σελφ σερβις - Η τάση για vegan προϊόντα και οι… παράπλευρες απώλειες

Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η τάση για vegan προϊόντα και οι… παράπλευρες απώλειες

19 Νοεμβρίου 2018 | 10:51 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Τάσεις,Τρόφιμα/Ποτά

Η διαπιστωμένα αναπτυσσόμενη τάση για προϊόντα μη ζωικής προέλευσης δημιουργεί ευκαιρίες, προβληματισμούς και συγκρούσεις, σε πολλαπλά επίπεδα.

Παραδειγματικά μπορούν να αναφερθούν οι οργανωμένες διαμαρτυρίες κατά της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου κρέατος, αλλά και η παραίτηση του εκδότη του περιοδικού της αλυσίδας Waitrose & Partners, Waitrose Food, μετά την αντίδραση που προκάλεσε ανάρμοστη ανάρτησή του στο twitter, που αφορούσε τους οπαδούς της vegan διατροφής και καταδικάστηκε και από την αλυσίδα.

Ο William Sitwell απάντησε με καυστικά tweets, όπως «σκοτώστε τους vegan…», στην πρόταση της συνεργάτιδας του περιοδικού να δημοσιεύσει συνταγές που απευθύνονται σε αυτή την ομάδα του καταναλωτικού κοινού. Η ίδια η αλυσίδα έχει δημοσιοποιήσει τα ευρήματα σχετικής πρόσφατης έρευνας.

Συγκεκριμένα, η Waitrose Food & Drink Report 2018/2019 καταγράφει πως οι δύο βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις επιλογές των καταναλωτών σχετίζονται με το περιβάλλον και τη vegan διατροφή. Το ένα τρίτο των 2.000 ερωτηθέντων ακολουθεί πλέον διατροφή με λιγότερο ή καθόλου κρέας, συμπεριλαμβανομένου του ποσοστού 13% των vegan ή vegetarian και του 21% που δηλώνει flexitarian (διατροφή που στηρίζεται κυρίως σε προϊόντα φυτικής προέλευσης, αλλά με μια σχετική ευελιξία σε ό,τι αφορά τα ζωικά προϊόντα).

Το 60% των vegan και το 40% των vegetarian δηλώνει πως υιοθέτησε το συγκεκριμένο τρόπο διατροφής την τελευταία πενταετία. Το 55% αυτών δηλώνει πως η επιλογή του βασίζεται στο ενδιαφέρον του για τα ζώα, ενώ το 38% παρέθεσε περιβαλλοντικά κριτήρια.

σελφ σερβις (T. 488)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Λαμπερά δόντια για... σκληρό προωθητικό ανταγωνισμό

Ο σκληρός ανταγωνισμός στις προωθήσεις για τη διατήρηση ή την επέκταση των μεριδίων αγοράς, σε μια κατηγορία προϊόντων που ελέγχεται από πολυεθνικά brands, με πλούσιες επενδύσεις στη δημόσια αγωγή της στοματικής υγιεινής, στην καινοτομία και σε όλες τις μορφές του σύγχρονου μάρκετινγκ, θα εξακολουθήσει να μαίνεται αμείωτος και φέτος. Στο μεταξύ, η παγκόσμια μόδα της λεύκανσης των δοντιών, αλλά και η δοκιμασμένη συνταγή της απόλυτης εξειδίκευσης των νέων προϊόντων για κάθε είδους καταναλωτική ανά...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION