σελφ σερβις - ΕΝΤΟΜΟΚΤΟΝΑ-ΕΝΤΟΜΟΑΠΩΘΗΤΙΚΑ: Σε… χαμηλές πτήσεις η αγορά

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

ΕΝΤΟΜΟΚΤΟΝΑ-ΕΝΤΟΜΟΑΠΩΘΗΤΙΚΑ: Σε… χαμηλές πτήσεις η αγορά

15 Μαΐου 2018 | 09:31 Γράφει ο Κώστας  Στοφόρος Topics: Προϊόντα

Για τη σημαντική πτώση των πωλήσεων σε αξία πέρυσι της μεγάλης εποχικής κατηγορίας των εντομοκτόνων, εντομοαπωθητικών και σκοροκτόνων ευθύνονται κυρίως οι έντονες προωθητικές ενέργειες. Όμως, μπορεί η σημασία της τιμής να υπερτερεί στην καταναλωτική απόφαση για την επιλογή προϊόντος, αλλά η σταθερή προτίμηση των επώνυμων προϊόντων, για την εγγύηση της αποτελεσματικότητας και της προστασίας που προσφέρουν, είναι δεδομένη αξία, πράγμα που ευνοεί, άλλωστε, τον ανταγωνισμό στις καινοτομίες. Αυξήστε τα δευτερεύοντα σημεία πώλησης στα σούπερ μάρκετ, για ν’ αυξηθούν οι πωλήσεις σας, συστήνουν οι προμηθευτές, ενώ την ίδια στιγμή οι πωλήσεις του φαρμακείου και δη του online στα προϊόντα της κατηγορίας αυξάνονται. Πάντως, η εξέλιξη του κλίματος φέτος από τις αρχές του έτους, που ευνοεί την ανάπτυξη των εντόμων, δημιουργεί αισιοδοξία για την εξέλιξη του τζίρου.

Σε ένα περιβάλλον διαρκώς μεταβαλλόμενο, κυρίως λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών και των αλλαγών στο χάρτη του λιανεμπορίου, θα ήταν αδύνατο να μείνει ανεπηρέαστη η κατηγορία των εντομοκτόνων, εντομοαπωθητικών και σκοροκτόνων προϊόντων. «Τα στοιχεία πωλήσεων του 2017 της IRI δείχνουν πως η κατηγορία κινείται πτωτικά και σε αξία και σε τεμάχια –ειδικότερα, της τάξης του 4,8% σε αξία και του 1,7% σε τεμάχια στα branded προϊόντα. Πτώση εμφανίζουν και τα private labels κατά 10, 7% σε αξία και 11,4% σε τεμάχια», σύμφωνα με την κ. Βάσω Μωραϊτέλη, Client Executive-Client Service της IRI.

Η συνολική πτώση των πωλήσεων σε αξία πωλήσεων το 2017 σε σύγκριση με το 2014 έχει υπερβεί τα 6 εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που, όπως είναι φυσικό, δημιουργεί τριγμούς στην αγορά. Ωστόσο οι κ. Γιώργος Κατσικαρώνης και Αναστάσιος Λοπατατζίδης, Brand Manager ο πρώτος και Assistant Brand Manager ο δεύτερος της Εύρηκα Ελλάς (Aroxol), επισημαίνουν ότι η συνολική κατηγορία των εντομοκτόνων-εντομοαπωθητικών επ’ ουδενί λόγω έχει εισέλθει στην πτωτική φάση του κύκλου ζωής της. «Αντίθετα, από τη μία πλευρά ο πιο υγρός καιρός και από την άλλη η αυξημένη ανησυχία των πολιτών για τις μεταδιδόμενες ασθένειες από τα τσιμπήματα του κουνουπιού (βλέπε ιός zika) λογικά θα οδηγήσουν άμεσα στην αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων της κατηγορίας», πιστεύουν.

Σύμφωνα με την κ. Δούκλια Brand Manager, εκπρόσωπο της Κώστας Παπαέλληνας Α.Ε.Β.Ε. (spira, moufflon), στην πτωτική πορεία της κατηγορίας των εντομοαπωθητικών συνέβαλλαν τόσο οι περίεργες κλιματολογικές συνθήκες (τροπικό κλίμα μέχρι τα τέλη Ιουνίου) όσο και η νέα τάση των καταναλωτών προς τα καινούρια εναλλακτικά προϊόντα προστασίας από ιπτάμενα και έρποντα έντομα (σίτες, συσκευές υπερήχων κλπ.)

Από την πλευρά του ο κ. Λευτέρης Κυριακούλιας, Brand Manager της SC Johnson (Baygon, Raid, Autan), αποδίδει τη σημαντική πτώση της κατηγορίας σε αξία κυρίως στα πολύ έντονα προωθητικά πλάνα (με εκπτώσεις της τάξης του 50% και μορφές του τύπου «1+1 δώρο»), τα οποία, όπως σημειώνει, δεν βοηθούν καθόλου κατηγορίες προϊόντων που βασίζονται στην εποχικότητα, όπως η εν λόγω. Ωστόσο, είναι αδύνατον, διαπιστώνει, να μην ακολουθεί η επιχείρηση τη μάχη των προσφορών, όταν οι ανταγωνιστές της καραδοκούν.

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, επιχειρώντας να αυξάνουν τα μερίδια τους σε μια πτωτική αγορά, εφαρμόζουν τιμολογιακές πολιτικές που κυριαρχούνται από την ένταση των προσφορών και τις χαμηλές τιμές. Εξάλλου, αυτές οι πολιτικές, όπως και η σταθερή προτίμηση των καταναλωτών στα επώνυμα προϊόντα, οδηγεί το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε συρρίκνωση, όπως επιβεβαιώνουν τα στοιχεία πωλήσεων του 2017.

Στα «επάνω τους» φαρμακεία και on line αγορές
Συνεχώς αυξανόμενο είναι το μερίδιο των φαρμακείων στα προϊόντα της κατηγορίας, όπως και των πωλήσεων μέσω του διαδικτύου και δη σε σημαντικές προσφορές και με πολύ μεγάλες εκπτώσεις. Όσο οι καταναλωτές εξοικειώνονται στο είδος αυτό των αγορών, τόσο αυξάνεται το μερίδιό τους στη διανομή. Το ζητούμενο κυρίως για την κλασική επιχείρηση της οργανωμένης λιανικής είναι να σχεδιάσει τις δικές της ανταγωνιστικές λύσεις.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ιστοσελίδας online φαρμακείου, που προσφέρει εκπτώσεις σε εντομοαπωθητικά προϊόντα έως 58%! Πλήθος τέτοιων ιστοσελίδων προσφέρουν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, πιέζοντας τις τιμές των φυσικών καταστημάτων.

Σε ένα περιβάλλον διαρκώς μεταβαλλόμενο, κυρίως λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών και των αλλαγών στο χάρτη του λιανεμπορίου, θα ήταν αδύνατο να μείνει ανεπηρέαστη η κατηγορία των εντομοκτόνων, εντομοαπωθητικών και σκοροκτόνων προϊόντων. «Τα στοιχεία πωλήσεων του 2017 της IRI δείχνουν πως η κατηγορία κινείται πτωτικά και σε αξία και σε τεμάχια –ειδικότερα, της τάξης του 4,8% σε αξία και του 1,7% σε τεμάχια στα branded προϊόντα. Πτώση εμφανίζουν και τα private labels κατά 10, 7% σε αξία και 11,4% σε τεμάχια», σύμφωνα με την κ. Βάσω Μωραϊτέλη, Client Executive-Client Service της IRI.

Η συνολική πτώση των πωλήσεων σε αξία πωλήσεων το 2017 σε σύγκριση με το 2014 έχει υπερβεί τα 6 εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που, όπως είναι φυσικό, δημιουργεί τριγμούς στην αγορά. Ωστόσο οι κ. Γιώργος Κατσικαρώνης και Αναστάσιος Λοπατατζίδης, Brand Manager ο πρώτος και Assistant Brand Manager ο δεύτερος της Εύρηκα Ελλάς (Aroxol), επισημαίνουν ότι η συνολική κατηγορία των εντομοκτόνων-εντομοαπωθητικών επ’ ουδενί λόγω έχει εισέλθει στην πτωτική φάση του κύκλου ζωής της. «Αντίθετα, από τη μία πλευρά ο πιο υγρός καιρός και από την άλλη η αυξημένη ανησυχία των πολιτών για τις μεταδιδόμενες ασθένειες από τα τσιμπήματα του κουνουπιού (βλέπε ιός zika) λογικά θα οδηγήσουν άμεσα στην αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων της κατηγορίας», πιστεύουν.

Σύμφωνα με την κ. Δούκλια Brand Manager, εκπρόσωπο της Κώστας Παπαέλληνας Α.Ε.Β.Ε. (spira, moufflon), στην πτωτική πορεία της κατηγορίας των εντομοαπωθητικών συνέβαλλαν τόσο οι περίεργες κλιματολογικές συνθήκες (τροπικό κλίμα μέχρι τα τέλη Ιουνίου) όσο και η νέα τάση των καταναλωτών προς τα καινούρια εναλλακτικά προϊόντα προστασίας από ιπτάμενα και έρποντα έντομα (σίτες, συσκευές υπερήχων κλπ.)

Από την πλευρά του ο κ. Λευτέρης Κυριακούλιας, Brand Manager της SC Johnson (Baygon, Raid, Autan), αποδίδει τη σημαντική πτώση της κατηγορίας σε αξία κυρίως στα πολύ έντονα προωθητικά πλάνα (με εκπτώσεις της τάξης του 50% και μορφές του τύπου «1+1 δώρο»), τα οποία, όπως σημειώνει, δεν βοηθούν καθόλου κατηγορίες προϊόντων που βασίζονται στην εποχικότητα, όπως η εν λόγω. Ωστόσο, είναι αδύνατον, διαπιστώνει, να μην ακολουθεί η επιχείρηση τη μάχη των προσφορών, όταν οι ανταγωνιστές της καραδοκούν.

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, επιχειρώντας να αυξάνουν τα μερίδια τους σε μια πτωτική αγορά, εφαρμόζουν τιμολογιακές πολιτικές που κυριαρχούνται από την ένταση των προσφορών και τις χαμηλές τιμές. Εξάλλου, αυτές οι πολιτικές, όπως και η σταθερή προτίμηση των καταναλωτών στα επώνυμα προϊόντα, οδηγεί το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε συρρίκνωση, όπως επιβεβαιώνουν τα στοιχεία πωλήσεων του 2017.

Στα «επάνω τους» φαρμακεία και on line αγορές
Συνεχώς αυξανόμενο είναι το μερίδιο των φαρμακείων στα προϊόντα της κατηγορίας, όπως και των πωλήσεων μέσω του διαδικτύου και δη σε σημαντικές προσφορές και με πολύ μεγάλες εκπτώσεις. Όσο οι καταναλωτές εξοικειώνονται στο είδος αυτό των αγορών, τόσο αυξάνεται το μερίδιό τους στη διανομή. Το ζητούμενο κυρίως για την κλασική επιχείρηση της οργανωμένης λιανικής είναι να σχεδιάσει τις δικές της ανταγωνιστικές λύσεις.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ιστοσελίδας online φαρμακείου, που προσφέρει εκπτώσεις σε εντομοαπωθητικά προϊόντα έως 58%! Πλήθος τέτοιων ιστοσελίδων προσφέρουν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, πιέζοντας τις τιμές των φυσικών καταστημάτων.


Σχετική έρευνα της Convert Group είχε καταγράψει αγορές αξίας 112 εκατ. ευρώ το 2016, μέσω των online φαρμακείων. Συγκριτικά με το 2015 ο τζίρος τους εκτινάχτηκε κατά 52%! Η έρευνα έδειξε, επίσης, ότι κατά το 78% οι online αγοραστές των φαρμακείων είναι γυναίκες, κατά το 64% ηλικίας 25-34 ετών και κατά το 30% ηλικίας 35-44, επιβεβαιώνοντας, παράλληλα, την αυξανόμενη χρήση των φορητών συσκευών επικοινωνίας από τους Έλληνες καταναλωτές (το 25% των παραγγελιών σε online φαρμακεία να γίνεται από κινητά και tablets).

Ας σημειωθεί ότι το Νοέμβριο του 2017 στην περίφημη Black Friday περισσότερα από 100 online φαρμακεία εκ των 265 της εγχώριας αγοράς συμμετείχαν με μεγάλες προσφορές, που οδήγησαν σε αύξηση πωλήσεων 162% συγκριτικά με τις συνήθεις Παρασκευές του Νοεμβρίου και 150% σε σχέση με την μέση ημέρα του έτους.

Εξάλλου, αυξάνεται συνεχώς η γκάμα των εντομοαπωθητικών προϊόντων που διατίθενται, είτε online είτε από φυσικά φαρμακεία, από εταιρείες όπως η frezyderm, η chicco, η korres, η powerhealth κ.α.


Εντομοκτόνα
Όγκος πωλήσεων (σε χιλ. τεμ.) 2014 2015 2016 2017 Διαφορά
Συνολικά 9.093,1 8.657 7.826,4 7.693,4 -1,7%
Ιδιωτική ετικέτα 110 95,7 92,4 81,9 -11,4%
Αξία πωλήσεων (σε χιλ. ευρώ)
Συνολικά 30.949,8 28.895,9 26.178,5 24.933,5 -4,8%
Ιδιωτική ετικέτα 214,7 200,7 200,7 179,2 -10,7%
Πηγή IRI

Οι πωλήσεις ανά υποκατηγορία
Σύμφωνα με στοιχεία της Sarantis ΑΕ, αναφορικά με το ειδικό βάρος των υποκατηγοριών της εν λόγω αγοράς, όπως τα σταχυολόγησε η κ. Μαρίνα Χατζή, Brand Manager, Consumer Products Division της εταιρείας,

  • η αγορά των προϊόντων αντιμετώπισης των ιπτάμενων εντόμων ακόμα μια χρονιά πέρυσι κινήθηκε πτωτικά και σε αξία και σε τεμάχια. Σε αυτή τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας διατηρούν ένα πολύ χαμηλό μερίδιο, ενώ τα no name brand εμφανίζουν σημαντική πτώση. Όλα τα formats προϊόντων της υποκατηγορίας κινήθηκαν πτωτικά (σε αξία και τεμάχια) πλην των liquids που εμφάνισαν άνοδο σε τεμάχια 1,2%.
  • Η αγορά των προϊόντων αντιμετώπισης των ερπόντων εντόμων εξελίχθηκε ανοδικά σε τεμάχια, αλλά πτωτικά σε αξία. Όλα τα formats προϊόντων της υποκατηγορίας κινήθηκαν πτωτικά (σε αξία και τεμάχια). Πάντως, η προϊοντική ομάδα των παγίδων, με τη συνδρομή των λανσαρισμάτων των παγίδων Teza κατά των κατσαρίδων και των μυρμηγκιών, εμφανίζει σημαντική άνοδο 52% σε τεμάχια και 39,7% σε αξία.
  • Η αγορά των σκοροκτόνων πέρυσι κινήθηκε πτωτικά σε αξία και σε τεμάχια.

Από την Κ. Παπαέλληνας επισημαίνεται ότι οι καταναλωτές φαίνεται να στρέφονται κυρίως στη χρήση των υγρών εντομοαπωθητικών και των ταμπλετών (ο αγοραστής προμηθεύεται μια-δύο κατά μέσο όρο συσκευές ετησίως) και στην ανατροφοδότησή τους με τα σχετικά ανταλλακτικά στη διάρκεια της θερινής περιόδου.

Καταναλωτικές τάσεις
Οι περισσότεροι καταναλωτές σήμερα αναβάλλουν όσες αγορές μπορεί να «περιμένουν» και περιορίζονται στην προμήθεια των απολύτως απαραίτητων, όσων δηλαδή καταγράφουν στη λίστα. Ωστόσο, τα προϊόντα της εν λόγω κατηγορίας δεν είναι δυνατόν να εξαιρεθούν από το καλάθι αγορών. Το βασικότερο κριτήριο επιλογής μάρκας, εφόσον η αποτελεσματικότητά τους, εννοείται, είναι διαπιστωμένη, είναι η τιμή. Όπως σημειώνουν τα στελέχη της Εύρηκα, είναι διαπιστωμένο από καταναλωτικές έρευνες που διεξήχθηκαν για λογαριασμό του Aroxol, ότι πριν ο καταναλωτής «παραδοθεί» στη σημασία της τιμής, έχει σιγουρευτεί για την αξιοπιστία, την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια χρήσης των προϊόντων που θα επιλέξει.


Όπως σημειώνει η κ. Χατζή, οι προμηθευτές των προϊόντων της κατηγορίας επενδύουν και βασίζονται στις προωθητικές ενέργειες, αναπτύσσοντας μάλιστα την υποκατηγορία των προϊόντων «διπλής αποτελεσματικότητας» («2 σε 1»), δηλαδή για ταυτόχρονη αντιμετώπιση ερπόντων και ιπτάμενων εντόμων, ενώ φροντίζουν να παρουσιάζουν προϊόντα μικρότερης περιεκτικότητας χημικών συστατικών, πιο φιλικών στο περιβάλλον, ανταποκρινόμενοι στη σχετική καταναλωτική τάση.

«Η προστασία του νοικοκυριού από όλα τα είδη εντόμων αποτελεί βασική προτεραιότητα του καταναλωτή, που δεν συμβιβάζεται με προϊόντα αμφιβόλου ποιότητας, πολύ χαμηλής τιμής ή «φιλικά» στο περιβάλλον, αλλά χωρίς ουσιαστική εντομοκτόνο ή εντομοαπωθητική δράση», σημειώνει ο κ. Κυριακούλιας, προσθέτοντας ότι «τα φυσικά προϊόντα μπορεί συχνά να απογοητεύσουν τον καταναλωτή, καθώς είναι πιθανόν να μην έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα». «Οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τις καταξιωμένες μάρκες, αλλά με οικονομικά προσιτές λύσεις», σχολιάζει η κ. Δούκλια, υπενθυμίζοντας ότι οι προμήθειες των νοικοκυριών γίνονται κατά προτίμηση τις περιόδους των προωθητικών ενεργειών. Αυτός, άλλωστε, είναι ο βασικός λόγος που τα μερίδια αγοράς των εταιρειών του τομέα δεν εμφανίζουν ιδιαίτερες μεταβολές. Όλοι, πάντως, συμφωνούν ότι τα καινοτόμα προϊόντα, που προσφέρουν εγνωσμένα λύσεις στις ανάγκες προστασίας των ανθρώπων, είναι ψηλά στη λίστα αγορών τους, όπως και στο ότι οι συνεχώς αυξανόμενες μεταδιδόμενες νόσοι, μέσω των εντόμων, ωθούν σε αύξηση του καταναλωτικού ενδιαφέροντος για την κατηγορία και για την «αποτελεσματική προστασία» που υπόσχονται τα προϊόντα της.

Οι συστάσεις των προμηθευτών
Η κατηγορία των εντομοκτόνων-εντομοαπωθητικών, η εμπορική αιχμή της οποίας είναι το τετράμηνο Μαΐου-Αυγούστου, είναι σημαντική σε μέγεθος και αντιμετωπίζεται θετικά από τους λιανέμπορους, καθώς αποφέρει σημαντικές πωλήσεις. Ωστόσο, όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς, πρέπει τόσο η βιομηχανία όσο και η οργανωμένη λιανική να προετοιμάζονται έγκαιρα και να διαθέτουν επαρκές απόθεμα προϊόντων, δεδομένου ότι οι πωλήσεις επηρεάζονται έντονα από τις κλιματολογικές συνθήκες. Άλλωστε, ο σωστός συντονισμός των ενεργειών εντός των καταστημάτων μεγιστοποιεί τις πωλήσεις.

H έγκαιρη τοποθέτηση των προϊόντων της κατηγορίας στο ράφι, η παρουσίαση εναλλακτικών προτάσεων στον καταναλωτή (ποικιλία brands και γκάμα προϊόντων ανά brand), σε συνάρτηση με τις ειδικές θεματικές extra προβολές στα σημεία πώλησης και τις προωθητικές ενέργειες, που μπορεί να διενεργούνται με την καλή συνεργασία προμηθευτών και λιανεμπορίου, αποτελούν τους κεντρικούς παράγοντες μεγιστοποίησης των πωλήσεων και ικανοποίησης των αναγκών των διαφορετικών ομάδων του κοινού. Οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων συμφωνούν ότι η συνεργασία των δύο πλευρών της προσφοράς είναι πολύ καλού επιπέδου, αφού είναι πια κοινός τόπος στη λιανική πως η κατηγορία στην αιχμή της εποχικότητάς της αποφέρει πολύ υψηλούς τζίρους. Παρ’ όλα αυτά, για να μπορέσει η οργανωμένη λιανική να εκμεταλλευτεί ολοκληρωμένα τη δυναμική της, όπως σημειώνει ο κ. Κυριακούλιας, πρέπει να εστιάσει ακόμα περισσότερο στην ύπαρξη δεύτερων σημείων πώλησης στα σούπερ μάρκετ, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ορατότητα στην κατηγορία. Τα δεύτερα σημεία πώλησης είναι, άλλωστε, ένα ακόμα εργαλείο για την ελαχιστοποίηση των ελλείψεων ραφιού, οι οποίες ως γνωστόν τιμωρούν με απώλεια πωλήσεων και τις δύο πλευρές. Συμφωνώντας η κ. Χατζή, επισημαίνει, επικαλούμενη ποιοτικές έρευνες της Sarantis, ότι οι καταναλωτές συχνά βρίσκουν το ράφι της κατηγορίας «χαοτικό», καθώς τους δυσκολεύει να εντοπίζουν άμεσα το προϊόν που τους ενδιαφέρει, υποχρεώνοντάς τους σε σπατάλη χρόνου. Συνεπώς, συμφωνεί και ο κ. Κυριακούλιας, χρειάζεται ένα πιο απλοποιημένο κωδικολόγιο στο ράφι, που θα βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία του πελάτη, «καθώς το πλήθος των αρκετών υποκατηγοριών από μόνο του κάνει την αγοραστική απόφαση πολλές φορές χρονοβόρα, πόσο μάλλον όταν έχει μπροστά του περισσότερους από 150 κωδικούς».

Τα στελέχη της Εύρηκα εστιάζουν την προσέγγισή τους στην ανάγκη σχεδιασμού ειδικών προωθητικών ενεργειών tailor made των μαρκών με τις αλυσίδες, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται οι επιμέρους στόχοι προς ωφέλεια προμηθευτή, λιανεμπόρου και καταναλωτή.


Αισιοδοξία για την εξέλιξη των πωλήσεων
Αισιόδοξα εκφράζονται τα στελέχη των μεγαλύτερων επιχειρήσεων του κλάδου για τη νέα σεζόν. Εκ μέρους της Εύρηκα εκφράζουν την πεποίθηση ότι παρά την πτώση συνολικά της κατηγορίας, αυτή δεν έχει εισέλθει στην πτωτική φάση του κύκλου ζωής της. Οι αυξημένες υγρασίες και η διαρκής ανανέωση των ανησυχιών από τις ασθένειες που μεταδίδουν τα κουνούπια (ποιος λησμονεί την ασθένεια δυτικού Νείλου;) είναι συντελεστές αύξησης μακροπρόθεσμα των πωλήσεων της κατηγορίας.

Η νέα σεζόν έχει ξεκινήσει με καλούς οιωνούς για την κατηγορία, τονίζεται εκ μέρους της SC Johnson. Ο καιρός, που άλλοτε αποδεικνύεται σύμμαχος κι άλλοτε εχθρός της εμπορικής κίνησης των προϊόντων της, μοιάζει φέτος να είναι στο πλευρό της αγοράς, αφού ο χρόνος ξεκίνησε με ελαφρύ χειμώνα και εξελίχθηκε ως το Πάσχα με υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες. Επίσης, σύμφωνα με την κ. Δούκλια, η κατηγορία φέτος υπάρχουν οι προϋποθέσεις να εξελιχθεί θετικά, καθώς το Πάσχα άνοιξε νωρίτερα τη σεζόν της, βοηθούντων, φυσικά, των ευνοϊκών κλιματολογικών συνθηκών. Εξάλλου, οι εταιρείες του τομέα, παρακολουθώντας στενά τις ανάγκες των καταναλωτών, δημιουργούν και προσφέρουν καινοτόμα προϊόντα, κερδίζοντας πωλήσεις και μερίδια.

ΣΤΟ ΦΟΡΤΕ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙΣ

  • Το Αroxol της Εύρηκα φέτος θα προχωρήσει σε μειώσεις τιμών και με πολλά promotions τύπου «1+1 δώρο», ενώ για τέταρτη χρονιά θα συνεχίσει τη χορηγία των Aroxol Earth Choice στα Παιδικά Χωριά SOS, με ιδιαίτερα κοινωνικό χαρακτήρα, αφού μέρος των εισπράξεων της μάρκας, προσφέρονται για τη στήριξη του έργου των Παιδικών Χωριών SOS. «Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ προς τιμήν τους έχουν αγκαλιάσει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τη συγκεκριμένη πολιτική», σχολιάζει ο κ. Λοπατατζίδης.
  • Η SC Johnson με τους μόνιμα προωθητικούς κωδικούς, αλλά και τις στοχευμένες ενέργειες, δίνει και φέτος τη δυνατότητα στους καταναλωτές να βρίσκουν στα καταστήματα τις μάρκες Raid, Baygon και Autan, σε προσιτές τιμές.
  • Φέτος η Sarantis ενισχύει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της με τις συσκευασίες «1+1 δώρο» στις αντικουνουπικές ταμπλέτες Teza «7+7 δώρο», Teza «15+15 δώρο» και Teza «30+30 δώρο», Pyrox «10+10 δώρο», Pyrox «30+30 δώρο», συσκευές Teza & Pyrox με δώρο είτε ταμπλέτες είτε υγρά ανταλλακτικά, αλλά και προωθητικές ενέργειες σε συνεργασία με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Η Sarantis επενδύει και φέτος στην κατηγορία με συνεχή παρουσία στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στο online περιβάλλον αλλά και με events εντός και εκτός των καταστημάτων.
  • Με το motto «κουνούπια, σκνίπες Ούτε στα όνειρά σας», η Spira της Κ. Παπαέλληνας ΑΕΒΕ θα συνεχίσει και φέτος δυναμικά την παρουσία της στην οργανωμένη και τη μικρή λιανική, με πληθώρα προωθητικών κωδικών και ειδικά προγραμματισμένων έντονων προωθητικών ενεργειών, δίνοντας την ευκαιρία στους μεν καταναλωτές να αποκτούν τα προϊόντα της σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές, στους δε λιανέμπορους να μεγιστοποιούν τις πωλήσεις τους με καλή κερδοφορία. Η παρουσία προωθητικών κωδικών (π.χ. banded packs «1+1» ή price off), τόσο στο ράφι όσο και σε δεύτερο σημείο εντός των μεγάλων σούπερ μάρκετ (π.χ. σε σημεία προβολών ή με επιδαπέδια stands), συνεισφέρει σημαντικά στις πωλήσεις της Spira. Ταυτόχρονα, οι εντονότερες in-store προωθητικές και εκπτωτικές ενέργειες, μέσω των φυλλαδίων των αλυσίδων, αυξάνουν τη ζήτησή της.

ΝΕΑ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΑ

  • Η Εύρηκα δημιούργησε το 2018 τη νέα σειρά Aroxol Natural 4, με τέσσερα φυσικά αιθέρια έλαια, όπως η σιτρονέλα, ο ευκάλυπτος, η λεβάντα και το λεμόνι, τα οποία είναι γνωστά για τις φυσικές εντομοαπωθητικές τους ιδιότητες. Η σειρά περιλαμβάνει: Υγρό σετ, υγρό refill, Mat refill και spiral, τα οποία βρίσκονται από τη φετινή χρονιά στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Η σειρά ολοκληρώνεται με το νέο Aroxol 4 spray εντομοκτόνο. Επιπλέον, το Aroxol παρουσιάζει φέτος το νέο Aroxol Mec Trigger με άρωμα ευκαλύπτου, χωρίς προωθητικό αέριο, σε λίαν ανταγωνιστική τιμή, δίνοντας την ευκαιρία σε περισσότερους καταναλωτές να δοκιμάσουν τα πλεονεκτήματα του συνδυασμένου με τις ιδιότητες του ευκαλύπτου Aroxol Mec.
  • Η SC Johnson λανσάρει ένα νέο και, ταυτόχρονα, παραδοσιακό προϊόν, το νέο Baygon Powder για την καταπολέμηση κατσαρίδων και μυρμηγκιών, για χρήση σε εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους, το οποίο παράλληλα βοηθά στην προστασία από «επαναμολύνσεις» μέχρι και δώδεκα εβδομάδες. Η μορφή του προϊόντος σε σκόνη δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να το χρησιμοποιεί και σε ρωγμές, σχισμές και χαραμάδες. Το Autan αλλάζει εμφάνιση, γίνεται πιο σύγχρονο και καλοκαιρινό, με νέες ετικέτες και πιο ξεκάθαρη μαζική επικοινωνία, για πιο εύκολη επιλογή μπροστά στο ράφι. Παράλληλα, συνεχίζονται τα πολύ επιτυχημένα περσινά λανσαρίσματα του Raid πίσω από τη σειρά των εντομοκτόνων με άρωμα, αλλά και του μυρμηγκοκτόνου δολώματος.
  • Η Sarantis σημείωσε μεγάλη επιτυχία στην αγορά των εντομοαπωθητικών σώματος, με την εντυπωσιακή ανάπτυξη του Sam Loves Betty. Με το λανσάρισμά του κατόρθωσε να γίνει ο δεύτερος επώνυμος «παίκτης» στον τομέα του σε τεμάχια και ο τρίτος σε αξία. Η εταιρεία αναπτύσσει το κωδικολόγιο του Pyrox, λανσάροντας τη νέα βάση για εντομοαπωθητικές σπείρες (φιδάκι). Στην κατηγορία των προϊόντων κατά του σκόρου επενδύει εμπλουτίζοντας τη γκάμα σκοροαπωθητικών της μάρκας Sam Loves Betty, α) με την επέκταση του κωδικολογίου της με δύο νέους κωδικούς, αποβλέποντας στη διεκδίκηση ενός σημαντικού κομματιού της αγοράς, μέσω των σούπερ μάρκετ, β) με τις σκοροαπωθητικές ταμπέλες, με έλαιο γερανιόλης και φυτική κιτράλη, και γ) με τα σκοροαπωθητικά πλακίδια, τα μοναδικά από φυτικές και οργανικές ύλες εμποτισμένες με έλαιο γ0ερανιόλης. Στην υποκατηγορία των εντομοαπωθητικών σώματος ενισχύει τη γκάμα, με την προσθήκη του Sam loves Betty body repellent σε μορφή roll-on.
  • Η Κ. Παπαέλληνας προχωρά στην ανανέωση της εμφάνισης όλης της γκάμας των προϊόντων Spira. Τα εντομοαπωθητικά προϊόντα (σπείρες, ταμπλέτες και υγρά) Spira, που παράγονται στην Ιταλία από το Group εταιρειών Zobele, κατέχοντας παγκοσμίως ηγετική θέση στην παραγωγή εντομοαπωθητικών προϊόντων, επιστρέφουν φέτος ανανεωμένα σε νέα ελκυστική συσκευασία και με νέες μοντέρνες συσκευές.

σελφ σερβις (T. 482)
« 1 2 3 4 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION