σελφ σερβις - DETROP BOUTIQUE, ARTOZYMA 2018: Περαιτέρω αναβαθμισμένος ο εγχώριος κλάδος τροφίμων-ποτών

Κυριακή, 20 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

DETROP BOUTIQUE, ARTOZYMA 2018: Περαιτέρω αναβαθμισμένος ο εγχώριος κλάδος τροφίμων-ποτών

17 Απριλίου 2018 | 14:04 Γράφει ο Δημήτρης  Διαμαντίδης Topics: Εκθέσεις,Τρόφιμα/Ποτά

Με αναβάθμιση των τρόπων παρουσίασης των καινοτόμων ελληνικών τροφίμων, που είτε είναι τοποθετημένα στα ράφια των σούπερ μάρκετ είτε προσπαθούν να βρουν τον δρόμο τους γι’ αυτά, πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία μεταξύ 24 και 26 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Detrop Boutique και Artozyma στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

O εγχώριος κλάδος τροφίμων-ποτών, μεταξύ των πυλώνων της ελληνικήςς οικονομίας, κατάφερε να μειώσει το εμπορικό έλλειμα της χώρας κατά 35% χάρις στις εξαγωγικές δραστηριότητές του τα τελευταία χρόνια. Ως προς το εργατικό δυναμικό του είναι αξιοσημείωτο ότι, ενώ το 2011 αντιστοιχούσε σχεδόν στο 28% του συνόλου των εργαζομένων στον τομέα της μεταποίησης, το 2016 η συμμετοχή του έφθασε στο 36%.

Με δεδομένη την ανθεκτικότητα του κλάδου στην οικονομική κρίση, η Detrop Boutique παρουσίασε ορισμένα από τα καλύτερα delicatessen προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα, τόσο από άποψη ποιότητας όσο και ΅εθόδων παραγωγής. Ανώτερης και διακεκρι΅ένης ποιότητας προϊόντα ΅ικροπαραγωγών, που προέρχονται ακό΅α και από τα πιο απο΅ακρυσ΅ένα ση΅εία της χώρας, παρουσιάστηκαν σε ένα ποικίλων ενδιαφερόντων κοινό Ελλήνων και ξένων αγοραστών. Το pairing experience ήταν η «μαγική» φράση που συμπύκνωσε μία καθολικά πιο αποτελεσματική εμπειρία εμπορικών επαφών για τους επισκέπτες, Έλληνες και ξένους, της Detrop Boutique.

Pairing experience
Στο πλαίσιο του pairing experience, ο επισκέπτης δεν διέρχεται απλώς από ένα εκθεσιακό stand και πιθανόν δοκιμάζει κάποιο τρόφιμο ή παίρνει ένα φυλλάδιο και φεύγει, αλλά γνωρίζει πραγματικά το προϊόν και τον παραγωγό του. Αυτό επιτεύχθηκε μέσα από τέσσερα διαφορετικά events στις τρεις ημέρες της έκθεσης, σε πολλές ώρες και σε διαφορετικά σημεία της.

Αυτή η εκδοχή υλοποίησης εμπορικών επαφών μέσα σε μία έκθεση τροφίμων συνδέει τις γεύσεις διαφορετικών προϊόντων, παρασκευασμένων από πρώτες ύλες συσκευασμένες, τυποποιημένες, πιστοποιημένες και έτοιμες προς εξαγωγή. Έτσι, τα ελληνικά τρόφιμα φτάνουν ή μπορεί να φτάσουν με μεγαλύτερη ευχέρεια και ασφάλεια στα σούπερ μάρκετ και στον τελικό καταναλωτή. Πώς, όμως, υλοποιήθηκε το pairing experience μέσα από τις παράλληλες εκδηλώσεις της Detrop Boutique; Τις φετινές εκδηλώσεις συνέθεταν τέσσερα διαφορετικά events, εκ των οποίων το πρώτο και μεγαλύτερο ήταν τα Food Bars, σε χώρο κατάλληλα διαμορφωμένο για τη φιλοξενία κάθε φορά 50-60 ατόμων. Στα Food Bars υλοποιήθηκαν δέκα διαφορετικές εκδηλώσεις γαστρονομίας, με γεύματα κάθε μιάμιση ώρα, στα οποία προσέρχονταν οι εμπορικοί επισκέπτες κατόπιν κρατήσεως, ενώ υπήρχε μπουφές με τη σήμανση κάθε εκτιθέμενου προϊόντος, με τα στοιχεία του παραγωγού του. Τα γεύματα προετοιμάζονταν επί τόπου από σεφ.

Το δεύτερο event των παράλληλων εκδηλώσεων ήταν η ενότητα Cheese & Wine, ενώ το τρίτο η Γωνιά των Εκθετών, ένα ευρετήριο όπου παρουσιάστηκαν όλα τα συμμετέχοντα προϊόντα και οι παραγωγοί στην έκθεση. Στο πλαίσιό τους, πραγματοποιήθηκαν επίκαιρα σεμινάρια και live παρουσιάσεις για το πώς συνδυάζονται πολύ καινοτόμα προϊόντα με παραδοσιακά ή προϊόντα από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές.

Στην Detrop Boutique συμμετείχαν 230 εκθέτες, περισσότεροι κατά 30% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ενώ το «παρών» έδωσαν εννέα Περιφέρειες της χώρας –Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Θεσσαλίας, Βορείου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Πελοποννήσου, Νοτίου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας και Κρήτης.

Στην 8η Artozyma συμμετείχαν 172 επιχειρήσεις από 17 χώρες, ενώ ο εκθεσιακός της χώρος αυξήθηκε κατά 55%. Στο πλαίσιο της Artozyma και του 3ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ψωμιού που φιλοξένησε η έκθεση, αναδείχθηκε η νέα Εθνική Ομάδα Αρτοποιίας.

Η Artozyma φιλοξένησε, επίσης, το 24ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ζαχαροπλαστικής, η κορυφαία εκδήλωση των ζαχαροπλαστών της χώρας που πραγματοποιήθηκε με πλήθος συνέδρων υπό την οργανωτική ευθύνη της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, την αιγίδα της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών Ελλάδος και τη στήριξη της ΔΕΘ-Helexpo.

σελφ σερβις (T. 481)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION