σελφ σερβις - Αναδείχθηκε προϊόν της χρονιάς 2012: Οι νικητές κερδίζουν τις εντυπώσεις...

Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Αναδείχθηκε προϊόν της χρονιάς 2012: Οι νικητές κερδίζουν τις εντυπώσεις...

1 Μαρτίου 2012 | 15:34 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Εκδηλώσεις,Φεστιβάλ/Βραβεία

Αναδείχθηκε προϊόν της χρονιάς 2012: Οι νικητές κερδίζουν τις εντυπώσεις...

Η σημασία του logo
Τα γενικά αποτελέσματα της έρευνας αγοράς, που καταγράφει τη γνώμη των καταναλωτών, παρουσίασε η διευθύνουσα σύμβουλος της Tns-Icap κ. Λίνα Σάρι.

Πέρα από τα στοιχεία για την στάση των Ελλήνων απέναντι στην καινοτομία και τα νέα προϊόντα (βλ. σελφ σέρβις 413, σελ. 70) η έρευνα καταγράφει και τις απόψεις σχετικά με την αξία του λογότυπου επί του προϊόντος. Το ποσοστό των καταναλωτών που απαντούν πως η ύπαρξη του λογότυπου, ο οποίος υποδηλώνει τη διάκριση του προϊόντος ως «Προϊόν της Χρονιάς» είναι πολύ σημαντική (εξαιρετικά σημαντική 8% και πολύ σημαντική 36%) σημείωσε αύξηση (από 40% το 2010 σε 44% το 2011).

Αντίστοιχα, μειώθηκαν το 2011 όσοι απαντούν πως ο λογότυπος δεν παίζει κανέναν ρόλο στην απόφαση αγοράς κάποιου προϊόντος (από 23% σε 19%). Ιδιαίτερη σημασία έχει ο λογότυπος για τους νέους από 15 έως 24 ετών (61%) και από 25-34 ετών (52%), αλλά και για τους φανατικούς της καινοτομίας (76%). Επίσης, παρατηρείται μια διαφοροποίηση των ποσοστών μεταξύ των δύο φύλων. Στους άνδρες το σχετικό ποσοστό είναι 39%, ενώ στις γυναίκες ανεβαίνει στο 49%.

Οι διαφημίσεις λένε την αλήθεια;
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των Προϊόντων της Χρονιάς, βασίζεται στο γεγονός ότι μπορούν να επικοινωνήσουν αυτήν τη διάκρισή τους μέσω του λογότυπου σε όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες. Όπως προκύπτει από το σχετικό ερώτημα της έρευνας της Tns-Icap, το 86% των ερωτηθέντων κατά το 2010 και το 84% το 2011 δήλωσαν πως έχουν δει τον λογότυπο «Προϊόν της Χρονιάς» στην τηλεόραση.

Το αντίστοιχο ποσοστό για τις δύο χρονιές που καταγράφει το πόσοι είδαν το logo στη συσκευασία των προϊόντων ήταν 11% και 13% (σημείωσε αύξηση), ενώ όσων το είδαν στο ράφι των καταστημάτων αυξήθηκε σημαντικά από 6% σε 13%. Αύξηση σημείωσε και το ποσοστό όσων είδαν το logo της διάκρισης «Προϊόν της Χρονιάς» το 2011 στο internet. Από το αμελητέο ποσοστό του 1%, το 2012 έφθασε στο 4%.

Στο πλαίσιο της διερεύνησης της γνώμης που σχηματίζουν οι καταναλωτές για τη διαφημιστική προβολή μέσω τηλεοπτικών μηνυμάτων των προϊόντων που κέρδισαν το δικαίωμα να φέρουν το logo «Προϊόν της Χρονιάς», διαπιστώθηκε πως το 43% των ερωτηθέντων δείχνουν εμπιστοσύνη στο διαφημιστικό μήνυμα που μιλά για τη διάκριση και για το ότι αυτή στηρίχθηκε στη γνώμη 3.000 καταναλωτών.

Το ποσοστό αυτό είναι σαφώς μεγαλύτερο από το αντίστοιχο που περιγράφει την άποψη των ερωτηθέντων σχετικά με την ειλικρίνεια των διαφημιστικών μηνυμάτων (21% μόνο απαντά πως συμφωνεί με την άποψη ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις λένε την αλήθεια).

Η απονομή
Την τελετή απονομής των βραβείων παρακολούθησαν υψηλόβαθμα στελέχη από τις μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα, καθώς και σημαντικές προσωπικότητες από τον ακαδημαϊκό και δημοσιογραφικό χώρο, όπως επίσης και στελέχη από τους χώρους του marketing και των λιανικών πωλήσεων.

Στην τελετή απονομής, απένειμαν βραβεία ο κ. Χρήστος Κύρτσος, γενικός διευθυντής των εφημερίδων  City Press και Free Sunday, η κ. Αλεξία Μαχαίρα, υπεύθυνη επικοινωνίας του ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλος, και η κ. Ξένια Μαντζιώρη, διευθύντρια σύνταξης του σελφ σέρβις και σύμβουλος έκδοσης της bags. Τον θεσμό στήριξαν φέτος με την ιδιότητα των χορηγών επικοινωνίας, οι εφημερίδες City Press και Free Sunday, τα περιοδικά σέλφ σέρβις, Marketing Week, το Daily Fax, η bags, o Σύνδεσμος Διαφημιζόμενων Ελλάδος (ΣΔΕ), δίνοντας ώθηση στον θεσμό και στα νικητήρια προϊόντα.

Info: Λίγα λόγια για τον θεσμό
Το «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς» είναι ο μοναδικός διεθνής θεσμός, ο οποίος βραβεύει και αναδεικνύει τα πιο καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, μέσω της μεγαλύτερης έρευνας αγοράς για κάθε χώρα όπου πραγματοποιείται. Αυτό που κάνει τη διαφορά και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο Προϊόν της Χρονιάς είναι το γεγονός ότι πρόκειται για το μοναδικό βραβείο που αντανακλά την επιλογή των καταναλωτών στην Ελλάδα. Ο θεσμός διεξάγεται στην Ελλάδα, από την εταιρεία Προώθηση Προϊόντων & Καινοτομίας Award Greece Μον. ΕΠΕ, σε συνεργασία με την εταιρεία Boussias Communications.

Πληροφορίες: Νατάσσα Νάκη, Marketing Manager, Τηλ.: 210-6614240, nnaki@productoftheyear.gr, Website: www.productoftheyear.gr.

H έρευνα αγοράς, από την οποία προκύπτουν οι νικητές, διεξήχθη πανελλαδικά από την εταιρεία Tns-Icap και στηρίχθηκε  στις απαντήσεις 3.018 καταναλωτών, οι οποίοι ανέδειξαν τα Προϊόντα της Χρονιάς 2012 στις αντίστοιχες προϊοντικές κατηγορίες.

Τα προϊόντα που αναδείχθηκαν, έχουν το δικαίωμα χρήσης του λογότυπου «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2012» για ένα χρόνο σε όλη την επικοινωνιακή τους καμπάνια καθώς και στις συσκευασίες των προϊόντων. Η χρήση του logo προσδίδει σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα προϊόντα που διακρίνονται. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται κάθε χρόνο και από την έρευνα της SyphonyIRI.

 Πίνακας: Τα Προϊόντα της Χρονιάς 2012

 Κατηγορία  Προϊόν της Χρονιάς 2012
 Προϊόντα για το μπάνιο  Klinex Spray 4 σε 1 Μπάνιο
 Τρόφιμα  Misko Παραδοσιακά
 Μη αλκοολούχα ποτά  Amita Πορτοκάλι 100% Φυσικός Χυμός Χαμηλής Οξύτητας & Φυσικός Χυμός με Έξτρα Βιταμίνη C
 Προϊόντα στοματικής φροντίδας  Oral-B Proexpert Crossaction
 Μπίρες  Amstel Premium Pilsener
 Αποσμητικά σώματος  Noxzema Shower Fresh
 Προϊόντα βρεφικής φροντίδας  Johnson’s Baby
 Προϊόντα περιποίησης σώματος & προσώπου  Nivea Pure & Natural
 Προϊόντα περιποίησης μαλλιών  Syoss

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο Παναγιώτης Μπορέτος, εμπορικός διευθυντής & αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της SymphonyIRI Group, ενώ συνολικά οι πωλήσεις σε αξία των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης μέσω των σούπερ μάρκετ είχαν μείωση 0,3% το 2011 και οι κατηγορίες στις οποίες ανήκουν τα προϊόντα που αναδείχθηκαν Προϊόντα της Χρονιάς 2011 είχαν πτώση στις πωλήσεις τους κατά 4,3%, τα βραβευθέντα προϊόντα, που έφεραν τον σχετικό λογότυπο, είχαν αύξηση κατά 4,9%.

Επίσης, αύξηση σημείωσε και το μερίδιο σε αξία των προϊόντων που βραβεύθηκαν πέρυσι, στην κατηγορία τους. Συγκεκριμένα, στην κατηγορία των καλλυντικών η αύξηση ήταν από 6,8% το 2010 σε 7,9% το 2011, στα προϊόντα οικιακής χρήσης από 2,9% σε 3%, στα τρόφιμα-ποτά από 18,3% σε 19,4%.

Η σημασία του logo
Τα γενικά αποτελέσματα της έρευνας αγοράς, που καταγράφει τη γνώμη των καταναλωτών, παρουσίασε η διευθύνουσα σύμβουλος της Tns-Icap κ. Λίνα Σάρι.

Πέρα από τα στοιχεία για την στάση των Ελλήνων απέναντι στην καινοτομία και τα νέα προϊόντα (βλ. σελφ σέρβις 413, σελ. 70) η έρευνα καταγράφει και τις απόψεις σχετικά με την αξία του λογότυπου επί του προϊόντος. Το ποσοστό των καταναλωτών που απαντούν πως η ύπαρξη του λογότυπου, ο οποίος υποδηλώνει τη διάκριση του προϊόντος ως «Προϊόν της Χρονιάς» είναι πολύ σημαντική (εξαιρετικά σημαντική 8% και πολύ σημαντική 36%) σημείωσε αύξηση (από 40% το 2010 σε 44% το 2011).

Αντίστοιχα, μειώθηκαν το 2011 όσοι απαντούν πως ο λογότυπος δεν παίζει κανέναν ρόλο στην απόφαση αγοράς κάποιου προϊόντος (από 23% σε 19%). Ιδιαίτερη σημασία έχει ο λογότυπος για τους νέους από 15 έως 24 ετών (61%) και από 25-34 ετών (52%), αλλά και για τους φανατικούς της καινοτομίας (76%). Επίσης, παρατηρείται μια διαφοροποίηση των ποσοστών μεταξύ των δύο φύλων. Στους άνδρες το σχετικό ποσοστό είναι 39%, ενώ στις γυναίκες ανεβαίνει στο 49%.

Οι διαφημίσεις λένε την αλήθεια;
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των Προϊόντων της Χρονιάς, βασίζεται στο γεγονός ότι μπορούν να επικοινωνήσουν αυτήν τη διάκρισή τους μέσω του λογότυπου σε όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες. Όπως προκύπτει από το σχετικό ερώτημα της έρευνας της Tns-Icap, το 86% των ερωτηθέντων κατά το 2010 και το 84% το 2011 δήλωσαν πως έχουν δει τον λογότυπο «Προϊόν της Χρονιάς» στην τηλεόραση.

Το αντίστοιχο ποσοστό για τις δύο χρονιές που καταγράφει το πόσοι είδαν το logo στη συσκευασία των προϊόντων ήταν 11% και 13% (σημείωσε αύξηση), ενώ όσων το είδαν στο ράφι των καταστημάτων αυξήθηκε σημαντικά από 6% σε 13%. Αύξηση σημείωσε και το ποσοστό όσων είδαν το logo της διάκρισης «Προϊόν της Χρονιάς» το 2011 στο internet. Από το αμελητέο ποσοστό του 1%, το 2012 έφθασε στο 4%.

Στο πλαίσιο της διερεύνησης της γνώμης που σχηματίζουν οι καταναλωτές για τη διαφημιστική προβολή μέσω τηλεοπτικών μηνυμάτων των προϊόντων που κέρδισαν το δικαίωμα να φέρουν το logo «Προϊόν της Χρονιάς», διαπιστώθηκε πως το 43% των ερωτηθέντων δείχνουν εμπιστοσύνη στο διαφημιστικό μήνυμα που μιλά για τη διάκριση και για το ότι αυτή στηρίχθηκε στη γνώμη 3.000 καταναλωτών.

Το ποσοστό αυτό είναι σαφώς μεγαλύτερο από το αντίστοιχο που περιγράφει την άποψη των ερωτηθέντων σχετικά με την ειλικρίνεια των διαφημιστικών μηνυμάτων (21% μόνο απαντά πως συμφωνεί με την άποψη ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις λένε την αλήθεια).

Η απονομή
Την τελετή απονομής των βραβείων παρακολούθησαν υψηλόβαθμα στελέχη από τις μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα, καθώς και σημαντικές προσωπικότητες από τον ακαδημαϊκό και δημοσιογραφικό χώρο, όπως επίσης και στελέχη από τους χώρους του marketing και των λιανικών πωλήσεων.

Στην τελετή απονομής, απένειμαν βραβεία ο κ. Χρήστος Κύρτσος, γενικός διευθυντής των εφημερίδων  City Press και Free Sunday, η κ. Αλεξία Μαχαίρα, υπεύθυνη επικοινωνίας του ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλος, και η κ. Ξένια Μαντζιώρη, διευθύντρια σύνταξης του σελφ σέρβις και σύμβουλος έκδοσης της bags. Τον θεσμό στήριξαν φέτος με την ιδιότητα των χορηγών επικοινωνίας, οι εφημερίδες City Press και Free Sunday, τα περιοδικά σέλφ σέρβις, Marketing Week, το Daily Fax, η bags, o Σύνδεσμος Διαφημιζόμενων Ελλάδος (ΣΔΕ), δίνοντας ώθηση στον θεσμό και στα νικητήρια προϊόντα.

Info: Λίγα λόγια για τον θεσμό
Το «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς» είναι ο μοναδικός διεθνής θεσμός, ο οποίος βραβεύει και αναδεικνύει τα πιο καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, μέσω της μεγαλύτερης έρευνας αγοράς για κάθε χώρα όπου πραγματοποιείται. Αυτό που κάνει τη διαφορά και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο Προϊόν της Χρονιάς είναι το γεγονός ότι πρόκειται για το μοναδικό βραβείο που αντανακλά την επιλογή των καταναλωτών στην Ελλάδα. Ο θεσμός διεξάγεται στην Ελλάδα, από την εταιρεία Προώθηση Προϊόντων & Καινοτομίας Award Greece Μον. ΕΠΕ, σε συνεργασία με την εταιρεία Boussias Communications.

Πληροφορίες: Νατάσσα Νάκη, Marketing Manager, Τηλ.: 210-6614240, nnaki@productoftheyear.gr, Website: www.productoftheyear.gr.

σελφ σερβις (T. 414)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION