σελφ σερβις - Η Colruyt λανσάρει βασιλικό από τις δικές της «κάθετες φάρμες»

Τρίτη, 7 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η Colruyt λανσάρει βασιλικό από τις δικές της «κάθετες φάρμες»

23 Μαρτίου 2020 | 13:34 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Ενέργεια/Περιβάλλον,Τάσεις

Η βελγική αλυσίδα Colruyt παρουσίασε τον Νοέμβριο του 2018 ένα νέο σύστημα καλλιέργειας φυτών, που δίνει τη δυνατότητα παραγωγής σε μικρούς χώρους -20 φορές μικρότερους από την παραδοσιακή επιφάνεια καλλιέργειας-, φυτών υψηλής ποιότητας, με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Η παραγωγή τους στηρίζεται σε τεχνολογία που επιτρέπει τη μη χρήση ζιζανιοκτόντων, καθώς και το πότισμά τους με χρήση κατά 90% λιγότερου νερού. Επίσης, ο φωτισμός των χώρων πραγματοποιείται με τη χρήση κατά 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ανεμογεννήτριες και φωτοβολταϊκά) και φωτιστικών led, που έχουν αναπτυχθεί από την ίδια την εταιρεία. Τα προϊόντα κυκλοφορούν από το 2019 υπό το brand Boni Selection. Πρόσφατα η Colruyt λάνσαρε τον βασιλικό που παράγεται σύμφωνα με τη συγκεκριμένη τεχνολογία σε 31 καταστήματα Bio-Planet και online στην πλατφόρμα της Collect&Go. Στα πλάνα της αλυσίδας για το 2020 έχει ήδη προβλεφθεί η κυκλοφορία και άλλων μυρωδικών.

Η φάρμα λειτουργεί σε ένα από τα κέντρα διανομής της αλυσίδας και με αυτό τον τρόπο έχει μειωθεί η απόσταση μεταφοράς από την αποθήκη στα καταστήματά της κατά ένα πέμπτο. Σε επίσημες δηλώσεις επισημάνθηκε πως η απόφαση για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της αλυσίδας σχετικά με την προσφορά στους πελάτες της καινοτόμων προϊόντων τοπικής, οικολογικά υπεύθυνης παραγωγής.

σελφ σερβις (T. 503)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION