σελφ σερβις - Zero waste online σούπερ μάρκετ

Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Zero waste online σούπερ μάρκετ

20 Ιουνίου 2019 | 09:48 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή,Ενέργεια/Περιβάλλον

Το Good Club στοχεύει να γίνει το πρώτο online σούπερ μάρκετ διεθνώς που θα έχει μηδενική επιβάρυνση στο περιβάλλον (zero-waste).

Πρόκειται για startup εταιρεία που ξεκίνησε τη λειτουργία της πριν έναν χρόνο, με κεντρική στρατηγική κατεύθυνση την προσφορά περίπου 2.000 ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα και μη τρόφιμα) με οικολογικό προφίλ, σε προσιτές τιμές. Το φθινόπωρο σχεδιάζει την πιλοτική αποστολή προϊόντων σε συσκευασία που δεν περιέχει καθόλου πλαστικό και μπορεί να επιστραφεί, να καθαριστεί και να επαναχρησιμοποιηθεί. Όπως δηλώνει ο συνιδρυτής της εταιρείας Ben Patten, αρχικά η συγκεκριμένη πρωτοβουλία θα αφορά προϊόντα που δύσκολα βρίσκει κανείς σε μη πλαστική συσκευασία.

Για τη χρηματοδότηση των πλάνων της, η εταιρεία ξεκίνησε πρωτοβουλία crowdfunding, αναζητώντας 400.000 λίρες μέσω του CrowdCube, προσφέροντας στο κοινό μετοχικό κεφάλαιο 13,33%. Η ελάχιστη συνεισφορά ήταν 10 λίρες. Μέχρι τις αρχές Ιουνίου, είχε ήδη επιτευχθεί ο στόχος κατά 90% (360.000 λίρες). Το D2C σούπερ μάρκετ αναγνωρίζει πως δεν θα μπορεί να προσφέρει επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες από την αρχή της εφαρμογής του σχετικού πλάνου και πως δεν θα μπορέσει ποτέ να προσεγγίσει το 100%, δεδομένης της περιορισμένης δυνατότητας εφαρμογής του μέτρου σε ορισισμένα προϊόντα, όπως στην περίπτωση όσων κυκλοφορούν σε συσκευασίες αλουμινίου.

Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία σκοπεύει να αξιοποιήσει στα προϊόντα πιο οικολογικές συσκευασίες και να αποσύρει όσα από αυτά δεν μπορούν να συσκευαστούν με φιλικά προς το περιβάλλον υλικά.

σελφ σερβις (T. 495)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Άρτος & αρτοσκευάσματα: Η υπόθεση έχει πολύ ψωμί...

Οι πωλήσεις της ευρείας κατηγορίας του ψωμιού και των αρτοσκευασμάτων ακολουθούν αυξητική τάση, πράγμα στο οποίο συντελούν η έντονη κινητικότητα στην αγορά, με λανσαρίσματα νέων καινοτόμων προϊόντων και ένταση των προσφορών. Εντυπωσιακή είναι και η αύξηση του μεριδίου των PL. Στο μεταξύ, η αντιδικία συμφερόντων, μεταξύ της παραδοσιακής λιανικής στα εν λόγω προϊόντα από τη μια πλευρά και των σούπερ μάρκετ και της αρτοβιομηχανίας από την άλλη, φαίνεται ότι περνά σε νέα φάση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION