σελφ σερβις - Στα 500 πλέον τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος

Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Στα 500 πλέον τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος

23 Δεκεμβρίου 2019 | 10:43 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά

Τον αριθμό των 500 καταστημάτων έφτασε το δίκτυο της ΑΒ Βασιλόπουλος, με την εγκαινίαση της λειτουργίας ενός νέου καταστήματος AB Food Market στον Βόλο. Η εταιρεία εμμένει στην πολιτική της ταχείας επέκτασης του δικτύου της, έχοντας από την αρχή του έτους ιδρύσει συνολικά 42 νέα σούπερ μάρκετ σε Αττική, Μακεδονία, Πελοπόννησο και Κεφαλλονιά, στο πλαίσιο της υλοποίησης του σχετικού επενδυτικού της προγράμματος, ετήσιου ύψους περίπου 60 εκατ. ευρώ.

Η στρατηγική ενδυνάμωσης του δικτύου της εταιρείας συμπληρώνεται από τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της με άλλες επενδύσεις, τόσο στις τιμές και την ποικιλία των προϊόντων που διαθέτει όσο και με την εφαρμογή καινοτομιών στις υπηρεσίες που προσφέρει. Στόχος της είναι η συνεχής αναβάθμιση της εικόνας των καταστημάτων της, ώστε να ενισχύεται η επισκεψιμότητά τους και η πιστότητα των πελατών της, αποβλέποντας στην επιτάχυνση της ανάπτυξης των πωλήσεών της. Η σχετική πολιτική της φαίνεται πως αποδίδει, δεδομένου ότι, όπως προκύπτει από στοιχεία που έδωσε προ ημέρων στη δημοσιότητα η μητρική της, Ahold-Delhaize, τα μεγέθη της παρουσίασαν βελτίωση στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου φέτος. Εξάλλου, η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος ήδη έχει ανακοινώσει ότι, εφόσον συνεχιστεί η σταδιακή βελτίωση των μεγεθών της αλυσίδας ως το τέλος του έτους, είναι πιθανό ο ρυθμός εξέλιξης των πωλήσεών της να εξελιχτεί με θετικό πρόσημο για το σύνολο του τρέχοντος δωδεκαμήνου.

Στην ανακοίνωση του μητρικού ομίλου σχετικά με την πορεία των μεγεθών του στο ενιάμηνο σχολιάζεται ειδικότερα η γεωγραφική περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στην οποία περιλαμβάνεται η Ελλάδα, με την επισήμανση ότι στο τρίτο τρίμηνο του 2019 οι καθαρές πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 4,5% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ανερχόμενες στα 1,562 δισ. ευρώ. Την άνοδό τους η διοίκηση του ομίλου την απέδωσε στις δυνατές επιδόσεις των θυγατρικών του κυρίως στην Τσεχία και τη Ρουμανία, ενώ για την Ελλάδα επισήμανε ότι «καταγράφηκε βελτίωση σε σύγκριση με τα προηγούμενα τρίμηνα». Σχετικά με τη συμβολή της επέκτασης των θυγατρικών του δικτύων στην τόνωση συνολικά των πωλήσεών του στην ευρεία περιοχή, στην ανακοίνωση γίνεται μνεία στα 148 νέα καταστήματά τους, που εγκαινίασαν στη διάρκεια του ενιάμηνου στη Ρουμανία, τη Σερβία και την Ελλάδα και που στην πλειονότητά τους είναι convenience stores.

Βελτιώθηκε το περιθώριο κέρδους
Ειδικότερα για την Ελλάδα σχολιάζεται ότι το περιθώριο κέρδους στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου καταγράφηκε μεν χαμηλότερο έναντι του αντίστοιχου περυσινού, αλλά ήταν βελτιωμένο σε σύγκριση με τα προηγούμενα τρίμηνα του 2019.

Σημειώνουμε ότι οι «εκπτώσεις» που κάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος στην κερδοφορία της είναι επιβεβλημένες από τις συνθήκες του κλαδικού ανταγωνισμού, όπως έχουν διαμορφωθεί στην εγχώρια αγορά κατά την τελευταία τετραετία, μετά την υπαγωγή του άλλοτε δικτύου της Μαρινόπουλος στην ΕΥΣ και τη βαθμιαία ανάταξή του. Ο στόχος της ΑΒ Βασιλόπουλος φέτος είναι οι πωλήσεις της να υπερβούν τα 2 δισ. ευρώ έναντι 1,986 δισ. ευρώ το 2018. Σημειώνεται ότι οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου Ahold Delhaize στο φετινό ενιάμηνο ως το Σεπτέμβριο ενισχύθηκαν κατά 2%, φτάνοντας τα 48,8 δισ. ευρώ. Μάλιστα, οι καθαρές online πωλήσεις της εμφάνισαν ανάπτυξη της τάξης του 21,1%. Ωστόσο, τα καθαρά κέρδη της υποχώρησαν κατά 7,3% και διαμορφώθηκαν στα 1,22 δισ. ευρώ.

σελφ σερβις (T. 499)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION