σελφ σερβις - Μείον 80% η χρήση πλαστικής σακούλας το 2018

Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Μείον 80% η χρήση πλαστικής σακούλας το 2018

22 Ιανουαρίου 2019 | 10:47 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Ενέργεια/Περιβάλλον,Έρευνα

Περίπου κατά 80% περιορίστηκε το 2018 η χρήση της λεπτής πλαστικής σακούλας που διατίθεται από τα σούπερ μάρκετ, πρώτο έτος εφαρμογής του μέτρου επιβολής περιβαλλοντικού τέλους, δηλαδή περίπου κατά 1,5 δισ. τεμάχια συγκριτικά με το 2017.

Η περαιτέρω μείωση της χρήσης της αναμένεται μεγαλύτερη φέτος, καθώς από την 1η Ιανουαρίου το περιβαλλοντικό τέλος, με το οποίο επιβαρύνεται κάθε τέτοια σακούλα, αυξήθηκε από 0,04 ευρώ σε 0,09 ευρώ (περιλαμβανομένου του ΦΠΑ).

Κατά τις εκτιμήσεις του ΙΕΛΚΑ, ακόμη και στην περίπτωση που η χρήση της λεπτής πλαστικής σακούλας έχει μειωθεί κατά 65%, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τη διάθεσή της εκτός σούπερ μάρκετ, τούτο σημαίνει ότι η κατά κεφαλή χρήση της κυμάνθηκε στις 130-135 σακούλες ετησίως, μείωση σημαντική πλην με απόκλιση από το σχετικό στόχο της ΕΕ, ο οποίος έθετε στόχο η κατά κεφαλήν διανομή της να μην υπερβαίνει τις 90 ως τα τέλη του Δεκεμβρίου στα κράτη-μέλη.

Το ΙΕΛΚΑ, στο πλαίσιο των προσπαθειών ενημέρωσης του κοινού ενόψει της αύξησης του περιβαλλοντικού τέλους, πραγματοποίησε σε συνεργασία με εννέα αλυσίδες (ΑΒ Βασιλόπουλος, ΕΥΣ, My Market, Μασούτης, Χαλκιαδάκης, Γαλαξίας, Θανόπουλος, Ok!Anytime Market, Praktiker) σχετική ενημερωτική εκστρατεία κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου 2018 και τον Ιανουάριο, με διανομή ειδικού φυλλαδίου σε περισσότερα από 1.500 σούπερ μάρκετ σε όλη τη χώρα, καταχωρίσεις σε φυλλάδια προσφορών, ανάρτηση ενημερωτικής αφίσας για τη νομοθεσία, προώθηση της επαναχρησιμοποιούμενης τσάντας στα σούπερ μάρκετ και αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

σελφ σερβις (T. 490)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Λαμπερά δόντια για... σκληρό προωθητικό ανταγωνισμό

Ο σκληρός ανταγωνισμός στις προωθήσεις για τη διατήρηση ή την επέκταση των μεριδίων αγοράς, σε μια κατηγορία προϊόντων που ελέγχεται από πολυεθνικά brands, με πλούσιες επενδύσεις στη δημόσια αγωγή της στοματικής υγιεινής, στην καινοτομία και σε όλες τις μορφές του σύγχρονου μάρκετινγκ, θα εξακολουθήσει να μαίνεται αμείωτος και φέτος. Στο μεταξύ, η παγκόσμια μόδα της λεύκανσης των δοντιών, αλλά και η δοκιμασμένη συνταγή της απόλυτης εξειδίκευσης των νέων προϊόντων για κάθε είδους καταναλωτική ανά...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION