σελφ σερβις - High-Tech κατάστημα Walmart στην Κίνα

Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

High-Tech κατάστημα Walmart στην Κίνα

21 Μαΐου 2018 | 11:03 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Τεχνολογία

Το πρώτο της μικρό σούπερ μάρκετ παρουσίασε η Walmart στην Κίνα, με στόχο να εξυπηρετήσει τους πελάτες των πυκνοκατοικημένων περιοχών.

Το κατάστημα έχει χώρο πώλησης περίπου 1.200τμ, περίπου το 10% ενός συνηθισμένου σούπερ μάρκετ της αλυσίδας, και διαθέτει πάνω από 8.000 κωδικούς, ενώ το 90% περίπου των προϊόντων θα είναι πωλούνται και μέσω του JD.com. Το ενδιαφέρον στοιχείο λειτουργίας του νέου σημείου πώλησης είναι ότι διαμορφώνει την τοποθέτηση των προϊόντων στο ράφι αξιοποιώντας ένα hi-tech σύστημα.

Οι υπάλληλοι διευκολύνονται στον εντοπισμό των προϊόντων που συνθέτουν μια παραγγελία, ενώ η εκτέλεσή της μπορεί να γίνει εντός 30 λεπτών, όταν το σημείο παράδοσης βρίσκεται σε απόσταση έως 2 χιλ. Επίσης, οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν την πληρωμή των αγορών τους χρησιμοποιώντας mobile συσκευές, μέσω WeChat Pay. Το κατάστημα έχει ως στόχο την προσφορά omnichannel εμπειρίας, με την εκμετάλλευση των ισχυρών σημείων της Walmart και του JD.com.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, την ημέρα των εγκαινίων του καταστήματος σημειώθηκε ένα νέο ρεκόρ στο JD.com, αφού δέχθηκε πάνω από 1.000 online παραγγελίες. Η ταχύτερη παράδοση πραγματοποιήθηκε σε λιγότερο από 10’ από τη στιγμή της παραγγελίας. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα εξάπλωσης της νέας τάσης των μικρών καταστημάτων λιανικής τροφίμων, που αφορά στην ανάπτυξη από κοινού των online και των offline υπηρεσιών, όπως στα Alibaba’s Hema Fresh and JD.com’s 7Fresh.

σελφ σερβις (T. 483)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Σοκολάτα: Επιτέλους γλυκαίνει

Οι προβλέψεις για νέα άνοδο πωλήσεων των προϊόντων σοκολάτας επιβεβαιώθηκαν το 2018, δημιουργώντας κλίμα αισιοδοξίας για το 2019 –πολύ περισσότερο, εφόσον η άνοδος της κατηγορίας αποτελεί παγκόσμια τάση. Όμως, μια ενδεχόμενη ανατίμηση των πρώτων υλών με επιπτώσεις στις τιμές λιανικής θα δημιουργήσει σκεπτικισμό στην εγχώρια αγορά, αφού ναι μεν η συχνότητα αγοράς της σοκολάτας να αυξήθηκε, αλλά το μέσο «καλάθι» αγορών μίκρυνε. Την τάση ανόδου σε όγκο και αξία των πωλήσεων, πάντως, την υποστηρίζου...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION