σελφ σερβις - Metro: «Energy Efficient Company of the year»

Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Metro: «Energy Efficient Company of the year»

24 Ιανουαρίου 2020 | 14:57 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Ενέργεια/Περιβάλλον,Φεστιβάλ/Βραβεία

Μεγάλος νικητής της φετινής διοργάνωσης των Energy Mastering Awards 2019 ήταν η Metro, η οποία κατέκτησε την κορυφαία διάκριση «Energy Efficient Company of the year» σαρώνοντας ακόμη δεκαπέντε βραβεία!

Η εταιρεία απέσπασε τέσσερα χρυσά, πέντε ασημένια και έξι μπρούτζινα βραβεία για τις καλές πρακτικές ενεργειακής απόδοσης, εξοικονόμησης και αειφορίας που ακολουθεί.

Τα βραβεία αφορούσαν όλες τις επιχειρήσεις (ιδιωτικές και δημόσιες) που παράγουν και διαχειρίζονται ενέργεια, προσφέρουν υπηρεσίες και τεχνολογίες ή είναι χρήστες ενέργειας και εφαρμόζουν επιτυχημένες πρακτικές ή έχουν εγκαταστήσει σύγχρονη τεχνολογία για την αποτελεσματική διαχείριση της ενέργειας που καταναλώνουν (ηλεκτρική ενέργεια, καύσιμα, νερό, πρώτη ύλη) κατά την παραγωγική ή εφοδιαστική διαδικασία.

Η βράβευση της Metro σε θέματα περιβάλλοντος και ενέργειας αποτελεί το επιστέγασμα όλων των δράσεων που έχει θέσει σε εφαρμογή τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή της. Έχοντας καταφέρει σημαντική εξοικονόμηση στην ενέργεια που καταναλώνει, η οποία αγγίζει το 20% την τελευταία τριετία, η εταιρεία συγκαταλέγεται στους ηγέτες της εγχώριας αγοράς σε θέματα ενέργειας, περιβάλλοντος, βιώσιμης ανάπτυξης και αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής.

Το κορυφαίο βραβείο της διοργάνωσης, «Energy Efficient Company of the year», απονέμεται στην επιχείρηση που συγκεντρώνει τις περισσότερες διακρίσεις στις επιμέρους κατηγορίες, που αφορούν την αποτελεσματική διαχείριση της ενέργειας.

σελφ σερβις (T. 501)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Γάλα: Υπό πίεση η αγορά

Ενόσω η ευρεία αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων ανακάμπτει την τελευταία διετία, απομακρυνόμενη σιγά-σιγά από το τέλμα της οικονομικής κρίσης, η αγορά του γάλακτος εξακολουθεί να υποφέρει, εμφανίζοντας συνεχή πτώση πωλήσεων. Κι όμως, τα γάλατα προστιθέμενης αξίας και ειδικών προϊοντικών χαρακτηριστικών, όπως το βιολογικό, το κατσικίσιο και το εναλλακτικό «φυτικό γάλα» ή το γάλα χωρίς λακτόζη, εμφανίζουν αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων. Η οικονομική κρίση και οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις αλλάζο...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION