σελφ σερβις - Νηστίσιμα προϊόντα: Σταθερότητα μεν, αλλά με προτίμηση στο PL και το χύμα

Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Νηστίσιμα προϊόντα: Σταθερότητα μεν, αλλά με προτίμηση στο PL και το χύμα

7 Μαρτίου 2012 | 09:39 Γράφει η Κατερίνα  Δράκου Topics: Προϊόντα

Νηστίσιμα προϊόντα: Σταθερότητα μεν, αλλά με προτίμηση στο PL και το χύμα

Σαλάτες
Το 2011 ήταν χρονιά σταθερότητας για τις πωλήσεις σε αξία και όγκο της κατηγορίας των σαλατών. Πάντως, η επίμονη στροφή του καταναλωτικού κοινού στις σαλάτες ιδιωτικής ετικέτας, όπως εκτιμάται, συμπίεσε την αξία των πωλήσεων.

Σύμφωνα με τον κ. Μανώλη Χαδιό, category manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, η ροζ και λευκή ταραμοσαλάτα, η μελιτζανοσαλάτα κι η φάβα, αποτελούν τους κωδικούς με τη μεγαλύτερη ζήτηση τη Σαρακοστή και συνεπώς, σε αυτές επικεντρώνονται οι προωθητικές ενέργειες. Την περίοδο του Πάσχα το ενδιαφέρον μετατοπίζεται κυρίως στη ρώσικη σαλάτα και το τζατζίκι.

Η αναλογία πωλήσεων μεταξύ συσκευασμένων και χύμα σαλατών, δεν παρουσιάζει ομοιομορφία, αλλά διαφοροποιείται ανάλογα με τη γεωγραφική περιοχή. Πάντως, στο μεγαλύτερο μέρος της επικράτειας η σχέση αυτή κυμαίνεται κοντά στο 80/20 υπέρ του συσκευασμένου προϊόντος.

Στη Βόρεια Ελλάδα, όμως, η εν λόγω σχέση λίγο-πολύ είναι ισοβαρής.

Οι πρώτες ύλες για την παρασκευή σαλατών τα τελευταία χρόνια διαρκώς ανατιμώνται, πράγμα που, σε συνδυασμό με την πορεία στις τιμές των ενεργειακών προϊόντων, υποχρεώνει τους προμηθευτές να προσαρμόζουν αυξητικά τις τιμές τους.

Αναφορικά με το θέμα τις συσκευασίας, ο κ. Χαδιός επισημαίνει τις αλλαγές κυρίως σε ό,τι αφορά την εσωτερική πλαστική μεμβράνη, η οποία από το 2009 αντικαταστάθηκε με φύλλο αλουμινίου, που διευκολύνει το άνοιγμα του προϊόντος. Πάντως, η αλλαγή αυτή δεν επηρέασε τη διάρκεια ζωής του προϊόντος, η οποία κατά μέσο όρο είναι περίπου οι 60 ημέρες.

Αν και στην κατηγορία είναι εμφανής η μετατόπιση της καταναλωτικής προτίμησης στις private label σαλάτες, οι επώνυμοι προμηθευτές πέρυσι δεν έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στις προωθητικές ενέργειες. Πιθανώς, όμως, φέτος εκ των πραγμάτων θα υποχρεωθούν να αλλάξουν πολιτική, δεδομένης της αβεβαιότητας για την πορεία της κατηγορίας.

Τουρσιά-επιτραπέζιες ελιές
Η αγορά των τουρσιών και της επιτραπέζιας ελιάς χαρακτηρίζεται από στατικότητα, κυρίως στα ακριβά και gourmet προϊόντα εξαιτίας της στροφής των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια στα φθηνότερα μη συσκευασμένα προϊόντα. Η τιμολογιακή πολιτική στην κατηγορία δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις, αν εξαιρέσει κανείς τις προσφορές τύπου «1+1 δώρο» ή «2+1δώρο» και τα discount stickers που έχουν αυξηθεί σημαντικά, σε σχέση με την περυσινή περίοδο και στις οποίες ανταποκρίνονται οι καταναλωτές.

Αξιοσημείωτη τάση είναι η προτίμηση των μικρών και ατομικών συσκευασιών. Ειδικά την περίοδο της νηστείας η κατηγορία προβάλλεται στους διαδρόμους των σούπερ μάρκετ, με ντάνες ή stands και με παρουσιάσεις σε gondola ends.

Value for money
Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών του κλάδου, η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τις προτεραιότητες των καταναλωτών, στον βαθμό που οι ανάγκες για εξοικονόμηση ενισχύουν έντονα το ενδιαφέρον για value for money αγορές.

Αυτό που σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά φαίνεται να βάλλεται, είναι η πιστότητα στις μάρκες, καθώς η τιμή αναδεικνύεται σε υπερισχύον κριτήριο επιλογής προς όφελος των οικονομικότερων λύσεων.

Απέναντι σε έναν πιο απαιτητικό καταναλωτή, οι εταιρείες καλούνται να αποδείξουν ότι τα προϊόντα τους αξίζουν μία θέση στο καλάθι του. Πάντως, στην κατηγορία των κατεψυγμένων αλιευμάτων φαίνεται πως τα καινοτόμα προϊόντα εμφανίζουν μεγαλύτερη αντοχή στις πιέσεις της κρίσης.

Οι βιομηχανίες του κλάδου σχεδιάζουν φέτος δυναμικές προωθητικές ενέργειες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Αυτό, όπως εκτιμούν, θα έχει αντίκτυπο στον καταναλωτή, που εντάσσει σήμερα το ψάρι και τα θαλασσινά στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιό του.

Τη Σαρακοστή δεν λείπουν οι προσφορές του τύπου «1+1 δώρο», πράγμα που λόγω ημερών φαίνεται ότι ενδιαφέρει αρκετά τον καταναλωτή. Επίσης, δεν θα λείψουν οι γευστικές δοκιμές στα σημεία πώλησης, οι συμμετοχές των προμηθευτριών εταιρειών στα φυλλάδια των αλυσίδων και οι προσφορές με δώρα ή εκπτωτικά κουπόνια.

H γκάμα των νηστίσιμων προϊόντων δεν είναι περιορισμένη όπως παλιά. Ο καταναλωτής βρίσκεται μπροστά σε πλήθος επιλογών, που ενίοτε περιλαμβάνουν και delicatessen νηστίσιμα, δεδομένου ότι η κατηγορία προσφέρει υγιεινές διατροφικές λύσεις για όλο τον χρόνο, ανταποκρινόμενη στα σύγχρονα σχετικά ενδιαφέροντα των καταναλωτών.

Από αυτήν την άποψη, η περίοδος της νηστείας ανεξαρτήτως θρησκευτικών πεποιθήσεων, προσφέρει μια πολύ καλή αφορμή για υγιεινή διατροφή και αποτοξίνωση.
Στο πλαίσιο αυτό, οι ενέργειες του μάρκετινγκ των σαρακοστιανών υπερβαίνουν το όριο της παράδοσης, προτείνοντας συνταγές νηστίσιμες μεν, αλλά χορταστικές και νόστιμες για όλο τον χρόνο.

Σύμφωνα με την κυρία Δήμητρα Δασκαλάκη, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων των Μy market και της Μετρό, oι τιμές των νηστίσιμων παραμένουν σταθερές. Πάντως, οι καταναλωτές περιμένουν την αύξηση των προσφορών και γενικά των προωθητικών ενεργειών που επικεντρώνονται στην τιμή κι όχι στη δωρεάν προσφορά επιπλέον ποσότητας προϊόντος ή άλλης μορφής δώρου. Κατά τα λοιπά, τόσο η εικόνα και η ποιότητα των συσκευασμένων σαρακοστιανών όσο και οι συσκευασίες τους, βελτιώνονται συνεχώς ώστε η ελκυστικότητα και η πρακτικότητά τους να συνδημιουργούν το κίνητρο αγοράς.

Άλλωστε, ο καταναλωτής είναι πλέον εξαιρετικά απαιτητικός όσον αφορά στη σχέση ποιότητας-τιμής, ενώ δεν σταματά να εκδηλώνει το ενδιαφέρον του και να επιβραβεύει τις νέες προτάσεις προϊόντων που τον ικανοποιούν.

Στελέχη του κλάδου, εκτιμούν ότι το περιβάλλον της εγχώριας αγοράς θα εξελιχθεί αρκετά ασταθές φέτος, με έναν καταναλωτή όλο και πιο απαισιόδοξο για το μέλλον, πράγμα που σημαίνει περαιτέρω αυτοσυγκράτηση αγορών και στα τρόφιμα.

Ωστόσο, όπως εκτιμάται, η κατηγορία των κατεψυγμένων αλιευμάτων έχει περιθώρια ανάπτυξης, καθώς η οικονομική συγκυρία ευνοεί τη μετατόπιση από τα νωπά στα (αξιόπιστα πλέον) κατεψυγμένα αλιεύματα. Πολύ περισσότερο, εφόσον τα προϊόντα της προτιμώνται όχι μόνο στο πλαίσιο της νηστείας, αλλά γενικότερα της υγιεινής διατροφής και μάλιστα όλο τον χρόνο.

Κατεψυγμένα θαλασσινά
Στα κατεψυγμένα θαλασσινά, τα πιο πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων δείχνουν ότι η οργανωμένη λιανική σε επίπεδο 11μήνου κινήθηκε οριακά πτωτικά σε αξία, κοντά στο 0,2%, κατάσταση που δεν αναμένεται να αλλάξει και σε επίπεδο έτους. Κατά μείζονα λόγο η «σταθερότητα» των πωλήσεων της κατηγορίας, οφείλεται στην αύξηση του ΦΠΑ στις αρχές του 2011.

Πάντως, γενικά τα κατεψυγμένα είναι από τις κατηγορίες προϊόντων που αντιστέκονται στην κρίση. Όπως εκτιμάται το 2011 έκλεισε κοντά στα 72 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας ανάπτυξη 2% σε αξία, αλλά πτώση 2% από άποψη όγκου. Τα μαλακόστρακα και κυρίως οι γαρίδες σημείωσαν τη μεγαλύτερη πτώση, κυρίως λόγω της υψηλής τιμής τους, αλλά ενισχύθηκαν αρκετά οι πωλήσεις στα καλαμαράκια.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η κατηγορία των κατεψυγμένων αλιευμάτων, είναι οι ανοδικές τάσεις στις τιμές των πρώτων υλών. Κι είναι γεγονός ότι η παγκόσμια αγορά αλιείας χαρακτηρίζεται από σημαντική έλλειψη ιχθυοαποθεμάτων ελεύθερης αλιείας, σε βασικές ποικιλίες ψαριών και θαλασσινών εξαιτίας της υπεραλίευσης των ωκεανών και της αυξημένης ζήτησης που δημιουργεί η πληθυσμιακή μεγέθυνση των χωρών του BRIC. Παρόλα αυτά, η βιομηχανία του κλάδου προσαρμόζεται, διαθέτοντας τα προϊόντα τους στις καλύτερες δυνατόν τιμές.

Ωστόσο, η επιβάρυνσή τους με ένα μικρό ποσοστό αύξησης, ιδιαίτερα σε είδη που εισάγονται από το εξωτερικό, είναι αναπόφευκτη.

Η κατηγορία του κατεψυγμένου αλιεύματος είναι από τις μεγαλύτερες των τροφίμων, με συμμετοχή 30% στον χώρο της κατάψυξης, γεγονός που την καθιστά ιδιαιτέρως σημαντική για το λιανεμπόριο. Τις παραμονές της Καθαρής Δευτέρας πραγματοποιείται πολύ μεγάλο μέρος του ετήσιου όγκου των πωλήσεών της. Στο πλαίσιο αυτό, οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ «μεγαλώνουν» τη θέση της στο κατάστημα, είτε δημιουργώντας ένα δεύτερο σημείο πώλησης, είτε δίνοντάς της μεγαλύτερο χώρο στις καταψύξεις.

Πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι γενικά τα προϊόντα κατάψυξης ιδιωτικής ετικέτας κατέχουν κατά μέσο όρο μερίδιο πωλήσεων σε αξία γύρω στο 35%. Εντούτοις το μερίδιό τους εκτιμάται ότι ακόμα υστερεί, σε σχέση με τα ισχύοντα σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.


Ο καταναλωτής ζητά εύκολες λύσεις
Η μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών επέβαλλε στη βιομηχανία τη διαμόρφωση μεθοδευμένων πλάνων ενεργειών, προκειμένου ο καταναλωτής να μην αποσύρει την εμπιστοσύνη του από μάρκες και προϊόντα που εμπιστεύεται χρόνια.

Στο πλαίσιο αυτό, τόσο πέρυσι όσο και φέτος, βασική προτεραιότητά τους είναι η επένδυση στην επικοινωνία, μέσω ισχυρών πλάνων προωθήσεων των δημοφιλέστερων κωδικών ψαριών και θαλασσινών, σε «ειδικές» τιμές όλο τον χρόνο από το σύνολο του λιανεμπορίου.

Στο μεταξύ, οι προσπάθειες για ανάπτυξη και καινοτομία δεν σταμάτησαν, καθώς νέα προϊόντα διεκδίκησαν την προσοχή των καταναλωτών. Όπως διαπιστώνεται, σταθερό καταναλωτικό κίνητρο είναι η ευκολία κι η ελαχιστοποίηση του χρόνου προετοιμασίας του γεύματος, ανάγκη στην οποία ανταποκρίνονται τα φρεσκοκατεψυγμένα προϊόντα, που διατίθενται σε φιλέτα ή ολόκληρα καθαρισμένα και γενικά τα προϊόντα added value.

Έτσι, κυριαρχούν οι πρακτικές και υγιεινές συσκευασίες με εύκολο άνοιγμα (easy open), οι συσκευασίες με αεροστεγές κλείσιμο ή αυτές που κλείνουν μετά το πρώτο άνοιγμά τους, διατηρώντας φρέσκο το προϊόν.

Η Kallimanis, leader στην κατηγορία των κατεψυγμένων αλιευμάτων, λανσάρισε για τη Σαρακοστή το καλαμάρι ολόκληρο σε μορφή IQF (Individually Quick Frozen). Πρόκειται για την πιο εύχρηστη μορφή του παραδοσιακού κωδικού (μέχρι πρότινος διατίθετο σε μορφή μπλοκ), που προσφέρει στον χρήστη τη δυνατότητα να αποψύχει κάθε φορά την ποσότητα που επιθυμεί.

Σε περιόδους υψηλής ζήτησης η βιομηχανία εξειδικεύει περαιτέρω τους κωδικούς τους, με γνώμονα την ευκολία κατανάλωσης. Στο πλαίσιο αυτό, πχ οι γαρίδες χωρίς κέλυφος σημειώνουν πολύ καλές πωλήσεις την περίοδο της νηστείας. Αξιοσημείωτη είναι και η τάση επιστροφής στο φθηνότερο χύμα προϊόν -φαινόμενο ασφαλώς της οικονομικής κρίσης.

Θαλασσινά σε κονσέρβα
Πέρυσι τα κονσερβοποιημένα καλαμάρια παρουσίασαν οριακή μείωση όγκου σε σχέση με το 2010.

Το ίδιο συνέβη και στην κατηγορία των κονσερβοποιημένων μοσχοχτάποδων και χταποδιών. Σημαντική ανάπτυξη σε αυτές τις κατηγορίες παρουσιάζουν τα μερίδια των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Η αγορά τους, πάντως, παρουσιάζει σημάδια ύφεσης, συνδεδεμένης με τη συρρίκνωση και τον περιορισμό του κοινού της στις ώριμες ηλικίες. Στο μεταξύ, έχει ελαττωθεί κι η διάρκεια της νηστείας, ενώ ο καταναλωτής αγοράζει ό,τι θα καταναλώσει την ίδια ή και την επόμενη ημέρα κι όχι σε όλη την περίοδο της νηστείας.

Χαλβάς-ταχίνι
Σημαντική άνοδο παρουσίασε σε σύνολο πωλήσεων ο χαλβάς το 2011, που υπερβαίνει το 25% σε όγκο.

Όμως και το ταχίνι βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Στόχος των εταιρειών που παράγουν τα δύο προϊόντα είναι να γίνει θεσμός η κατανάλωσή τους σε όλη τη διάρκεια του χρόνου, πράγμα που το επιχειρούν μέσω της καθιέρωσης νέων καινοτόμων κωδικών, όπως ο χαλβάς με ταχίνι και μέλι, με μέλι και πάστα φουντουκιού ή με κακάο.

Στα νέα λανσαρίσματα η αγορά ανταποκρίνεται θετικά.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η άνοδος των πωλήσεων του χαλβά με ταχίνι οφείλεται στην αναζήτηση εκ μέρους των καταναλωτών προϊόντων με αποδεδειγμένα οφέλη στην υγεία -όχι τυχαία μεγάλη ζήτηση έχουν οι κωδικοί, στους οποίους η ζάχαρη έχει αντικατασταθεί από μέλι-, όπως επίσης και στο γεγονός ότι ο χαλβάς καταναλώνεται οποιαδήποτε στιγμή κι ανεξαρτήτως εποχής, δηλαδή σαν σνακ.

Οι τιμές των δύο προϊόντων παρουσιάζουν σχετική μείωση. Την περίοδο της νηστείας οι περισσότεροι προμηθευτές τους αξιοποιούν στις προωθήσεις τους τη μορφή «1+1 δώρο», ενώ οι διαφημίσεις τους πρωταγωνιστούν στην υποστήριξη των πωλήσεων. Το μερίδιο, πάντως, του χαλβά και του ταχινιού ιδιωτικής ετικέτας κυμαίνεται κοντά στο 30% σε όγκο, με αυξητική τάση.

Σαλάτες
Το 2011 ήταν χρονιά σταθερότητας για τις πωλήσεις σε αξία και όγκο της κατηγορίας των σαλατών. Πάντως, η επίμονη στροφή του καταναλωτικού κοινού στις σαλάτες ιδιωτικής ετικέτας, όπως εκτιμάται, συμπίεσε την αξία των πωλήσεων.

Σύμφωνα με τον κ. Μανώλη Χαδιό, category manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, η ροζ και λευκή ταραμοσαλάτα, η μελιτζανοσαλάτα κι η φάβα, αποτελούν τους κωδικούς με τη μεγαλύτερη ζήτηση τη Σαρακοστή και συνεπώς, σε αυτές επικεντρώνονται οι προωθητικές ενέργειες. Την περίοδο του Πάσχα το ενδιαφέρον μετατοπίζεται κυρίως στη ρώσικη σαλάτα και το τζατζίκι.

Η αναλογία πωλήσεων μεταξύ συσκευασμένων και χύμα σαλατών, δεν παρουσιάζει ομοιομορφία, αλλά διαφοροποιείται ανάλογα με τη γεωγραφική περιοχή. Πάντως, στο μεγαλύτερο μέρος της επικράτειας η σχέση αυτή κυμαίνεται κοντά στο 80/20 υπέρ του συσκευασμένου προϊόντος.

Στη Βόρεια Ελλάδα, όμως, η εν λόγω σχέση λίγο-πολύ είναι ισοβαρής.

Οι πρώτες ύλες για την παρασκευή σαλατών τα τελευταία χρόνια διαρκώς ανατιμώνται, πράγμα που, σε συνδυασμό με την πορεία στις τιμές των ενεργειακών προϊόντων, υποχρεώνει τους προμηθευτές να προσαρμόζουν αυξητικά τις τιμές τους.

Αναφορικά με το θέμα τις συσκευασίας, ο κ. Χαδιός επισημαίνει τις αλλαγές κυρίως σε ό,τι αφορά την εσωτερική πλαστική μεμβράνη, η οποία από το 2009 αντικαταστάθηκε με φύλλο αλουμινίου, που διευκολύνει το άνοιγμα του προϊόντος. Πάντως, η αλλαγή αυτή δεν επηρέασε τη διάρκεια ζωής του προϊόντος, η οποία κατά μέσο όρο είναι περίπου οι 60 ημέρες.

Αν και στην κατηγορία είναι εμφανής η μετατόπιση της καταναλωτικής προτίμησης στις private label σαλάτες, οι επώνυμοι προμηθευτές πέρυσι δεν έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στις προωθητικές ενέργειες. Πιθανώς, όμως, φέτος εκ των πραγμάτων θα υποχρεωθούν να αλλάξουν πολιτική, δεδομένης της αβεβαιότητας για την πορεία της κατηγορίας.

Τουρσιά-επιτραπέζιες ελιές
Η αγορά των τουρσιών και της επιτραπέζιας ελιάς χαρακτηρίζεται από στατικότητα, κυρίως στα ακριβά και gourmet προϊόντα εξαιτίας της στροφής των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια στα φθηνότερα μη συσκευασμένα προϊόντα. Η τιμολογιακή πολιτική στην κατηγορία δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις, αν εξαιρέσει κανείς τις προσφορές τύπου «1+1 δώρο» ή «2+1δώρο» και τα discount stickers που έχουν αυξηθεί σημαντικά, σε σχέση με την περυσινή περίοδο και στις οποίες ανταποκρίνονται οι καταναλωτές.

Αξιοσημείωτη τάση είναι η προτίμηση των μικρών και ατομικών συσκευασιών. Ειδικά την περίοδο της νηστείας η κατηγορία προβάλλεται στους διαδρόμους των σούπερ μάρκετ, με ντάνες ή stands και με παρουσιάσεις σε gondola ends.

Value for money
Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών του κλάδου, η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τις προτεραιότητες των καταναλωτών, στον βαθμό που οι ανάγκες για εξοικονόμηση ενισχύουν έντονα το ενδιαφέρον για value for money αγορές.

Αυτό που σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά φαίνεται να βάλλεται, είναι η πιστότητα στις μάρκες, καθώς η τιμή αναδεικνύεται σε υπερισχύον κριτήριο επιλογής προς όφελος των οικονομικότερων λύσεων.

Απέναντι σε έναν πιο απαιτητικό καταναλωτή, οι εταιρείες καλούνται να αποδείξουν ότι τα προϊόντα τους αξίζουν μία θέση στο καλάθι του. Πάντως, στην κατηγορία των κατεψυγμένων αλιευμάτων φαίνεται πως τα καινοτόμα προϊόντα εμφανίζουν μεγαλύτερη αντοχή στις πιέσεις της κρίσης.

Οι βιομηχανίες του κλάδου σχεδιάζουν φέτος δυναμικές προωθητικές ενέργειες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Αυτό, όπως εκτιμούν, θα έχει αντίκτυπο στον καταναλωτή, που εντάσσει σήμερα το ψάρι και τα θαλασσινά στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιό του.

Τη Σαρακοστή δεν λείπουν οι προσφορές του τύπου «1+1 δώρο», πράγμα που λόγω ημερών φαίνεται ότι ενδιαφέρει αρκετά τον καταναλωτή. Επίσης, δεν θα λείψουν οι γευστικές δοκιμές στα σημεία πώλησης, οι συμμετοχές των προμηθευτριών εταιρειών στα φυλλάδια των αλυσίδων και οι προσφορές με δώρα ή εκπτωτικά κουπόνια.

σελφ σερβις (T. 414)
« 1 2 3 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION