σελφ σερβις - Καμπάνια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα δικαιώματα των καταναλωτών

Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Καμπάνια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα δικαιώματα των καταναλωτών

20 Σεπτεμβρίου 2019 | 11:46 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Ευρωπαϊκή Ένωση,Καταναλωτής

Η Γενική Διεύθυνση για την Δικαιοσύνη, το αρμόδιο διοικητικό τμήμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ευρωπαϊκή πολιτική στους τομείς της δικαιοσύνης, των δικαιωμάτων των καταναλωτών και της ισότητας των φύλων, πραγματοποιεί εκστρατεία ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών, με σλόγκαν «Έχεις Δίκιο» (yourEUright).

Καθώς οι νόμοι και οι κανονισμοί αλλάζουν και δεδομένης της περιορισμένης γνώσης των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους, η ενημέρωσή τους για τις σχετικές ευρωπαϊκές πολιτικές, που αποβλέπουν στη διασφάλιση της διαφάνειας και την αύξηση της εμπιστοσύνης, κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική. Στην Ελλάδα η εκστρατεία πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις εθνικές οργανώσεις καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ και ΚΕΠΚΑ.

Εστιάζεται δε σε τρία πεδία δικαιωμάτων: Των συμβολαίων με δίκαιους μη καταχρηστικούς όρους εις βάρος των καταναλωτών και σύννομων με τα ισχύοντα για τις αγορές εντός της ΕΕ, της ελεύθερης, απρόσκοπτης και χωρίς κρυφά τέλη μεταφοράς τραπεζικού λογαριασμού ενός εκάστου δικαιούχου από τη μια τράπεζα σε άλλη και του 14ήμερου προθεσμίας επιστροφής προϊόντων σε επιχειρήσεις που τα εμπορεύονται online.

Η καμπάνια, που συνδυάζει παραδοσιακά ΜΜΕ, συμμετοχή σε εκδηλώσεις, αξιοποίηση των social media κ.ά., αποσκοπεί στην προσέγγιση και ενημέρωση κυρίως του νεανικού καταναλωτικού κοινού. Η πρώτη εκδήλωσή της επρόκειτο να γίνει στη διάρκεια του Greenwave Festival στη Θεσσαλονίκη, μεταξύ 12 και 15 Σεπτεμβρίου.

σελφ σερβις (T. 497)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION