σελφ σερβις - Χάρτινες σακούλες από τη Morrisons

Τρίτη, 26 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Χάρτινες σακούλες από τη Morrisons

19 Φεβρουαρίου 2019 | 13:33 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Ενέργεια/Περιβάλλον

Δοκιμαστικό λανσάρισμα χάρτινης σακούλας για τη μεταφορά των αγορών στα καταστήματά της σχεδιάζει η Morrisons, με παράλληλη αύξηση της τιμής της επαναχρησιμοποιούμενης πλαστικής της σακούλας «bag for life».

Οι χάρτινες σακούλες θα κοστίζουν 20 πένες, ενώ η τιμή της επαχρησιμοποιούμενης σακούλας θα αυξηθεί από 10 σε 15 πένες. Αρχικά η παρουσίαση της χάρτινης σακούλας θα ξεκινήσει από 8 καταστήματα και το πιλοτικό πρόγραμμα θα διαρκέσει 8 μήνες, έχοντας ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους πελάτες της αλυσίδας σχετικά με την επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τη χρήση πλαστικού και να τους βοηθήσει να κατανοήσουν την ανάγκη μείωσής του.

Οι ανακυκλούμενες και επαναχρησιμοποιούμενες χάρτινες σακούλες παράγονται από πρώτες ύλες που προέρχονται από περιοχές υπεύθυνης διαχείρισης δασών, ενώ έχουν την ίδια δυνατότητα μεταφοράς προϊόντων με τις αντίστοιχες πλαστικές. Την ανακοίνωση της Morrisons έκρινε ως θετική, αλλά όχι επαρκή για την επίτευξη του στόχου της προστασίας του περιβάλλοντος από τις επιπτώσεις της χρήσης πλαστικής σακούλας, ένας εκ των ιδρυτών του κινήματος Plastic Planet.

Όπως δήλωσε, η εισαγωγή της χάρτινης σακούλας ως μέσο μεταφοράς αγορών κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, όμως δεν θα έπρεπε, γι’ αυτό ακριβώς τον λόγο, να είναι πιο ακριβή από την πλαστική. Επίσης, επεσήμανε πως ήδη σε 50 χώρες έχει απαγορευθεί η χρήση της πλαστικής σακούλας και πως τον ίδιο δρόμο θα πρέπει να ακολουθήσει και το Ηνωμένο Βασίλειο.

σελφ σερβις (T. 491)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αγορά καφέ: Σταθεροποίηση, αισιοδοξία και επενδυτική κινητικότητα

Η αγορά του καφέ ισορροπεί δύσκολα μεταξύ των πιέσεων της φορολογικής επιβάρυνσης του προϊόντος και της σταθερής προτίμησής του από το καταναλωτικό κοινό: Ενώ οι πωλήσεις της κατηγορίας πέρυσι μειώθηκαν σε όγκο, σε αξία αυξήθηκαν. Τούτο γεννά αισιοδοξία μολονότι το άθροισμα των απωλειών, λόγω του ειδικού φόρου, της έντασης των προωθήσεων και της αύξησης του μεριδίου του καφέ ιδιωτικής ετικέτας, δεν την αιτιολογεί σαν κάτι περισσότερο από ικανοποί- ηση για την επίτευξη ενός επιπέδου σταθεροποίηση...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION