σελφ σερβις - Σοκολάτα: Επιτέλους γλυκαίνει

Σάββατο, 17 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Σοκολάτα: Επιτέλους γλυκαίνει

15 Ιανουαρίου 2019 | 09:33 Γράφει ο Κώστας  Στοφόρος Topics: Προϊόντα,Τάσεις

Η κ. Ποπώφ τονίζει ότι οι επιχειρήσεις οφείλουν να είναι ανθεκτικές και προετοιμασμένες, για να αντιμετωπίζουν προκλήσεις και αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος, μία εκ των οποίων αναφέρεται στις αλλαγές του κόστους των πρώτων υλών. «Η αυξομείωση των τιμών των πρώτων υλών είναι ένα φαινόμενο, που δε θα σταματήσει ποτέ. Είναι στη φύση της αγοράς να λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η προετοιμασία και ο τρόπος αντίδρασης των επιχειρήσεων στις αλλαγές του κόστους των πρώτων υλών», λέει. Συμπληρώνει, ωστόσο, ότι «αυτό που μας γεμίζει αισιοδοξία είναι ότι ο καταναλωτής συνεχίζει να εμπιστεύεται ποιοτικά προϊόντα και brands, τα οποία γνωρίζει κι έχει αγαπήσει στη διάρκεια των ετών, όπως η Lacta, η Υγείας Παυλίδη και η Merenda. Η δέσμευση στην ποιότητα και ο σεβασμός στον καταναλωτή δεν είναι διαπραγματεύσιμα».

Περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων φέτος
Σύμφωνα με την κ. Ποπώφ, η κατανάλωση της κατηγορίας παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, σε αντίθεση με άλλες βασικές κατηγορίες ειδών διατροφής, αντιστέκεται κι αυτό οφείλεται στο ότι προσφέρει μία μικρή προσιτή απόλαυση για όλους, μικρούς και μεγάλους. Στο πλαίσιο αυτό, προβλέπει ότι οι αυξητικές τάσεις που παρατηρήθηκαν στις πωλήσεις της κατηγορίας το 2018, θα διατηρηθούν στη νέα χρονιά και θα εκφραστούν με την περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων, τόσο σε όγκο όσο και αξία.

«Το γεγονός ότι το Πάσχα αργεί κάπως φέτος και η πασχαλινή περίοδος στο ράφι θα είναι λίγο μεγαλύτερη, θα συμβάλλει κι αυτό στην αύξηση των πωλήσεων», λέει ο κ. Κουμούλης. «Αυτό που θα κάνει τη διαφορά είναι η καινοτομία και η επένδυση σε νέα προϊόντα. Σε αυτά ακριβώς τα πεδία ως Mondelez θα συνεχίσουμε να συμβάλουμε στην ανάπτυξη της κατηγορίας με όλες μας τις δυνάμεις», καταλήγει η κ. Ποπώφ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙΣ

  • Από τις πιο επιτυχημένες διαφημιστικές ενέργειες της χρονιάς ήταν η χορηγία της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στο ΣΕΓΑΣ και η στήριξη του 36ου αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας στις 11 Νοεμβρίου, οπότε το προϊόν βρέθηκε δίπλα σε περισσότερους από 50.000 δρομείς από 105 χώρες, έχοντας σημάνει τη διαδρομή με μπλε γραμμή, που τους συνόδευε από τον Μαραθώνα μέχρι το Παναθηναϊκό Στάδιο. Το περίπτερο της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στο χωριό των χορηγών συγκέντρωσε πλήθος κόσμου. Η εκστρατεία στηρίχτηκε με μεγάλες έντυπες καταχωρήσεις, ενώ κυκλοφόρησαν διάφορα γκάτζετς, όπως αθλητικά μπλουζάκια.
  • Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων κουβερτούρας της Γιώτης βασίζεται σε ένα μείγμα ενεργειών «360°», που αφορά τις ανταγωνιστικές τιμές στο ράφι, τις in-store ενέργειες και προσφορές, την επικοινωνία σε παραδοσιακά και digital μέσα, με τη χρήση νέων τεχνολογιών και τη δημιουργία περιεχομένου.
  • Το σλόγκαν της Δωδώνη για το 2018-2019 είναι «Χρειάστηκαν 50 χρόνια για να δημιουργήσουμε τις χειροποίητες σοκολάτες Δωδώνη». Αναμένεται σχετικά σημαντική διαφημιστική εκστρατεία από τα κλασικά μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως και προωθητικά προγράμματα με δοκιμή των προϊόντων σοκολάτας της εταιρείας.
  • Η Oscar αξιοποιεί τις παραδοσιακές προωθητικές ενέργειες, όπως τα εκπτωτικά stickers στα προϊόντα, τα promo box, οι οικονομικές συσκευασίες και οι instore γευστικές δοκιμές, συνδυαστικά με τη διαφημιστική επικοινωνία μέσω κλασσικών μέσων, όπως το ραδιόφωνο, και των social media (facebook, you tube, Instagram).

ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΑ

  • Η Γιώτης λάνσαρε την Κουβερτούρα 54% κακάο Γιώτης με στέβια, χωρίς γλουτένη, ενώ διεύρυνε την ποικιλία των σταγόνων σοκολάτας, λανσάροντας τη Σοκολάτα σε Σταγόνες με γεύση Φράουλα. Επίσης, εμπλούτισε τη σειρά Sweet & Balance με τέσσερις γεμιστές σοκολάτες: Τη Σοκολάτα Bitter με γέμιση Πορτοκάλι και 3 Σοκολάτες Γάλακτος με γέμιση Πραλίνα, Cappuccino και Φράουλα.
  • Η Mondelez επέκτεινε τις συλλογές της Lacta, με τη Lacta White, τη Lacta Extra Cocoa και τη Lacta Crispy, και Υγείας Παυλίδη με το προϊόν 70% Κόκκινα φρούτα και Φουντούκια, ενώ παρουσίασε την καινοτομία του Lacta Oreo Sandwich , αλλά και νέα formats προϊόντων, όπως τα Lacta Oreo minis και τη σοκολάτα 70% κακάο των 30gr. Εξάλλου, με τις δύο νέες μπάρες Υγείας Παυλίδη διευρύνει την παρουσία της στη σχετική υποκατηγορία.
  • Η Mars λάνσαρε τα Snickers Bites 136γρ. και τα Twix Bites 140γρ., σε μπουκίτσες.
  • Η Oscar με τη λευκή σοκολάτα με δημητριακά και τη σοκολάτα γάλακτος διεκδικεί ένα τμήμα της εν λόγω αγοράς, ενώ παρουσίασε το σοκολατένιο αυγό γάλακτος και υγείας με στέβια και την πραλίνα φουντουκιού με στέβια.
  • Η Δωδώνη λάνσαρε νέες συσκευασίες για τις σοκολάτες μπάρες, τα «βραχάκια» και τις πραλίνες, ενώ πρόσθεσε νέες γεύσεις στη σοκολάτα υγείας, γάλακτος και τη λευκή σοκολάτα (π.χ. με αλατισμένη καραμέλα, με λεμόνι και βάφλα ή με κόκκινα φρούτα), αλλά και νέες πραλίνες, όπως κακάο με λευκή σοκολάτα, τιραμισού με σοκολάτα γάλακτος και πραλίνα κάστανο με λευκή σοκολάτα.

Πριν ένα χρόνο στο σχετικό αφιέρωμά μας στη σοκολάτα και τα προϊόντα της σημειώναμε την αισιοδοξία παραγόντων της αγοράς ότι, με αφετηρία την εμφάνιση αυξητικών τάσεων στην εν λόγω αγορά το 2017, έμελλε η συνέχιση μιας πορείας ανάπτυξης το 2018. Μάλιστα, η κ. Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate για Ελλάδα και Ιταλία της Mondelēz International, σημείωνε ότι «η ανάπτυξη αυτή διαφαίνεται σε όγκο και αξία, γεγονός που δείχνει ότι διαμορφώνεται σε οργανικό επίπεδο. Προέχεται δε από τα κανάλια διανομής και του περιπτέρου και του σούπερ μάρκετ, με παραπλήσια ποσοστά ανάπτυξης». Την ίδια εποχή ο κ. Αντουάν ντε Σεν-Αφρίκ, διευθύνων σύμβουλος της ελβετικής Barry Callebaut, δήλωνε στους Financial Times πως «τα χειρότερα έχουν περάσει. Οι πωλήσεις ανεβαίνουν και θα επιστρέψουν σε έναν φυσιολογικό ρυθμό ανάπτυξης».

Οι αισιόδοξες αυτές προβλέψεις, λοιπόν, δικαιώθηκαν. Τα τελευταία στοιχεία της IRI για το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου του 2018, σύμφωνα με τη κ. Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, δείχνουν πως το σημαντικότερο προϊόν της κατηγορίας, οι ταμπλέτες σοκολάτας, εμφάνισαν νέα άνοδο πωλήσεων σε όγκο και αξία της τάξης του 2,4% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, με αύξηση πωλήσεων κατά 1,5 εκατ. ευρώ. Εντυπωσιακά ανέβηκαν οι πωλήσεις και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κατά 37,1% σε όγκο και 31% σε αξία. Την ανάπτυξη της αγοράς του προϊόντος και στην οργανωμένη και στη μικρή λιανική διαπιστώνει και η κ. Μαρία-Χριστίνα Ροσέσκου, Senior BM Confectionery για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα της Mars Hellas, τονίζοντας, πάντως, ότι, ενώ αυξάνεται η συχνότητα αγοράς του, το μέσο «καλάθι» μειώνεται. Ενδεικτική της εν λόγω ανάκαμψης ήταν, εξάλλου, η άνοδος της καθαρής προ φόρων κερδοφορίας της ΙΟΝ το 2017 στα 7,8 εκατ. ευρώ από 2,7 εκατ. ευρώ το 2015.

Σημειώνουμε ότι η στροφή προς τη σοκολάτα συνιστά παγκόσμια τάση. Οι ειδήμονες υπολογίζουν ότι η κατανάλωσή της θα έχει διπλασιαστεί μέχρι το 2025 ως προς το 2015, προειδοποιώντας μάλιστα ότι η υφιστάμενη παραγωγή δεν θα μπορεί να καλύψει μια τέτοια ζήτηση… Την ίδια στιγμή, η διεθνής συγκυρία επιδρά στην αύξηση των τιμών των πρώτων υλών (κακάο και βούτυρο κακάο), πράγμα που στρέφει τον καταναλωτή στα πιο φτηνά προϊόντα. «Εδώ κι ένα τρίμηνο φαίνεται μεν να υπάρχει μια ισορροπία, αλλά αυτές οι ισορροπίες αλλάζουν απρόσμενα», σημειώνει ο κ. Γιάννης Κουμούλης διευθυντής πωλήσεων της Oscar ABEE.

Άνοδος σχεδόν παντού
Με εξαίρεση τις πραλίνες, που εμφάνισαν οριακή πτώση σε όγκο (0,5%) και οριακή άνοδο σε αξία (0,4%) πωλήσεων το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2018, όλες οι άλλες υποκατηγορίες σημείωσαν σημαντική άνοδο. Η υποκατηγορία της εποχικής σοκολάτας αυξήθηκε κατά 12,6% σε αξία και 20,3% σε όγκο πωλήσεων, ενόσω τα PL της εκτινάχθηκαν σε αντίστοιχες αναπτύξεις 573,6% και 697,6%. Οι πωλήσεις της υποκατηγορίας των γκοφρετοειδών αναπτύχθηκαν κατά 1,3% σε αξία και 5,4% σε όγκο, ενώ στην υποκατηγορία του σοκολατένιου αυγού εμφάνισαν άνοδο 16,1% σε αξία και 15,1% σε όγκο –πάντως, εδώ στα PL υποχώρησαν κατά 10,9% σε αξία και κατά 16,1% σε όγκο.

Οι νέες καταναλωτικές τάσεις
Παγκοσμίως οι καταναλωτές στρέφονται προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής, οδηγώντας την παραγωγή στη δημιουργία ανάλογου χαρτοφυλακίου προϊόντων. «Π.χ. τα προϊόντα στέβιας ή πρωτεΐνης τα τελευταία χρόνια τραβούν την προσοχή των καταναλωτών και της παραγωγής εξαιτίας της αυξημένης ζήτησης τροφίμων χαμηλής περιεκτικότητας ζάχαρης και θερμίδων, όπως και της ανάγκης για περισσότερη ενέργεια», λέει ο κ. Κουμούλης, συμπληρώνοντας πως τέτοια προϊόντα είναι λόγο πιο ακριβά, αλλά κυρίως οι νεότερες γενιές καταναλωτών τα αγοράζουν, λόγω μεγαλύτερης ευαισθητοποίησής τους σε διατροφικά ζητήματα. Ωστόσο, ακόμη πιο έντονη τα τελευταία χρόνια είναι η ζήτηση λύσεων οικονομίας, «είτε αυτό σημαίνει φθηνό προϊόν είτε αγορές μέσω Internet είτε προτίμηση των μεγάλων οικονομικών συσκευασιών», λέει η κ. Μαρία Μιχαλοπούλου, Marketing Manager των Παγωτών Δωδώνη ΑΒΕΕ.

«Οι καταναλωτές της σοκολάτας αναζητούν την ποικιλία και την καινοτομία και στη γεύση και στα format των προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό, το δεύτερο εξάμηνο του 2018 πραγματοποιήθηκαν πολλά σχετικά νέα λανσαρίσματα, όπως και προϊόντα που απαντούν στο Health & Wellness trend, π.χ. Protein bars», λέει η κ. Ροσέσκου. Αναφορικά με το Health & Wellness «οι παράγοντες της αγοράς συμφωνούν ότι ως τάση θα ενισχυθεί ακόμα περισσότερο στο μέλλον, αφού οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο συνειδητοποιημένοι και ευαίσθητοι σχετικά, ακόμα και σε κατηγορίες προϊόντων που βασίζονται καθαρά στην απόλαυση», σημειώνει η κ. Ποπώφ, τονίζοντας ότι «η Mondelez με βασικό πυλώνα της την κλασσική Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη, έχει ήδη σχεδιάσει μία στρατηγική, που ανταποκρίνεται σε αυτή την τάση.

Στο ίδιο πλαίσιο, η Γιώτης διαθέτει την καινοτόμο σειρά Sweet & Balance, που έχει αποσπάσει το βραβείο Ανωτέρας Ποιότητας από τον International Taste & Quality Institute (iΤQi), σχεδιασμένη με γλυκαντικό φυσικής προέλευσης από εκχύλισμα στέβιας, με περιορισμένες θερμίδες και λιπαρά, φυτικές ίνες και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και φορτίο, αλλά και από απουσία γλουτένης.

Εξάλλου, γενικότερα τα «προϊόντα για την παραγωγή γλυκών (κουβερτούρα, τρούφα, κρέμες πραλίνας κ.λπ.) έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη ζήτηση, καθώς η παρασκευή γλυκών στο σπίτι έχει γίνει εκτός από οικονομικά απαραίτητη για τα νοικοκυριά και μόδα της εποχής», διαπιστώνει ο κ. Κουμούλης.

Για μια αποδοτικότερη συνεργασία
«Κοινή επιδίωξη και των δύο πλευρών είναι η αγαστή συνεργασία και η αρμονική σχέση, που δημιουργεί βάσεις για την αναπτυξιακή πορεία και των δύο, θέτοντας τον καταναλωτή στην κορυφή του ενδιαφέροντος», λέει η κ. Ποπώφ. Αλλά «η συνεργασία θα μπορούσε να γίνει κατά πολύ αποτελεσματικότερη, αν το λιανεμπόριο έδινε σωστότερα στοιχεία πωλήσεων ανά κατηγορία κωδικών», λέει ο κ. Κουμούλης, διευκρινίζοντας ότι τα σχετικά δεδομένα δεν προσφέρονται στην πληρότητά τους, κυρίως εφόσον οι σχετικές υποκατηγορίες κωδικών δεν είναι σωστά δομημένες. «Για την περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας είναι σημαντική η βέλτιστη παρουσία της στο σημείο πώλησης, με την τοποθέτησή της σε σημεία υψηλής κινητικότητας», συμβουλεύει η κ. Ροσέσκου, προσθέτοντας, επίσης: «Πρέπει να δοθεί έμφαση στις διαφορετικές περιστάσεις κατανάλωσης, στις οποίες ανταποκρίνεται το κάθε είδος συσκευασίας (π.χ. Μπουκίτσες- Sharing ), καθώς και στην αυθόρμητη φύση της αγοράς των προϊόντων της κατηγορίας, διασφαλίζοντας κατάλληλα τα δεύτερα σημεία έκθεσής τους μέσα στο κατάστημα». Παράλληλα, διαπιστώνει ότι τα περιθώρια ανάπτυξης της συνεργασίας των δύο πλευρών στον τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων παραμένουν πολύ μεγάλα.


Η κ. Ποπώφ τονίζει ότι οι επιχειρήσεις οφείλουν να είναι ανθεκτικές και προετοιμασμένες, για να αντιμετωπίζουν προκλήσεις και αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος, μία εκ των οποίων αναφέρεται στις αλλαγές του κόστους των πρώτων υλών. «Η αυξομείωση των τιμών των πρώτων υλών είναι ένα φαινόμενο, που δε θα σταματήσει ποτέ. Είναι στη φύση της αγοράς να λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η προετοιμασία και ο τρόπος αντίδρασης των επιχειρήσεων στις αλλαγές του κόστους των πρώτων υλών», λέει. Συμπληρώνει, ωστόσο, ότι «αυτό που μας γεμίζει αισιοδοξία είναι ότι ο καταναλωτής συνεχίζει να εμπιστεύεται ποιοτικά προϊόντα και brands, τα οποία γνωρίζει κι έχει αγαπήσει στη διάρκεια των ετών, όπως η Lacta, η Υγείας Παυλίδη και η Merenda. Η δέσμευση στην ποιότητα και ο σεβασμός στον καταναλωτή δεν είναι διαπραγματεύσιμα».

Περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων φέτος
Σύμφωνα με την κ. Ποπώφ, η κατανάλωση της κατηγορίας παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, σε αντίθεση με άλλες βασικές κατηγορίες ειδών διατροφής, αντιστέκεται κι αυτό οφείλεται στο ότι προσφέρει μία μικρή προσιτή απόλαυση για όλους, μικρούς και μεγάλους. Στο πλαίσιο αυτό, προβλέπει ότι οι αυξητικές τάσεις που παρατηρήθηκαν στις πωλήσεις της κατηγορίας το 2018, θα διατηρηθούν στη νέα χρονιά και θα εκφραστούν με την περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων, τόσο σε όγκο όσο και αξία.

«Το γεγονός ότι το Πάσχα αργεί κάπως φέτος και η πασχαλινή περίοδος στο ράφι θα είναι λίγο μεγαλύτερη, θα συμβάλλει κι αυτό στην αύξηση των πωλήσεων», λέει ο κ. Κουμούλης. «Αυτό που θα κάνει τη διαφορά είναι η καινοτομία και η επένδυση σε νέα προϊόντα. Σε αυτά ακριβώς τα πεδία ως Mondelez θα συνεχίσουμε να συμβάλουμε στην ανάπτυξη της κατηγορίας με όλες μας τις δυνάμεις», καταλήγει η κ. Ποπώφ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙΣ

  • Από τις πιο επιτυχημένες διαφημιστικές ενέργειες της χρονιάς ήταν η χορηγία της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στο ΣΕΓΑΣ και η στήριξη του 36ου αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας στις 11 Νοεμβρίου, οπότε το προϊόν βρέθηκε δίπλα σε περισσότερους από 50.000 δρομείς από 105 χώρες, έχοντας σημάνει τη διαδρομή με μπλε γραμμή, που τους συνόδευε από τον Μαραθώνα μέχρι το Παναθηναϊκό Στάδιο. Το περίπτερο της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδη στο χωριό των χορηγών συγκέντρωσε πλήθος κόσμου. Η εκστρατεία στηρίχτηκε με μεγάλες έντυπες καταχωρήσεις, ενώ κυκλοφόρησαν διάφορα γκάτζετς, όπως αθλητικά μπλουζάκια.
  • Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων κουβερτούρας της Γιώτης βασίζεται σε ένα μείγμα ενεργειών «360°», που αφορά τις ανταγωνιστικές τιμές στο ράφι, τις in-store ενέργειες και προσφορές, την επικοινωνία σε παραδοσιακά και digital μέσα, με τη χρήση νέων τεχνολογιών και τη δημιουργία περιεχομένου.
  • Το σλόγκαν της Δωδώνη για το 2018-2019 είναι «Χρειάστηκαν 50 χρόνια για να δημιουργήσουμε τις χειροποίητες σοκολάτες Δωδώνη». Αναμένεται σχετικά σημαντική διαφημιστική εκστρατεία από τα κλασικά μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως και προωθητικά προγράμματα με δοκιμή των προϊόντων σοκολάτας της εταιρείας.
  • Η Oscar αξιοποιεί τις παραδοσιακές προωθητικές ενέργειες, όπως τα εκπτωτικά stickers στα προϊόντα, τα promo box, οι οικονομικές συσκευασίες και οι instore γευστικές δοκιμές, συνδυαστικά με τη διαφημιστική επικοινωνία μέσω κλασσικών μέσων, όπως το ραδιόφωνο, και των social media (facebook, you tube, Instagram).

ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΑ

  • Η Γιώτης λάνσαρε την Κουβερτούρα 54% κακάο Γιώτης με στέβια, χωρίς γλουτένη, ενώ διεύρυνε την ποικιλία των σταγόνων σοκολάτας, λανσάροντας τη Σοκολάτα σε Σταγόνες με γεύση Φράουλα. Επίσης, εμπλούτισε τη σειρά Sweet & Balance με τέσσερις γεμιστές σοκολάτες: Τη Σοκολάτα Bitter με γέμιση Πορτοκάλι και 3 Σοκολάτες Γάλακτος με γέμιση Πραλίνα, Cappuccino και Φράουλα.
  • Η Mondelez επέκτεινε τις συλλογές της Lacta, με τη Lacta White, τη Lacta Extra Cocoa και τη Lacta Crispy, και Υγείας Παυλίδη με το προϊόν 70% Κόκκινα φρούτα και Φουντούκια, ενώ παρουσίασε την καινοτομία του Lacta Oreo Sandwich , αλλά και νέα formats προϊόντων, όπως τα Lacta Oreo minis και τη σοκολάτα 70% κακάο των 30gr. Εξάλλου, με τις δύο νέες μπάρες Υγείας Παυλίδη διευρύνει την παρουσία της στη σχετική υποκατηγορία.
  • Η Mars λάνσαρε τα Snickers Bites 136γρ. και τα Twix Bites 140γρ., σε μπουκίτσες.
  • Η Oscar με τη λευκή σοκολάτα με δημητριακά και τη σοκολάτα γάλακτος διεκδικεί ένα τμήμα της εν λόγω αγοράς, ενώ παρουσίασε το σοκολατένιο αυγό γάλακτος και υγείας με στέβια και την πραλίνα φουντουκιού με στέβια.
  • Η Δωδώνη λάνσαρε νέες συσκευασίες για τις σοκολάτες μπάρες, τα «βραχάκια» και τις πραλίνες, ενώ πρόσθεσε νέες γεύσεις στη σοκολάτα υγείας, γάλακτος και τη λευκή σοκολάτα (π.χ. με αλατισμένη καραμέλα, με λεμόνι και βάφλα ή με κόκκινα φρούτα), αλλά και νέες πραλίνες, όπως κακάο με λευκή σοκολάτα, τιραμισού με σοκολάτα γάλακτος και πραλίνα κάστανο με λευκή σοκολάτα.

σελφ σερβις (T. 489)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION