρδισαν τους καταναλωτές και κατέχουν και σήμερα τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις. Μεγάλη δυναμική, αν και όχι στο ίδιο ποσοστό με τα δημητριακά διαίτης, όπως αποκαλούνται, έχουν τα παιδικά δημητριακά, δηλαδή εκείνα που απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας έως 10 ετών, αλλά και σε εφήβους, και περιέχουν συνήθως επιπρόσθετη σοκολάτα.

Μεγάλη δυναμική, αν και όχι στο ίδιο ποσοστό με τα δημητριακά διαίτης, έχουν τα παιδικά δημητριακά, δηλαδή εκείνα που απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας έως 10 ετών, αλλά και σε εφήβους, και περιέχουν συνήθως επιπρόσθετη σοκολάτα

To 2009 η κατηγορία είχε ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 6,74% με τη Nestle και την Kellogg’s να κυριαρχούν στις πρώτες θέσεις. Πράγματι, στις δύο πρώτες θέσεις βρίσκονται από το 2007 έως και το 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI Hellas, τα προϊόντα Fitness Nestle (1η θέση) και Kellogg’s Special Κ (2η θέση), ενώ στα επιτυχημένα λανσαρίσματα της χρονιάς έχουμε Κellogg’s Tresor Choco Caramel 375 gr (Kellogg’s), Cheetos Sweetos Bars Cacao & Milk 5x28 (Tasty) και Κellogg’s Coco Pops 375 gr (Kellogg’s).

 Τα Top 5 brands* το 2009

 Κατάταξη  Brand  Εταιρεία
 1o  Fitness Nestle  Νestle
 2o  Kellogg’s Special Κ  Κellogg’s
 3o  Kellogg’s Αll Βran  Κellogg’s
 4o  Fitness Nestle bars  Νestle
 5o  Nesquick Nestle  Νestle

 * Συμπεριλαμβάνονται μπάρες και ready to eat



 New Launches 2009

 Brand  Πωλήσεις (σε χιλ. ευρώ)
 Κellogg’s Tresor Choco Caramel 375 gr  332,71
 Cheetos Sweetos Bars Cacao & Milk 5x28  263,69
 Κellogg’s Coco Pops 375 gr  247,78


 Βrand-leaders* για 3 συνεχόμενες χρονιές
(1η και 2η θέση)

 2009  2008  2007  Brand  Εταιρεία
 1o  1o  1o  Fitness Nestle  Νestle
 2ο  2ο  2ο  Kellogg’s Special Κ  Κellogg’s

 * Συμπεριλαμβάνονται μπάρες και ready to eat

 


 Πωλήσεις σε αξία (σε εκατ. ευρώ)

 2008  103,19
 2009  110,15
 Μεταβολή 2009/2008  6,74%


Το μερίδιο των δημητριακών διαίτης διαμορφώνεται σε περίπου 45%-50% σε όγκο και αξία. Υψηλά μερίδια έχουν και τα παιδικά δημητριακά, ενώ τα δημητριακά για την καλύτερη λειτουργία του εντέρου αντιπροσωπεύουν ποσοστό επί των πωλήσεων της τάξης του 15%. Πωλήσεις της τάξης του 10%-12% εκτιμάται ότι πραγματοποιούν οι μπάρες δημητριακών. Αντίθετα, τα κλασικά δημητριακά, όπως οι νιφάδες καλαμποκιού, αλλά και τα μούσλι, κουάκερ κλπ, έχουν μειώσει το μερίδιό τους.

σελφ σερβις (T. 394)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION