σελφ σερβις - Τα ρομπότ και η προσωπική επαφή

Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Τα ρομπότ και η προσωπική επαφή

20 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:54 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Διεθνή,Τεχνολογία

Σε πρόσφατη έρευνα της CapGemini οι αναλυτές συμπεραίνουν πως οι καταναλωτές προτιμούν να συναλλάσσονται με ρομπότ παρά με ανθρώπους, γεγονός που συνηγορεί υπέρ της άποψης ότι θα επιταχυνθεί η χρήση voice assistants, δηλαδή των προσωπικών ψηφιακών βοηθών, όπως αποδίδεται ο όρος στα ελληνικά.

Πρόκειται για τις εφαρμογές που δίνουν τη δυνατότητα εκτέλεσης διαφόρων εργασιών με τη χρήση φωνητικών εντολών. Σύμφωνα με την έρευνα, κατά περίπου 70% οι καταναλωτές δήλωσαν πως σκοπεύουν να αντικαταστήσουν σταδιακά την επίσκεψη στο κατάστημα λιανικής ή στην τράπεζα με το δικό τους σύστημα φωνητικών ψηφιακών βοηθών, εντός τριών ετών. Το 40% όσων χρησιμοποιούν σήμερα voice assistants ξεκίνησαν την αξιοποίησή τους τον προηγούμενο χρόνο.

Το 2019 σε σύγκριση με το 2017 καταγράφεται μια αύξηση της χρήσης τους κατά 45%-53%, σε διάφορες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς προϊόντων σούπερ μάρκετ και ειδών για το σπίτι, για υπηρεσίες που αφορούν διαδικασίες after sale κατά 27%-52% και για πληρωμές που αφορούν την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών κατά 48%. Η έρευνα κατέγραψε τις απόψεις άνω των 12.000 καταναλωτών που χρησιμοποιούν voice assistants ή chat bots και 1.000 στελεχών επιχειρήσεων. Τα τρία τέταρτα των στελεχών δήλωσαν πως έχουν διαπιστώσει σημαντικά οφέλη από τη χρήση τους και το 58% πως αυτά τα οφέλη ταυτίστηκαν ή υπερέβησαν τις προσδοκίες τους.

Την ίδια στιγμή, οι αναλυτές, σημειώνουν πως από την έρευνα προέκυψε η ανάγκη αναβάθμισης των σχετικών τεχνολογιών. Σε αυτό το πλαίσιο, άλλωσε, όπως αναφέρει το The Grocer, στα τέλη Αυγούστου η Tesco λάνσαρε μια νέα ψηφιακή φωνητική υπηρεσία, που επιτρέπει στους πελάτες της να ολοκληρώσουν τη διαδικασία αγορών με τη χρήση ενός Google Smart Speaker.

σελφ σερβις (T. 497)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION