σελφ σερβις - ΑΒ Βασιλόπουλος ΑΕ: Επενδύσεις σε υποδομές και νέες τεχνολογίες

Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ΑΒ Βασιλόπουλος ΑΕ: Επενδύσεις σε υποδομές και νέες τεχνολογίες

9 Απριλίου 2019 | 10:39 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά,Επενδύσεις

Ως ένας από τους πλέον παραδοσιακούς, αλλά και μεγαλύτερους επενδυτές του οργανωμένου λιανεμπορίου χαρακτηρίζεται η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία έχει καθιερωθεί στον κλάδο όχι μόνο λόγω των ισχυρών μεγεθών της, αλλά και των πολλών καινοτομιών που κατά περιόδους εφάρμοσε.

Η αλυσίδα, που δραστηριοποιείται ήδη 80 χρόνια στη λιανική, προκειμένου να διατηρήσει τη δυναμική της, επένδυσε κατά την περίοδο 2012-2018 περί τα 70 εκατ. ευρώ, κατά μέσο όρο σε ετήσια βάση. Πρόκειται για κεφάλαια τα οποία απορροφήθηκαν κατά βάσει από το δίκτυό της και τους αποθηκευτικούς της χώρους, ενώ μέρος των κεφαλαίων αυτών διατέθηκαν και για την προσαρμογή της στα νέα τεχνολογικά δεδομένα.

Αξίζει να σημειωθεί πως εν καιρώ κρίσης, και ειδικότερα στο διάστημα 2012-2018, η ΑΒ Βασιλόπουλος επέκτεινε το δίκτυό της με 33 καταστήματα (οργανικά & franchise), ετησίως, κατά μέσο όρο. Μόνο την τελευταία χρονιά, η εταιρεία άνοιξε 56 νέα σημεία, με το δίκτυο καταστημάτων της σήμερα να μετρά 460 σημεία πώλησης και την «οικογένεια» της ΑΒ να απαριθμεί 14.132 συνεργάτες.

Με τις επενδύσεις της αυτές, και παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία τα τελευταία 8 χρόνια, που επιτάχυνε και τις τάσεις συγκέντρωσης του εγχώριου λιανεμπορίου, η ΑΒ Βασιλόπουλος κατάφερε να διατηρήσει τα μερίδια αγοράς της σε υψηλά επίπεδα και, ταυτόχρονα, να διευρύνει την επιχειρηματική της δραστηριότητα.

Στην επίτευξη των στόχων της συνέβαλαν και οι επενδύσεις της σε προωθητικά προγράμματα, με κεφάλαια που ξεπέρασαν τα 200 εκατ. ευρώ, τα οποία είχαν ως κύριους αποδέκτες τους καταναλωτές.

Παράλληλα, στο εξεταζόμενο διάστημα, η ΑΒ Βασιλόπουλος προέβη σε μέσα επίπεδα, ετησίως, σε 1.504 προσλήψεις και στη δημιουργία 444 νέων θέσεων εργασίας, ενώ αν συνυπολογιστούν και οι έμμεσες θέσεις εργασίας που προκύπτουν από τη συνεργασία της αλυσίδας με 1.500 προμηθευτές, όπου το 90% εξ αυτών έχει έδρα την Ελλάδα, ο βαθμός συνεισφοράς της, τόσο στην τόνωση της απασχόλησης στη χώρα όσο και στην ενίσχυση της εθνικής οικονομίας, μεγεθύνεται. Τέλος, η αλυσίδα ανανεώνει συνεχώς τις υποδομές της σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις, ενώ υιοθετεί πολιτικές και επενδύει σε εξοπλισμό για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Σε αυτόν τον άξονα, πρώτη ενσωμάτωσε στο δίκτυο διανομής της το πρώτο «πράσινο φορτηγό», επίσης καθιέρωσε το πρώτο «πράσινο» σούπερ μάρκετ, ενώ πραγματοποίησε μια παγκόσμια καινοτομία, αλλάζοντας τα δεδομένα στον άξονα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, με το Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης.

    Βασίλης Σταύρου
    Brand President,
    ΑΒ Βασιλόπουλος

«Η ΑΒ Βασιλόπουλος, εδώ και 80 χρόνια, είναι αφοσιωμένη στην δημιουργία αξίας για την οικονομία, την απασχόληση και την κοινωνία, στο σύνολό της. Με αίσθημα ευθύνης, συνεχίζουμε τα ολοκληρωμένα πλάνα επενδύσεων, τόσο για την ενίσχυση του δικτύου μας όσο και για την ενίσχυση της ελληνικής μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας. Με σεβασμό στους συνεργάτες μας, τους ανθρώπους μας και την κοινωνία και με πίστη στις προοπτικές της χώρας, συνεχίζουμε δυναμικά για το κοινό καλό όλων μας».

σελφ σερβις (T. 492)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION