σελφ σερβις - Φυσικό και ψηφιακό δίκτυο ο διπλός στόχος της Metro

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Φυσικό και ψηφιακό δίκτυο ο διπλός στόχος της Metro

19 Δεκεμβρίου 2018 | 11:26 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Online,Αγορά

Νέο κεφάλαιο στην αναπτυξιακή της πορεία ανοίγει από το 2019 η Metro, σχεδιάζοντας επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ ετησίως στο δίκτυό της, ενώ δίνει μεγαλύτερο βάρος τώρα στην καθιέρωση των ηλεκτρονικών της πωλήσεων μέσω του eshop.mymarket.gr, όπως μετονομάσθηκε και αναβαθμίσθηκε το welovesupermarket.gr.

Έχοντας ολοκληρώσει το τριετές επενδυτικό της πλάνο για την πλήρη ενσωμάτωση των καταστημάτων της εξαγορασθείσας Αφοί Βερόπουλοι, συνολικού κόστους περίπου 150 εκατ. ευρώ, η διοίκηση της Metro στρέφει πλέον το ενδιαφέρον της κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα, όπου η ανάπτυξη του δικτύου των My Market υστερεί από άποψη γεωγραφικής κάλυψης, αλλά και προς τις πυκνοκατοικημένες γειτονιές της Αθήνας με μικρά σημεία πώλησης, έκτασης έως 300τμ. Ο CEO της Metro, κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, στο πλαίσιο πρόσφατης παρουσίασης των μελλοντικών σχεδίων της εταιρείας του, δήλωσε ότι η Αττική εξακολουθεί να προσφέρεται για επενδύσεις σε νέα καταστήματα λιανικής και για το λόγο αυτό η Metro πειραματίζεται, με σκοπό να καθιερώσει ένα καινούργιο concept καταστήματος, μικρότερο των My Market Easy. Πιλοτικά ήδη λειτουργεί ένα τέτοιο στα Ιλίσια κατόπιν μετατροπής κι ένα δεύτερο στη Θεσσαλονίκη. Ωστόσο, εξήγησε ότι η Metro δεν είναι ακόμη έτοιμη να επενδύσει σε convenience stores εύρους χώρου πωλήσεων 80-100τμ, αν και θα το ήθελε, δεδομένου ότι η εμπειρία, εγχώρια και διεθνής, επιβεβαιώνει τον υψηλό βαθμό δυσκολίας να καταστούν κερδοφόρα. Συζητώντας σχετικά ως δόκιμη λύση το franchise για την παράκαμψη του προβλήματος του υψηλού λειτουργικού κόστους τέτοιων σημείων πώλησης, διευκρίνισε ότι η δικαιόχρηση, τουλάχιστον επί του παρόντος, είναι εκτός του πεδίου στρατηγικών ενδιαφερόντων της Metro.

Η εικόνα του δικτύου
Σήμερα η εταιρεία λειτουργεί ένα δίκτυο συνολικά 274 καταστημάτων (έναντι 108 το 2014), εκ των οποίων τα 225 είναι My Market και τα 49 Metro Cash & Carry. Από την εξαγορά της Αφοί Βερόπουλοι το Φεβρουάριο του 2016 η εταιρεία εγκαινίασε τη λειτουργία 11 νέων My Market και 3 νέων Metro Cash & Carry, ενώ προχώρησε στη ριζική ανακαίνιση 115 καταστημάτων του νεοαποκτηθέντος δικτύου της Αφοί Βερόπουλοι και ακόμα 9 παλαιών του παλαιού δικτύου My Market. Σημειώνεται ότι έκλεισε συνολικά 34 καταστήματα της εξαγορασθείσας, λόγω του μικρού μεγέθους τους.

Οι ανακαινίσεις των πρώην Βερόπουλος ώθησαν άμεσα το ρυθμό ανάπτυξης ανά κατάστημα από 20% έως 80%. Τα εν λόγω καταστήματα κατά τον κ. Παντελιάδη συγκροτούν το τμήμα εκείνο του δικτύου από το οποίο για μεγάλο διάστημα θα εξασφαλίζεται η ανάπτυξη των πωλήσεων, όπως, εξάλλου, και από τα νέα καταστήματα. Ήδη, όπως εξήγησε, περίπου το ένα τρίτο του γενικού τζίρου της Metro προέρχεται από το νεοαποκτηθέν δίκτυο, το οποίο στη δράση του, μάλιστα, δεν αλληλοκαλύπτεται πουθενά με τη δράση των «μητρικών» My Market και ως εκ τούτου στην τριετία από την εξαγορά δεν αντιμετωπίστηκε πρόβλημα «κανιβαλισμού» των πωλήσεων. Σημειώνουμε ότι το δίκτυο της εταιρείας υποστηρίζεται σε 24ωρη βάση, έξι ημέρες την εβδομάδα από τα τρία εταιρικά Κέντρα Διανομής, που εδρεύουν στα Οινόφυτα, τη Μάνδρα και τη Γέφυρα Θεσσαλονίκης. Τα τρία κέντρα είναι συνολικής έκτασης 83.000τμ, αλλά με τις επενδύσεις που προγραμματίζει η εταιρεία ως το 2020 θα χώροι τους θα επεκταθούν ως τα 123.000τμ.

Δεν χάθηκε ούτε ένα ευρώ
Ενδιαφέρον είχε η απάντηση του κ. Παντελιάδη σε ερώτηση κατά πόσο «μετάνιωσε» που, στο πλαίσιο της σωτηρίας των δομών της Αφοί Βερόπουλοι, δεν ζήτησε «κούρεμα» των υποχρεώσεών του. Εξήγησε, λοιπόν, ότι η Metro πρόλαβε την Αφοί Βερόπουλοι πριν πτωχεύσει υπό συνθήκες, δηλαδή, που τα καταστήματά της απέφεραν, έστω ισχνό, τζίρο, οπότε ήταν εκ των πραγμάτων δύσκολο να ζητηθεί «κούρεμα» υποχρεώσεων. Αυτή ήταν εντέλει η ωριμότερη λύση, αφού ένα πλήρως απαξιωμένο δίκτυο χρειάζεται σαφώς μεγαλύτερη επενδυτική προσπάθεια για να ανατάξει, αντίστοιχη ενδεχομένως του κόστους που θα κατέβαλαν οι πιστωτές του, χάνοντας ένα τμήμα των απαιτήσεών τους εις βάρος, ασφαλώς, του κλίματος των σχέσεων στην αγορά. «Δεν θέλαμε να οδηγήσουμε την κατάσταση στα άκρα», δήλωσε ο κ. Παντελιάδης, προσθέτοντας ότι «έτσι, έκλεισε το deal δίχως η αγορά να χάσει ούτε ένα ευρώ».

Στα 1,23 δισ. ευρώ ο τζίρος
Ο κύκλος εργασιών της Metro το 2018 αναμένεται να ανέλθει στα 1,23 δισ. ευρώ έναντι 1,17 δισ. ευρώ το 2017. «Στη φάση αυτή της ζωής του κλάδου, που εξαιτίας της αναβίωσης του δικτύου της Μαρινόπουλος από τη Σκλαβενίτης έχουν έρθει τα πάνω κάτω στα μερίδια των άλλων δικτύων, για τη Metro είναι ιδιαίτερα σημαντικό το ότι διατηρεί ανοδική τάση στα έσοδά της και μάλιστα σε συνθήκες που ο τζίρος της οργανωμένης χονδρικής στο σύνολό της κινείται πτωτικά με ρυθμό 5%», εξήγησε ο κ. Παντελιάδης.

Σημειώνουμε ότι οι επενδύσεις της Metro υπολογίζεται ότι θα φτάσουν φέτος τα 54 εκατ. ευρώ έναντι 46,9 εκατ. ευρώ πέρυσι και ότι το δίκτυο της εταιρείας απασχολεί σήμερα 10.526 εργαζομένους –ετήσιου μισθολογικού κόστους 180 εκατ. ευρώ– έναντι 4.543 στα τέλη του 2015. Ο όμιλος, όπως τονίστηκε από τον κ. Παντελιάδη, επενδύει συστηματικά στην εκπαίδευση των εργαζομένων. Μόνο φέτος εκτιμάται ότι 5.201 εργαζόμενοι έχουν συμμετάσχει με φυσική παρουσία σε 321 σεμινάρια, ενώ πέρυσι 6.259 εργαζόμενοι συμμετείχαν σε 330 σεμινάρια. Από την εξαγορά της Αφοί Βερόπουλοι μέχρι σήμερα, στο πλαίσιο της ομαλής ενσωμάτωσης του προσωπικού της στο ανθρώπινο δυναμικό της Metro, έχουν θητεύσει σε εταιρικά σεμινάρια, φυσικά και εξ αποστάσεως, περί τους 18.500 συμμετέχοντες. Πάντως, όπως τόνισε ο κ. Παντελιάδης, η εξαγορά και ενσωμάτωση των δομών της Αφοί Βερόπουλοι δεν μονοπώλησαν το δημιουργικό ενεργητικό του ομίλου, αφού στη διάρκεια της τριετίας προχώρησε σε καινοτομίες στον φωτισμό και την ψύξη, που με την ολοκλήρωσή τους θα της χαρίσουν εξοικονομήσεις ενέργειας κατά 33% ανά κατάστημα ή κατά 40 εκατ. KWh ετησίως.

Έχοντας ολοκληρώσει το τριετές επενδυτικό της πλάνο για την πλήρη ενσωμάτωση των καταστημάτων της εξαγορασθείσας Αφοί Βερόπουλοι, συνολικού κόστους περίπου 150 εκατ. ευρώ, η διοίκηση της Metro στρέφει πλέον το ενδιαφέρον της κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα, όπου η ανάπτυξη του δικτύου των My Market υστερεί από άποψη γεωγραφικής κάλυψης, αλλά και προς τις πυκνοκατοικημένες γειτονιές της Αθήνας με μικρά σημεία πώλησης, έκτασης έως 300τμ. Ο CEO της Metro, κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, στο πλαίσιο πρόσφατης παρουσίασης των μελλοντικών σχεδίων της εταιρείας του, δήλωσε ότι η Αττική εξακολουθεί να προσφέρεται για επενδύσεις σε νέα καταστήματα λιανικής και για το λόγο αυτό η Metro πειραματίζεται, με σκοπό να καθιερώσει ένα καινούργιο concept καταστήματος, μικρότερο των My Market Easy. Πιλοτικά ήδη λειτουργεί ένα τέτοιο στα Ιλίσια κατόπιν μετατροπής κι ένα δεύτερο στη Θεσσαλονίκη. Ωστόσο, εξήγησε ότι η Metro δεν είναι ακόμη έτοιμη να επενδύσει σε convenience stores εύρους χώρου πωλήσεων 80-100τμ, αν και θα το ήθελε, δεδομένου ότι η εμπειρία, εγχώρια και διεθνής, επιβεβαιώνει τον υψηλό βαθμό δυσκολίας να καταστούν κερδοφόρα. Συζητώντας σχετικά ως δόκιμη λύση το franchise για την παράκαμψη του προβλήματος του υψηλού λειτουργικού κόστους τέτοιων σημείων πώλησης, διευκρίνισε ότι η δικαιόχρηση, τουλάχιστον επί του παρόντος, είναι εκτός του πεδίου στρατηγικών ενδιαφερόντων της Metro.

Η εικόνα του δικτύου
Σήμερα η εταιρεία λειτουργεί ένα δίκτυο συνολικά 274 καταστημάτων (έναντι 108 το 2014), εκ των οποίων τα 225 είναι My Market και τα 49 Metro Cash & Carry. Από την εξαγορά της Αφοί Βερόπουλοι το Φεβρουάριο του 2016 η εταιρεία εγκαινίασε τη λειτουργία 11 νέων My Market και 3 νέων Metro Cash & Carry, ενώ προχώρησε στη ριζική ανακαίνιση 115 καταστημάτων του νεοαποκτηθέντος δικτύου της Αφοί Βερόπουλοι και ακόμα 9 παλαιών του παλαιού δικτύου My Market. Σημειώνεται ότι έκλεισε συνολικά 34 καταστήματα της εξαγορασθείσας, λόγω του μικρού μεγέθους τους.

Οι ανακαινίσεις των πρώην Βερόπουλος ώθησαν άμεσα το ρυθμό ανάπτυξης ανά κατάστημα από 20% έως 80%. Τα εν λόγω καταστήματα κατά τον κ. Παντελιάδη συγκροτούν το τμήμα εκείνο του δικτύου από το οποίο για μεγάλο διάστημα θα εξασφαλίζεται η ανάπτυξη των πωλήσεων, όπως, εξάλλου, και από τα νέα καταστήματα. Ήδη, όπως εξήγησε, περίπου το ένα τρίτο του γενικού τζίρου της Metro προέρχεται από το νεοαποκτηθέν δίκτυο, το οποίο στη δράση του, μάλιστα, δεν αλληλοκαλύπτεται πουθενά με τη δράση των «μητρικών» My Market και ως εκ τούτου στην τριετία από την εξαγορά δεν αντιμετωπίστηκε πρόβλημα «κανιβαλισμού» των πωλήσεων. Σημειώνουμε ότι το δίκτυο της εταιρείας υποστηρίζεται σε 24ωρη βάση, έξι ημέρες την εβδομάδα από τα τρία εταιρικά Κέντρα Διανομής, που εδρεύουν στα Οινόφυτα, τη Μάνδρα και τη Γέφυρα Θεσσαλονίκης. Τα τρία κέντρα είναι συνολικής έκτασης 83.000τμ, αλλά με τις επενδύσεις που προγραμματίζει η εταιρεία ως το 2020 θα χώροι τους θα επεκταθούν ως τα 123.000τμ.

Δεν χάθηκε ούτε ένα ευρώ
Ενδιαφέρον είχε η απάντηση του κ. Παντελιάδη σε ερώτηση κατά πόσο «μετάνιωσε» που, στο πλαίσιο της σωτηρίας των δομών της Αφοί Βερόπουλοι, δεν ζήτησε «κούρεμα» των υποχρεώσεών του. Εξήγησε, λοιπόν, ότι η Metro πρόλαβε την Αφοί Βερόπουλοι πριν πτωχεύσει υπό συνθήκες, δηλαδή, που τα καταστήματά της απέφεραν, έστω ισχνό, τζίρο, οπότε ήταν εκ των πραγμάτων δύσκολο να ζητηθεί «κούρεμα» υποχρεώσεων. Αυτή ήταν εντέλει η ωριμότερη λύση, αφού ένα πλήρως απαξιωμένο δίκτυο χρειάζεται σαφώς μεγαλύτερη επενδυτική προσπάθεια για να ανατάξει, αντίστοιχη ενδεχομένως του κόστους που θα κατέβαλαν οι πιστωτές του, χάνοντας ένα τμήμα των απαιτήσεών τους εις βάρος, ασφαλώς, του κλίματος των σχέσεων στην αγορά. «Δεν θέλαμε να οδηγήσουμε την κατάσταση στα άκρα», δήλωσε ο κ. Παντελιάδης, προσθέτοντας ότι «έτσι, έκλεισε το deal δίχως η αγορά να χάσει ούτε ένα ευρώ».

Στα 1,23 δισ. ευρώ ο τζίρος
Ο κύκλος εργασιών της Metro το 2018 αναμένεται να ανέλθει στα 1,23 δισ. ευρώ έναντι 1,17 δισ. ευρώ το 2017. «Στη φάση αυτή της ζωής του κλάδου, που εξαιτίας της αναβίωσης του δικτύου της Μαρινόπουλος από τη Σκλαβενίτης έχουν έρθει τα πάνω κάτω στα μερίδια των άλλων δικτύων, για τη Metro είναι ιδιαίτερα σημαντικό το ότι διατηρεί ανοδική τάση στα έσοδά της και μάλιστα σε συνθήκες που ο τζίρος της οργανωμένης χονδρικής στο σύνολό της κινείται πτωτικά με ρυθμό 5%», εξήγησε ο κ. Παντελιάδης.

Σημειώνουμε ότι οι επενδύσεις της Metro υπολογίζεται ότι θα φτάσουν φέτος τα 54 εκατ. ευρώ έναντι 46,9 εκατ. ευρώ πέρυσι και ότι το δίκτυο της εταιρείας απασχολεί σήμερα 10.526 εργαζομένους –ετήσιου μισθολογικού κόστους 180 εκατ. ευρώ– έναντι 4.543 στα τέλη του 2015. Ο όμιλος, όπως τονίστηκε από τον κ. Παντελιάδη, επενδύει συστηματικά στην εκπαίδευση των εργαζομένων. Μόνο φέτος εκτιμάται ότι 5.201 εργαζόμενοι έχουν συμμετάσχει με φυσική παρουσία σε 321 σεμινάρια, ενώ πέρυσι 6.259 εργαζόμενοι συμμετείχαν σε 330 σεμινάρια. Από την εξαγορά της Αφοί Βερόπουλοι μέχρι σήμερα, στο πλαίσιο της ομαλής ενσωμάτωσης του προσωπικού της στο ανθρώπινο δυναμικό της Metro, έχουν θητεύσει σε εταιρικά σεμινάρια, φυσικά και εξ αποστάσεως, περί τους 18.500 συμμετέχοντες. Πάντως, όπως τόνισε ο κ. Παντελιάδης, η εξαγορά και ενσωμάτωση των δομών της Αφοί Βερόπουλοι δεν μονοπώλησαν το δημιουργικό ενεργητικό του ομίλου, αφού στη διάρκεια της τριετίας προχώρησε σε καινοτομίες στον φωτισμό και την ψύξη, που με την ολοκλήρωσή τους θα της χαρίσουν εξοικονομήσεις ενέργειας κατά 33% ανά κατάστημα ή κατά 40 εκατ. KWh ετησίως.


Σχέδια για χονδρική και ιδιωτική ετικέτα
Αναφερόμενος στα σχέδια της εταιρείας για τον τομέα της χονδρικής, εκτίμησε ότι τα γεωγραφικά περιθώρια της ανάπτυξης μεγάλων cash & carry στην Ελλάδα έχουν σχεδόν εξαντληθεί κι ότι στο πλαίσιο αυτό, το δίκτυο των Metro Cash & Carry, που είναι το ηγετικό στην εν λόγω αγορά, μετά την εγκαινίαση ενός ακόμα μεγάλου καταστήματος στη Ζάκυνθο εντός του 2019, εξετάζει την επέκτασή του με ευέλικτες, μικρές εμπορικές μονάδες χονδρικής, όπως αυτή των Φιλιατρών, δεδομένων των μεγάλων περιθωρίων ανάπτυξης που δίνει στον τομέα η αγορά του ho.re.ca. Πρόσθεσε δε ότι η Metro ήδη κατασκευάζει το πρώτο της cash & carry εκτός συνόρων, στη Λεμεσό, που θα εγκαινιαστεί εντός του 2019.

Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως είπε, περισσότεροι από 1.000 κωδικοί θα επαναλανσαριστούν με νέες συσκευασίες και νέο εμπορικό σήμα, το “My”. Το σχετικό πρόγραμμα αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2019, ενώ περισσότερα από 100 νέα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας πρόκειται να λανσαριστούν έως το τέλος της χρονιάς φέτος.

Σημειώνεται ότι η Metro υποστηρίζει σήμερα 486 τοπικούς παραγωγούς, όταν πριν την εξαγορά της Αφοί Βερόπουλοι, ο αριθμός τους ανερχόταν σε 227.

Το e-shop.mymarket.gr
Σε ό,τι αφορά την επένδυση της Metro στις ψηφιακές πωλήσεις, η εταιρεία ελέγχοντας πλέον την πλειοψηφία των μετοχών της Net Spirit, η οποία έχει την ευθύνη της οργάνωσης και προώθησης του eshop.mymarket.gr, τοποθετείται δυναμικότερα σε μια αγορά που, όπως φαίνεται, τα επόμενα χρόνια θα παρουσιάσει ραγδαία ανάπτυξη. Γι’ αυτό, άλλωστε, πέρα από το άνοιγμά της στην ηλεκτρονική λιανική η Metro προετοιμάζει την οργάνωση σύγχρονου e-shop και για τον τομέα χονδρικής του ομίλου.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του ηλεκτρονικού καταστήματος των My Market από τον κ. Παντελιάδη και τον κ. Διονύση Ζήβα, εκ των επικεφαλής της Net Spirit, ανακοινώθηκαν οι βασικότερες καινοτομίες που ενσωματώθηκαν στο το νέο e-shop της εταιρείας. Είναι οι εξής: Καταρχάς, καθιερώνει την πανελλαδική διανομή προϊόντων. Συγκεκριμένα, παραδίδει παραγγελίες σε οποιαδήποτε ηπειρωτική και νησιωτική περιοχή της χώρας. Στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα διακινεί τα προϊόντα με μέσα των My Market και στην υπόλοιπη Ελλάδα με ταχυμεταφορές. Διαθέτει προς διανομή όλη τη γκάμα προϊόντων των My Market –στις τρεις πόλεις το σύνολο των κωδικών, δηλαδή περί τις 10.000 επώνυμους και 1.500 ιδιωτικής ετικέτας και στην υπόλοιπη χώρα μόνο τους ξηρού φορτίου, δηλαδή περί τις 7.000 επώνυμους κωδικούς και 1.000 ιδιωτικής ετικέτας. Ο ταχυδρομικός κώδικας είναι αυτός που ορίζει στο σύστημα ποια προϊόντα μπορεί να διακινηθούν ανά περιοχή. Οι παραγγελίες παραδίνονται εντός της ημέρας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα –εντός τρίωρου που προσδιορίζει ο πελάτης– και στην υπόλοιπη Ελλάδα σε δύο ή τρεις ημέρες, ανάλογα με την περιοχή και τα απαιτούμενα μέσα μεταφοράς. Το e-shop δέχεται παραγγελίες όλο το 24ωρο. Στην περίπτωση των φρέσκων προϊόντων ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να τα παραγγέλνει στη μορφή που επιθυμεί (σε φέτες, με το κομμάτι, τρίμματα κ.ά.). Ανά κωδικό διατίθεται ειδικό πεδίο, όπου ο πελάτης μπορεί να καταγράφει τις επιθυμίες του όσον αφορά την παράδοση των προϊόντων (π.χ. «παρακαλώ χωριστά τα τρόφιμα από τα απορρυπαντικά»). Το σύστημα του e-shop δίνει τη δυνατότητα παραγγελίας με φωνητικές εντολές. Τέλος, βάσει του ιστορικού των παραγγελιών, το e-shop προτείνει λύσεις στα μέτρα κάθε πελάτη του, όπως και ειδικές προσφορές, που παρέχονται μόνο μέσω του διαδικτύου.

Το κόστος μεταφοράς διαμορφώνεται βάσει της αξίας που έχει κάθε παραγγελία. Για την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα για παραγγελίες έως 59 ευρώ η χρέωση είναι 2 ευρώ, ενώ για κάθε παραγγελία άνω του ποσού αυτού δεν υπάρχει χρέωση. Στην επαρχία το αντίστοιχο όριο διαμορφώνεται στα 79 ευρώ, ενώ το κόστος παράδοσης εξαρτάται από το κόστος της ταχυμεταφοράς. Σημειώνεται ότι παραγγελίες κάτω από 25 ευρώ δεν γίνονται δεκτές.

Συμβατικός στόχος της Metro είναι ο τζίρος του e-shop να αντιστοιχείται περί το 0,5% του ετήσιου τζίρου των My Market, δηλ. στο επίπεδο του εθνικού μέσου μεριδίου των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ ως προς τα φυσικά καταστήματα του κλάδου, αν και όπως σημείωσε ο κ. Παντελιάδης, η δυναμική της εν λόγω αγοράς καθιστά τις προβλέψεις για την εξέλιξή της εξαιρετικά αβέβαιες. «Βασικός στόχος του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι να έλθει ο καταναλωτής πιο κοντά στα My Market, να ενισχύσει δηλαδή την πιστότητά του. Εξερευνούμε ένα νέο πεδίο. Στόχος μας είναι να φέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για εμάς και τα περισσότερα δυνατά οφέλη για τον πελάτη», τόνισε.

Αύξηση επισκεψιμότητας 70%
Όπως είπε ο κ. Ζήβας, η επισκεψιμότητα του e-shop, το οποίο λειτουργεί από τις 17 Οκτωβρίου, αυξήθηκε περίπου κατά 70% από τη στιγμή που άλλαξε brand –μετονομασμένο από welovesupermarket.gr σε eshop.mymarket.gr– και αναβαθμίσθηκε από άποψη ποικιλίας προϊόντων, οργάνωσης, υπηρεσιών και παροχών στον πελάτη. Εξηγώντας ότι η τάση ευνοεί τις επενδύσεις στον τομέα των ψηφιακών πωλήσεων, επισήμανε ότι κατά το 32% οι Έλληνες σήμερα συμβουλεύονται το διαδίκτυο πριν ψωνίσουν, ενώ το σχετικό ποσοστό υπερβαίνει το 70%, εφόσον το αγοραστικό ενδιαφέρον αφορά ηλεκτρονικά είδη/συσκευές.

σελφ σερβις (T. 488)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION