σελφ σερβις - Nestlé: Επιτάχυνση δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Nestlé: Επιτάχυνση δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής

23 Οκτωβρίου 2019 | 11:50 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Ενέργεια/Περιβάλλον

Η Nestlé εγκαινίασε το πρώτο στο είδος του στη βιομηχανία τροφίμων Ινστιτούτο Έρευνας Συσκευασίας, το οποίο θα της δώσει τη δυνατότητα να επιταχύνει τις προσπάθειές της για τη δημιουργία βιώσιμων λύσεων συσκευασίας, ώστε να εισάγει λειτουργικές, ασφαλείς και φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες, συμμετέχοντας ενεργά στις παγκόσμιες προσπάθειες για τη μείωση των απορριμμάτων από πλαστικό.

Επίσης, ανακοίνωσε το όραμά της για μηδενικές, καθαρές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου ως το 2050, το οποίο συμμερίζεται το φιλόδοξο στόχο της Συμφωνίας του Παρισιού για περιορισμό της αύξησης της θερμοκρασίας του πλανήτη στους 1,5 βαθμούς Κελσίου.

Μερικές από τις πρωτοβουλίες της στο πλαίσιο αυτό, είναι η επιτάχυνση της αναδιάρθρωσης των γραμμών παραγωγής της χάριν της μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους, η κλιμάκωση των ενεργειών της στη γεωργία για τον περιορισμό της εκπομπής των αερίων του θερμοκηπίου, καθώς και η προώθηση της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας από 100% ανανεώσιμες πηγές στα εργοστάσια, τις αποθήκες και τα γραφεία της (ήδη το ένα τρίτο των εργοστασίων της, ήτοι 143, λειτουργούν κατ' αυτόν τον τρόπο).

Σημειώνεται ότι κατά την τελευταία τετραετία τα εκατό βασικότερα κέντρα διανομής της εταιρείας μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά περίπου 40%.

σελφ σερβις (T. 498)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αγορές στα σούπερ μάρκετ: Τρεις σημαντικές αλλαγές που έφεραν πανδημία & lockdown In

Η πανδημία του COVID-19 και το επακόλουθο lockdown επηρέασαν πολλές πτυχές της καθημερινότητας των καταναλωτών, ανάμεσα τους και τον τρόπο που αγοράζουν τρόφιμα και γενικά τα είδη παντοπωλείου. Στο πλαίσιο των κυλιόμενων ερευνών του ΙΕΛΚΑ για την πανδημία (έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα 7 κύματα της έρευνας) αναγνωρίστηκαν διάφορες αλλαγές που αφορούν την επίσκεψη των καταστημάτων, τη διαδικασία επιλογής προϊόντων, ακόμα και τις διατροφικές συνήθειες.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION