σελφ σερβις - Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ: Επενδύσεις 75 εκατ. ευρώ σε μια διετία

Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ: Επενδύσεις 75 εκατ. ευρώ σε μια διετία

9 Απριλίου 2019 | 10:38 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά,Επενδύσεις

Στα 75 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι επενδύσεις τις οποίες δρομολόγησε ο όμιλος Σκλαβενίτης κατά την τελευταία διετία, περίοδος ιδιαιτέρως σημαντική για τον ίδιο, λόγω της απόφασης την οποία έλαβε να διασώσει και να ενσωματώσει στο δίκτυό του τη συντριπτική πλειονότητα των καταστημάτων της Μαρινόπουλος. Στρατηγικός του στόχος ήταν η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ.

Πιο αναλυτικά, αναφορικά με την ΕΥΣ, ο όμιλος προχώρησε στην ανακαίνιση 236 καταστημάτων του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος, ίδρυσε μία υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής Έτοιμων Φαγητών, επαναλειτούργησε 5 Κέντρα Διανομής, ενώ ενοποίησε τις Μονάδες Διακίνησης Οπωροκηπευτικών και Διακίνησης Κρεάτων. Επιπλέον, το 2017 και το 2018, δημιούργησε συνολικά περίπου 3.400 νέες θέσεις εργασίας.

Παράλληλα, διεύρυνε το φάσμα των πρόσθετων υπηρεσιών που παρέχει στα υπέρ μάρκετ, δημιουργώντας 3 εστιατόρια, 61 τμήματα αρτοζαχαροπλαστείου, 34 αίθρια με τραπεζοκαθίσματα και 25 παιδότοπους σε όλη την Ελλάδα. Με τις ενέργειες αυτές, εξασφάλισε πρόσθετες προϋποθέσεις, ώστε οι μεγάλες σάλες του δικτύου να αποκτήσουν ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης.

Στον τομέα της εκπαίδευσης, έχοντας, όπως σημειώνει η επιχείρηση, ως βασικό άξονα τον άνθρωπο, πραγματοποίησε τα τελευταία χρόνια, αξιοποιώντας το ειδικό πρόγραμμα συνεχούς ανάπτυξης εργαζομένων, το οποίο περιλαμβάνει σεμινάρια εκπαίδευσης ανά τομέα και θέση, περισσότερες από 14.000 ώρες εκπαίδευσης. Στόχος της είναι η υιοθέτηση μίας κοινής προσέγγισης σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του συνόλου των καταστημάτων, ώστε οι πελάτες να απολαμβάνουν σε όλα τα καταστήματα ανά την Ελλάδα άριστη εξυπηρέτηση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης παραμένει πιστή στην εμπορική πολιτική της, η οποία βασίζεται σε τρεις άξονες: Στη διασφάλιση της προώθησης στην αγορά ποιοτικών προϊόντων, στην έμφαση την οποία δίνει στο ζήτημα της ανταγωνιστικότητας, επιμένοντας στις χαμηλές τιμές και στο φιλικό προς τον καταναλωτή σέρβις, το οποίο έχει συμβάλλει σημαντικά στη διατήρηση της πιστότητας των πελατών σε πολύ υψηλό επίπεδο.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα προηγούμενα χρόνια, μεταξύ των σημαντικότερων επενδυτικών κινήσεων του ομίλου Σκλαβενίτης περιλαμβάνεται η εξαγορά της αλυσίδας χονδρικής πώλησης Makro, με 13 καταστήματα χονδρικής σε όλη την Ελλάδα, η οποία μετονομάστηκε σε The Mart. Επιπλέον, ο όμιλος διεύρυνε ακόμη περισσότερο την παρουσία του εκτός Αθηνών, και συγκεκριμένα στην αγορά της Κρήτης, προχωρώντας σε συμφωνία εξαγοράς ποσοστού 60% του συνόλου των μετοχών της Χαλκιαδάκης ΑΕ.

Οι επενδυτικές κινήσεις, μέρος του συνολικού στρατηγικού πλάνου ανάπτυξης του ομίλου, οδήγησαν στη συνεχή καταγραφή θετικών αποτελεσμάτων. Δύο χρόνια μετά από το εγχείρημα της ενοποίησης και επαναλειτουργίας του δικτύου της Μαρινόπουλος, επιβεβαιώνεται ένα επιτυχημένο και εντός των στόχων επενδυτικό πλάνο το οποίο, παρά τον έντονο ανταγωνισμό και το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, απέφερε πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα, με τον συνολικό κύκλο εργασιών για το 2018 να έχει προσεγγίσει τα 3 δισ. ευρώ. Πρόκειται για επίδοση, η οποία αναμένεται να συνεχισθεί με μεγαλύτερη ένταση τα επόμενα δύο χρόνια, έχοντας ήδη φέρει τον όμιλο στην πρώτη θέση της οργανωμένης λιανικής, από πλευράς εσόδων.

σελφ σερβις (T. 492)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION