σελφ σερβις - Τσίχλες - Καραμέλες: Σε χρόνια κάμψη η αγορά

Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Τσίχλες - Καραμέλες: Σε χρόνια κάμψη η αγορά

13 Φεβρουαρίου 2018 | 09:36 Γράφει ο Κώστας  Στοφόρος Topics: Προϊόντα,Τρόφιμα/Ποτά

Η χρόνια ύφεση, οι ισχυρές τάσεις συγκέντρωσης στην οργανωμένη λιανική και η εξουθένωση του μικρού σημείου πώλησης, σε συνδυασμό με τη δραματική μείωση του καταναλωτικού εισοδήματος, που περιόρισε δραματικά τον αυθόρμητο χαρακτήρα των αγορών, πιέζουν ακατάπαυστα τις πωλήσεις τσίχλας και καραμέλας, τόσο σε όγκο όσο και αξία. Ο καταναλωτής, πάντως, δεν σταματά να δοκιμάζει τις νέες γεύσεις που του προσφέρει η βιομηχανία, ενώ ενδιαφέρεται για καινοτομίες προϊόντων που του υπόσχονται λιγότερη ζάχαρη για πιο ασφαλή απόλαυση.

H αγορά της τσίχλας και της καραμέλας παρουσιάζει σημαντικές διαφορές από άλλες σε ό,τι αφορά τα μερίδια των καναλιών διανομής σε αυτήν. Για τη συνολική εικόνα της απαιτείται η συγκέντρωση των στοιχείων της αγοράς των περιπτέρων, των καταστημάτων ψιλικών και των μίνι μάρκετ. Ωστόσο, η εικόνα των πωλήσεων της κατηγορίας από τα σούπερ μάρκετ είναι ενδεικτική.

«Προφανώς η κατηγορία δεν έμεινε ανεπηρέαστη από την παρατεταμένη οικονομική κρίση. Μετά το 2010 έχει καταγραφεί σημαντική μείωση των πωλήσεών της σε όγκο και αξία, τόσο ως αποτέλεσμα της μείωσης της κατανάλωσης όσο και των αλλαγών στα κανάλια διανομής», σημειώνει ο κ. Γιάννης Μανδάλας, διευθύνων σύμβουλος της Mediterra ΑΕ. Στη σημαντική μείωση σε αξία του συνόλου της κατηγορίας την τελευταία πενταετία αναφέρεται η κ. Κατερίνα Παπαζαχαρίου, υπεύθυνη του τμήματος Marketing της Perfetti van Melle Ελλάς, επισημαίνοντας την απώλεια περίπου 30 εκατ. ευρώ από την αγορά και τις «ταραχές στη ροή της κατηγορίας» λόγω των στρατηγικών συγχωνεύσεων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ και της μεγάλης συρρίκνωση ςτου Traditional Trade (Convenience & Kiosks). «Ωστόσο, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, όταν λαμβάνονται υπόψιν οι ανάγκες του καταναλωτή στον σχεδιασμό στρατηγικής. Είμαστε ευέλικτοι και καινοτόμοι», συμπληρώνει.

Σύμφωνα με την κ. Βάσω Μωραϊτέλη, Client Executive-Client Service της IRI, και οι δυο επιμέρους κατηγορίες εξελίσσονται πτωτικά, αλλά τα περισσότερα προβλήματα έχει η αγορά της καραμέλας. Η πτώση των πωλήσεών της σε όγκο το πρώτο δεκάμηνο του 2017 έφτασε το 6,6% και σε αξία το 4,8%, ενώ στις οι καραμέλες ιδιωτικής ετικέτας οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 10% σε όγκο και 11,2% σε αξία. Η κατηγορία της τσίχλας κινήθηκε επίσης πτωτικά σε όγκο κατά 3,6%, αλλά σε αξία εμφάνισε σταθερότητα ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2016 (μειώθηκε οριακά κατά 0,1%). Αντιθέτως σημαντικότατη πτώση διαπιστώθηκε στις τσίχλες ιδιωτικής ετικέτας: κατά 40,2% σε όγκο και 30,7% σε αξία.

«Η αγορά της τσίκλας και καραμέλας στην Ελλάδα ακολουθεί τη διεθνή τάση, η οποία χαρακτηρίζεται από μια πτωτική πορεία. Είναι σαφές ότι η αγορά βιώνει τις επιπτώσεις της μείωσης της αυθόρμητης αγοράς και της συρρίκνωσης της μικρής λιανικής», εξηγεί η κ. Βασίλεια Λεώνη, Marketing Manager Gum & Candy, Greece & Italy, της Mondelez International. «Οι λόγοι της κατανάλωσης στις καραμέλες και τα ζαχαρώδη δεν έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια», σημειώνει ο κ. Χάρης Ακζώτης, εμπορικός διευθυντής της Πήγασος ΑΕ-Εθνική Εταιρεία Διανομών (Haribo, Maoam), συμφωνώντας κι αυτός ότι «αυτό που αλλάζει είναι ο αριθμός των τελικών σημείων πώλησης ειδικά στη μικρή λιανική, όπου φαίνεται ότι πολλά κλείνουν».

«Η διεύρυνση των μεριδίων του οργανωμένου λιανεμπορίου συνεχίζεται, δημιουργώντας ευκαιρίες και κινδύνους για όλους», επισημαίνει ο κ. Μανδάλας, συμπληρώνοντας ότι «η αμοιβαία κατανόηση και ο σεβασμός οφείλουν να περιγράφουν το πλαίσιο της συνεργασίας. Η ενίσχυση και η υποστήριξη των ελληνικών προϊόντων από το λιανεμπόριο είναι ένα ζητούμενο που απασχολεί την ελληνική βιομηχανία. Η πιθανή υιοθέτηση σχετικών πολιτικών από το λιανεμπόριο, οργανωμένο και μη, θα έδινε σημαντική αναπτυξιακή ώθηση στην ελληνική Βιομηχανία και την οικονομία της χώρας».

Οι τάσεις της ζήτησης
«Λόγω του αυθόρμητου χαρακτήρα των πωλήσεων της κατηγορίας και εφόσον ο καταναλωτής έχει πολύ λίγο χρόνο στη διάθεσή του να διαλέξει προϊόν, το packaging είναι βασικό στοιχείο για την πρώτη εντύπωση. Ωστόσο, καταλήγουμε πλέον πως η ποιότητα είναι καταλυτικός παράγων για την επαναγορά», λέει η κ. Παπαζαχαρίου, προσθέτοντας: «Ο καταναλωτής αναζητά υψηλή ποιότητα και ποικιλία και είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάτι παραπάνω για αυτό. Όμως, το out of pocket έχει συνολικά μειωθεί, γι’ αυτό στην Perfetti van Melle φροντίζουμε να καλύπτουμε τις ανάγκες όλων των καταναλωτών, έχοντας παρουσία σε όλα τα price tiers, χωρίς να θυσιάσουμε την ποιότητα. Αυτός είναι ο ένας λόγος που είμαστε η μόνη εταιρεία που αναπτύσσεται στην κατηγορία της τσίχλας. Ο άλλος είναι η συνεχής επένδυση σε καινοτόμα προϊόντα και health oriented trends».

H αγορά της τσίχλας και της καραμέλας παρουσιάζει σημαντικές διαφορές από άλλες σε ό,τι αφορά τα μερίδια των καναλιών διανομής σε αυτήν. Για τη συνολική εικόνα της απαιτείται η συγκέντρωση των στοιχείων της αγοράς των περιπτέρων, των καταστημάτων ψιλικών και των μίνι μάρκετ. Ωστόσο, η εικόνα των πωλήσεων της κατηγορίας από τα σούπερ μάρκετ είναι ενδεικτική.

«Προφανώς η κατηγορία δεν έμεινε ανεπηρέαστη από την παρατεταμένη οικονομική κρίση. Μετά το 2010 έχει καταγραφεί σημαντική μείωση των πωλήσεών της σε όγκο και αξία, τόσο ως αποτέλεσμα της μείωσης της κατανάλωσης όσο και των αλλαγών στα κανάλια διανομής», σημειώνει ο κ. Γιάννης Μανδάλας, διευθύνων σύμβουλος της Mediterra ΑΕ. Στη σημαντική μείωση σε αξία του συνόλου της κατηγορίας την τελευταία πενταετία αναφέρεται η κ. Κατερίνα Παπαζαχαρίου, υπεύθυνη του τμήματος Marketing της Perfetti van Melle Ελλάς, επισημαίνοντας την απώλεια περίπου 30 εκατ. ευρώ από την αγορά και τις «ταραχές στη ροή της κατηγορίας» λόγω των στρατηγικών συγχωνεύσεων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ και της μεγάλης συρρίκνωση ςτου Traditional Trade (Convenience & Kiosks). «Ωστόσο, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, όταν λαμβάνονται υπόψιν οι ανάγκες του καταναλωτή στον σχεδιασμό στρατηγικής. Είμαστε ευέλικτοι και καινοτόμοι», συμπληρώνει.

Σύμφωνα με την κ. Βάσω Μωραϊτέλη, Client Executive-Client Service της IRI, και οι δυο επιμέρους κατηγορίες εξελίσσονται πτωτικά, αλλά τα περισσότερα προβλήματα έχει η αγορά της καραμέλας. Η πτώση των πωλήσεών της σε όγκο το πρώτο δεκάμηνο του 2017 έφτασε το 6,6% και σε αξία το 4,8%, ενώ στις οι καραμέλες ιδιωτικής ετικέτας οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 10% σε όγκο και 11,2% σε αξία. Η κατηγορία της τσίχλας κινήθηκε επίσης πτωτικά σε όγκο κατά 3,6%, αλλά σε αξία εμφάνισε σταθερότητα ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2016 (μειώθηκε οριακά κατά 0,1%). Αντιθέτως σημαντικότατη πτώση διαπιστώθηκε στις τσίχλες ιδιωτικής ετικέτας: κατά 40,2% σε όγκο και 30,7% σε αξία.

«Η αγορά της τσίκλας και καραμέλας στην Ελλάδα ακολουθεί τη διεθνή τάση, η οποία χαρακτηρίζεται από μια πτωτική πορεία. Είναι σαφές ότι η αγορά βιώνει τις επιπτώσεις της μείωσης της αυθόρμητης αγοράς και της συρρίκνωσης της μικρής λιανικής», εξηγεί η κ. Βασίλεια Λεώνη, Marketing Manager Gum & Candy, Greece & Italy, της Mondelez International. «Οι λόγοι της κατανάλωσης στις καραμέλες και τα ζαχαρώδη δεν έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια», σημειώνει ο κ. Χάρης Ακζώτης, εμπορικός διευθυντής της Πήγασος ΑΕ-Εθνική Εταιρεία Διανομών (Haribo, Maoam), συμφωνώντας κι αυτός ότι «αυτό που αλλάζει είναι ο αριθμός των τελικών σημείων πώλησης ειδικά στη μικρή λιανική, όπου φαίνεται ότι πολλά κλείνουν».

«Η διεύρυνση των μεριδίων του οργανωμένου λιανεμπορίου συνεχίζεται, δημιουργώντας ευκαιρίες και κινδύνους για όλους», επισημαίνει ο κ. Μανδάλας, συμπληρώνοντας ότι «η αμοιβαία κατανόηση και ο σεβασμός οφείλουν να περιγράφουν το πλαίσιο της συνεργασίας. Η ενίσχυση και η υποστήριξη των ελληνικών προϊόντων από το λιανεμπόριο είναι ένα ζητούμενο που απασχολεί την ελληνική βιομηχανία. Η πιθανή υιοθέτηση σχετικών πολιτικών από το λιανεμπόριο, οργανωμένο και μη, θα έδινε σημαντική αναπτυξιακή ώθηση στην ελληνική Βιομηχανία και την οικονομία της χώρας».

Οι τάσεις της ζήτησης
«Λόγω του αυθόρμητου χαρακτήρα των πωλήσεων της κατηγορίας και εφόσον ο καταναλωτής έχει πολύ λίγο χρόνο στη διάθεσή του να διαλέξει προϊόν, το packaging είναι βασικό στοιχείο για την πρώτη εντύπωση. Ωστόσο, καταλήγουμε πλέον πως η ποιότητα είναι καταλυτικός παράγων για την επαναγορά», λέει η κ. Παπαζαχαρίου, προσθέτοντας: «Ο καταναλωτής αναζητά υψηλή ποιότητα και ποικιλία και είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάτι παραπάνω για αυτό. Όμως, το out of pocket έχει συνολικά μειωθεί, γι’ αυτό στην Perfetti van Melle φροντίζουμε να καλύπτουμε τις ανάγκες όλων των καταναλωτών, έχοντας παρουσία σε όλα τα price tiers, χωρίς να θυσιάσουμε την ποιότητα. Αυτός είναι ο ένας λόγος που είμαστε η μόνη εταιρεία που αναπτύσσεται στην κατηγορία της τσίχλας. Ο άλλος είναι η συνεχής επένδυση σε καινοτόμα προϊόντα και health oriented trends».


Αντίθετα, ο κ. Ακζώτης θεωρεί ότι, ενώ στο παρελθόν η καινοτομία (νέες γεύσεις και συσκευασίες) έπαιζε πρωταρχικό λόγο, τώρα πια ο καταναλωτής ενδιαφέρεται να παίρνει τη μέγιστη αξία για τα χρήματα που δίνει ανεξαρτήτως ποσού. «Ψάχνει πολύ περισσότερο για προϊόντα που είναι value for money, ακόμη και στη δική μας προϊοντική κατηγορία. Και value for money δε σημαίνει προϊόντα που προσφέρουν δώρα, αλλά προϊόντα στα οποία αισθάνεται εμπιστοσύνη και τα οποία του προσφέρουν χαμηλότερο out-of-pocket», εξηγεί, συμπληρώνοντας ότι η αγορά ειδικά στα σούπερ μάρκετ οδηγείται σε προϊόντα υπό προώθηση τιμής.

«Η διανομή τόσο στα σούπερ μάρκετ όσο και στη μικρή λιανική αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της εταιρείας μας, καθώς επισκεπτόμαστε πανελλαδικά όλες τις αίθουσες σούπερ μάρκετ και περισσότερα από δέκα χιλιάδες μικρά σημεία πώλησης, με επισκεψιμότητα από μία εβδομάδα μέχρι, το μέγιστο, ένα μήνα», σημειώνει ο κ. Ακζώτης.

Όπως σχολιάζει η κ. Λεώνη, «οι επιχειρήσεις πλέον δίνουν μεγάλη έμφαση στην τιμολογιακή τους πολιτική, προκειμένου να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις των επιπτώσεων της οικονομικής συγκυρίας στην τσέπη του καταναλωτή». Πάντως, επισημαίνει ότι «ο καταναλωτής δεν διστάζει να δοκιμάσει και νέες γεύσεις», πράγμα με το οποίο συμφωνεί ο κ. Ακζώτης, ο οποίος, εξάλλου, διαπιστώνει την τάση για μοναδιαίες και τεμαχιακές μονάδες πώλησης αντί των πολυσυσκευασιών, όπως και το ότι οι καταναλωτές αρκετές φορές αντιμετωπίζουν κάποια ζαχαρώδη ως snacks. Επίσης, τονίζει την πεποίθησή του ότι η τάση των επόμενων ετών θα είναι η υποκατάσταση της ζάχαρης και σε αυτήν την κλασικά γλυκιά αγορά.


Τσίχλες
Όγκος πωλήσεων (σε χιλ. κιλά) 2015 2016 Πρώτο 10μηνο 2016 Πρώτο 10μηνο 2017 Διαφορά
Συνολικά 708,6 637,4 532,2 513 -3,6%
Ιδιωτική ετικέτα 6,6 6,6 5,6 3,3 -40,2%
Αξία πωλήσεων (σε χιλ. ευρώ) 2015 2016 Πρώτο 10μηνο 2016 Πρώτο 10μηνο 2017 Διαφορά
Συνολικά 26.262,3 24.702,6 20.523,5 20.504,6 -0,1%
Ιδιωτική ετικέτα 692,4 740,8 609,6 422,6 -30,7%
Καραμέλες
Όγκος πωλήσεων (σε χιλ. κιλά) 2015 2016 Πρώτο 10μηνο 2016 Πρώτο 10μηνο 2017 Διαφορά
Συνολικά 1.134,6 1.042 845 789 -6,6%
Ιδιωτική ετικέτα 137 79,7 64,7 58,2 -10,0%
Αξία πωλήσεων (σε χιλ. ευρώ) 2015 2016 Πρώτο 10μηνο 2016 Πρώτο 10μηνο 2017 Διαφορά
Συνολικά 15.342 15.653,3 12.551,4 11.943,3 -4,8%
Ιδιωτική ετικέτα 735,9 456,4 370,9 329,6 -11,2%
Πηγή IRI

Η περίπτωση της ΕΛΜΑ
Επιτυχημένη είναι η πορεία των προϊόντων που αξιοποιούν φυσικά συστατικά, με χαρακτηριστικό το παράδειγμα της μαστίχας Χίου. Στην προβολή των προϊόντων της τονίζεται ο παραδοσιακός χαρακτήρας τους και οι θετικές επιδράσεις τους στην υγεία. Στη σχετική ιστοσελίδα της ΕΛΜΑ γίνεται αναφορά στις έρευνες πλήθους ερευνητικών κέντρων, που συμφωνούν πως η μαστίχα συμβάλει θετικά στην πρόληψη και θεραπεία ασθενειών του γαστρεντερικού συστήματος (έλκος, δυσπεψία κτλ). Τονίζεται η φυσική προέλευση του προϊόντος, η μοναδικότητά του και το γεγονός ότι περιέχει μόνο φυσικά γλυκαντικά (Ξυλιτόλη, Σορβιτόλη, Μαννιτόλη). Αναφορά γίνεται στο πόρισμα της Toothfriendly International, η οποία κατόπιν των απαραίτητων επιστημονικών ελέγχων, πιστοποίησε τις ELMA fresh and Dental ως ένα από τα tooth friendly προϊόντα.

Όπως σημειώνει ο κύριος Μανδάλας, «η παραγωγή και η κατανάλωσης τσίχλας ΕΛΜΑ την τελευταία πενταετία κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα καταγράφοντας ετησίως μικρές αυξήσεις σε όγκο και αξία. Σε ό,τι αφορά τις τιμές, η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου απορρόφησε την τελευταία αύξηση ΦΠΑ, με σκοπό τη συγκράτηση των τιμών στο επίπεδο του 2008. Εξάλλου, τα νέα προϊόντα ΕΛΜΑ που λανσαρίστηκαν την ίδια περίοδο παρουσιάστηκαν με χαμηλότερες τιμές».

Με τον ίδιο βηματισμό και το 2018
«Η εκτίμηση μας είναι ότι η αγορά της τσίκλας και της καραμέλας θα πορευτεί με τον ίδιο βηματισμό και το 2018. Οι συνέπειες της συρρίκνωσης της αυθόρμητης αγοράς και της μικρής λιανικής φαίνεται ότι θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες. Ωστόσο, μια πιθανή αντιστροφή του οικονομικού κλίματος, που ενδεχομένως θα αναθερμάνει την κατανάλωση, σε συνδυασμό με την παρουσίαση νέων καινοτόμων προϊόντων, μπορεί να αποτελέσουν μια ευχάριστη εξέλιξη σε μια περίοδο γεμάτη προκλήσεις για την αγορά της τσίκλας και της καραμέλας», σχολιάζει η κ. Λεώνη.

«Σίγουρα νέες προτάσεις θα υπάρξουν στην κατηγορία, καθώς επίσης και επεκτάσεις σε γειτονικές προϊοντικές κατηγορίες. Ο κλάδος μας χαρακτηρίζεται πάντα από κινητικότητα. Εύχομαι η μικρή λιανική να μπορέσει να αντέξει και να ορθοποδήσει, αφού στην ουσία αποτελεί πολύ σημαντική αγορά για τα προϊόντα μας», λέει ο κ. Ακζώτης, ενώ ο κ. Μανδάλας τονίζει πως «πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι ότι όλα θα πάνε καλύτερα, ο κλάδος και η οικονομία μας».


Επικοινωνία, προωθήσεις, νέα λανσαρίσματα
Το 2017 η Mondelez, σημειώνει η κ. Λεώνη, «είχε την ευκαιρία να μιλήσει στο μυαλό και την καρδιά των καταναλωτών και με τα τρία βασικά brands της –Trident, Dentyne και Halls– μέσα από μία σειρά καινούριων διαφημιστικών μηνυμάτων», που συνεχίζουν την παράδοση των δυναμικών και επιτυχημένων καμπανιών της εταιρείας.

Στη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται ο κ. Μανδάλας. «Τα νέα μας προϊόντα, οι προσφορές και οι στοχευμένες εκδηλώσεις μας θα συμπληρώνουν την ετήσια καμπάνια μας, στην οποία τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμμετέχουν πλέον όλο και περισσότερο», σημειώνει.

«Το νεανικό κοινό της κατηγορίας αναζητά φρεσκάδα όχι μόνο στη γεύση, αλλά και στην επικοινωνία» , τονίζει η κ. Παπαζαχαρίου, εξηγώντας: «Θέλει συνεχώς νέα και challenging στοιχεία, διάλογο και Interaction μεταξύ των users και των μαρκών. Η πρωτοτυπία είναι βασικό συστατικό, αλλά όχι το μοναδικό. Η τεχνολογία είναι τόσο εξελιγμένη, που μπορούμε να στοχεύουμε πλέον επιτυχημένα το κατάλληλο κοινό με το κατάλληλο δημιουργικό, φτιάχνοντας custom made υλικό. Με τη Mentos κάνουμε ακριβώς αυτό: Δημιουργούμε καμπάνιες που είναι fresh & original και κοντά στον παλμό και τα ενδιαφέροντα του νεανικού κοινού». Σημειώνεται ότι το 2017 η καμπάνια Mentos Fever εξαπλώθηκε σε όλα τα μέσα above & below the line και κορυφώθηκε με έναν on pack διαγωνισμό δώρων. Η ενέργεια ήταν υψηλής αποτελεσματικότητας. Ενδεικτικά πωλήθηκαν πάνω από 200.000 πακέτα διαγωνισμού, ενώ οι πωλήσεις και τα μερίδια του προϊόντος ενισχύθηκαν κατά 12,6% και 14% αντίστοιχα το διάστημα που εξελισσόταν η ενέργεια.

Νέα λανσαρίσματα
Η Mondelez λάνσαρε πρόσφατα τη σειρά Trident Max.
Η Perfetti εισήγε στην ελληνική αγορά της πρώτες τσίχλες με stevia, τις νέες Mentos Greenway με stevia, χωρίς τεχνητά γλυκαντικά και χρωστικές. Η καινοτομία εφαρμόστηκε και στη νέα σειρά καραμέλας λαιμού Mentos Free εξολοκλήρου με Stevia. Σημειώνουμε ότι η εταιρεία επαναλανσάρει φέτος το χειμώνα τη Vivident, μέσω της οποίας δραστηριοποιείται και στον τομέα της προστασίας των δοντιών.

σελφ σερβις (T. 479)
« 1 2 3 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION