σελφ σερβις - Γεωργία Κόρμπου, Zampple: Η μοναδικότητα της καινοτομίας του Zampple

Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Γεωργία Κόρμπου, Zampple: Η μοναδικότητα της καινοτομίας του Zampple

11 Απριλίου 2017 | 09:44 Γράφει ο Νικόλας   Παπαδημητρίου Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Γεωργία Κόρμπου, Marketing Manager, Zampple

Η Zampple είναι μια καινοτόμος ελληνική εταιρεία ερευνών –λειτουργεί από τον Φεβρουάριο του 2013–, που εξειδικεύεται στις αξιολογήσεις των FMCG προϊόντων. Η αφετηρία των καινοτομιών της εδράζεται στο ότι αφενός τα ερευνητικά της πορίσματα προκύπτουν από τις αξιολογήσεις ενός πρωτοφανώς μεγάλου δείγματος καταναλωτών, οι οποίοι δοκιμάζουν τα προϊόντα σε συνθήκες ρουτίνας της ζωής τους, πράγμα που καθιστά διπλά αξιόπιστη την έρευνα, και αφετέρου οι υπηρεσίες της εταιρείας από άποψη κόστους είναι λίαν προσιτές ακόμα και για μικρές εταιρείες, κάτι επίσης πρωτοφανές και μοναδικό στην αγορά της έρευνας. Σχετικά μιλήσαμε με την κυρία Γεωργία Κόρμπου, Marketing Manager της εταιρείας.

Εμπνευστής και ιθύνων νους της εταιρείας είναι ο κ. Σταμάτης Κάντζας, της γνωστής οικογένειας λιανεμπόρων που ελέγχει την ομώνυμη σερραϊκή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, και πρώην υπεύθυνος ερευνών της P&G.

Zampple είναι, επίσης, το όνομα της λέσχης καταναλωτών που αξιολογούν τα υπό έρευνα προϊόντα. Όπως εξηγεί η κυρία Γεωργία Κόρμπου, «το κίνητρο συμμετοχής του καταναλωτή στη λέσχη Zampple είναι το να συμβάλει στη δημιουργία καλύτερων προϊόντων για όλους μας, δηλαδή να συμβάλει στην προώθηση στην αγορά όσων προϊόντων το αξίζουν, αλλά και στη βελτίωση όσων το χρειάζονται. Σήμερα η λέσχη μας αριθμεί περισσότερους από 2.000 καταναλωτές, οι οποίοι εκδηλώνουν online την πρόθεσή τους να γίνονται μέλη της, καταθέτοντας μια αίτηση. Μια μικρή συνδρομή 19,90 ευρώ τους δίνει το δικαίωμα του μέλους για ένα τρίμηνο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δικαιούνται στη διάρκεια του τριμήνου να έρχονται μία φορά το μήνα στο κατάστημα Zampple, που βρίσκεται επί της Ναυάρχου Νικοδήμου 5 στις παρυφές της Πλάκας, απ’ όπου, επιλέγοντας κατά κανόνα έξι προϊόντα τη φορά, τα προμηθεύονται δωρεάν προκειμένου να τα δοκιμάσουν στις συνθήκες της ρουτίνας των νοικοκυριών τους και να τα αξιολογήσουν εντός εικοσαημέρου. Η αξιολόγησή τους γίνεται επίσης online, μέσω των απαντήσεών τους σ’ ένα εξειδικευμένο ερωτηματολόγιο που έχει ετοιμάσει η ερευνητική ομάδα του Zampple.

Η κάθε προϊοντική τοποθέτηση διαρκεί δύο με δυόμιση μήνες. Το κόστος της δωρεάν διάθεσης των προϊόντων αυτών στα μέλη της λέσχης το επωμίζονται οι επιχειρήσεις που τα παράγουν, όπως άλλωστε και το κόστος της ανάλυσης των αξιολογήσεων και της δημιουργίας του σχετικού report. Αθροιστικά τα κόστη αυτά είναι, όμως, ασύγκριτα χαμηλότερα σε σχέση μ’ εκείνα των αντίστοιχων ερευνών. Λ.χ. είναι χαρακτηριστικό ότι με μόλις 899 ευρώ μπορεί μια εταιρεία να πάρει σημαντική γνώση και ευρήματα για το προϊόν της. Κάτι ακόμα: Το μέλος της λέσχης δεν δεσμεύεται ποιο προϊόν θα επιλέξει σε κάθε του επίσκεψη στο κατάστημα Zampple ούτε καν, αν τελικά θα το αξιολογήσει. Πάντως, το γεγονός ότι περισσότερο από το 90% των μελών μας αξιολογούν τα προϊόντα που δοκιμάζουν αποδεικνύει τη λειτουργικότητα του θεσμού».

Μοναδικότητα πλεονεκτημάτων
σελφ σέρβις: Δηλαδή, ως μέλος της λέσχης μπορώ να επιλέξω ένα προϊόν για δεύτερη ή τρίτη φορά; Μήπως μπορεί να εγγράφομαι συνεχόμενα, δηλαδή ανά τρίμηνο, στη λέσχη; Κι αν εγγράφομαι βάσει των όποιων σκοπιμοτήτων κάποιου αξιολογούμενου προϊόντος ή των ανταγωνιστικών του, πώς ελέγχεται; Αλήθεια, πώς εξελίχθηκε ο αριθμός των μελών της λέσχης Zampple στη διάρκεια της τετραετίας και ποια θεωρείται η ιδεώδης σύνθεση των μελών της για την έρευνα;

Γεωργία Κόρμπου: Αν θεωρήσετε ότι για την αξιολόγηση ενός προϊόντος χρειάζεται να το δοκιμάσετε δεύτερη φορά, θα το χρεωθείτε ο ίδιος, αγοράζοντάς το από το σούπερ μάρκετ. Ούτε μπορείτε να είστε μόνιμα μέλος της λέσχης Zampple όχι γιατί απαγορεύεται, αλλά γιατί υπάρχει μια λίστα αναμονής εισόδου νέων μελών, από τα οποία κάποια προηγούνται, εφόσον τα δημογραφικά ή άλλα χαρακτηριστικά τους βελτιώνουν τη σύνθεση του δείγματος. Σε αυτή τη λίστα ασφαλώς μπορεί να περιμένετε τη σειρά σας, όπως κάθε ενδιαφερόμενος καταναλωτής, ανεξάρτητα από το αν είστε νέο υποψήφιο μέλος ή παλαιό. Επίσης, κι αν έστω η συμμετοχή σας κρύβει κάποια σκοπιμότητα, το μεγάλο πλήθος του δείγματος που ανανεώνεται διαρκώς, θα την εξαλείψει εντελώς…

Πρέπει να πω ότι στη διάρκεια της τετραετίας τα μέλη της λέσχης Zampple κάποτε πλησίασαν ακόμα και τα 5.000! Το ερώτημα ήταν διπλό: Έχει νόημα, τάχα, για την έρευνα ένα τόσο μεγάλο δείγμα, εφόσον μετά από ένα ορισμένο μέγεθος του δείγματος το αποτέλεσμα είναι πάντα αναμενόμενο; Υπάρχει λόγος οι πελάτες να επιβαρύνονται το κόστος της δωρεάν διάθεσης προϊόντων για την κάλυψη τόσο πολυπληθών δειγμάτων; Σταθμίσαμε λοιπόν ότι τα 2.000-2.500 άτομα είναι η πιο έγκυρη λύση από κάθε άποψη, εφόσον ένα δείγμα 2.000 αξιολογήσεων προσφέρει αντιπροσωπευτικότητα συμπερασμάτων. Την εγκυρότητα του δείγματος την προσαυξάνει κατά τρόπο μοναδικό, πρώτον, το ότι οι δοκιμές γίνονται μέσα στα νοικοκυριά, άρα γίνονται υπό «φυσικές» συνθήκες, και εκτός αυτού στις αξιολογήσεις λαμβάνονται λίγο-πολύ υπόψιν και οι γνώμες των άλλων μελών των νοικοκυριών. Δεύτερον, οι καταναλωτές-μέλη μας παίρνουν και δοκιμάζουν προϊόντα από αυτά που τους απευθύνουν οι παραγωγοί στα σούπερ μάρκετ, όχι κάποια δείγματα. Άρα αξιολογούνται όπως ακριβώς στην πραγματικότητα. Ένας τρίτος λόγος, που ενδιαφέρει ζωηρά τους πελάτες, είναι ότι μόνο από τόσο διευρυμένα δείγματα προκύπτουν αξιόπιστα στοιχεία για τις αντιδράσεις του καταναλωτικού κοινού ανά ηλικία, φύλο ή μορφωτικό επίπεδο.

Εμπνευστής και ιθύνων νους της εταιρείας είναι ο κ. Σταμάτης Κάντζας, της γνωστής οικογένειας λιανεμπόρων που ελέγχει την ομώνυμη σερραϊκή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, και πρώην υπεύθυνος ερευνών της P&G.

Zampple είναι, επίσης, το όνομα της λέσχης καταναλωτών που αξιολογούν τα υπό έρευνα προϊόντα. Όπως εξηγεί η κυρία Γεωργία Κόρμπου, «το κίνητρο συμμετοχής του καταναλωτή στη λέσχη Zampple είναι το να συμβάλει στη δημιουργία καλύτερων προϊόντων για όλους μας, δηλαδή να συμβάλει στην προώθηση στην αγορά όσων προϊόντων το αξίζουν, αλλά και στη βελτίωση όσων το χρειάζονται. Σήμερα η λέσχη μας αριθμεί περισσότερους από 2.000 καταναλωτές, οι οποίοι εκδηλώνουν online την πρόθεσή τους να γίνονται μέλη της, καταθέτοντας μια αίτηση. Μια μικρή συνδρομή 19,90 ευρώ τους δίνει το δικαίωμα του μέλους για ένα τρίμηνο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δικαιούνται στη διάρκεια του τριμήνου να έρχονται μία φορά το μήνα στο κατάστημα Zampple, που βρίσκεται επί της Ναυάρχου Νικοδήμου 5 στις παρυφές της Πλάκας, απ’ όπου, επιλέγοντας κατά κανόνα έξι προϊόντα τη φορά, τα προμηθεύονται δωρεάν προκειμένου να τα δοκιμάσουν στις συνθήκες της ρουτίνας των νοικοκυριών τους και να τα αξιολογήσουν εντός εικοσαημέρου. Η αξιολόγησή τους γίνεται επίσης online, μέσω των απαντήσεών τους σ’ ένα εξειδικευμένο ερωτηματολόγιο που έχει ετοιμάσει η ερευνητική ομάδα του Zampple.

Η κάθε προϊοντική τοποθέτηση διαρκεί δύο με δυόμιση μήνες. Το κόστος της δωρεάν διάθεσης των προϊόντων αυτών στα μέλη της λέσχης το επωμίζονται οι επιχειρήσεις που τα παράγουν, όπως άλλωστε και το κόστος της ανάλυσης των αξιολογήσεων και της δημιουργίας του σχετικού report. Αθροιστικά τα κόστη αυτά είναι, όμως, ασύγκριτα χαμηλότερα σε σχέση μ’ εκείνα των αντίστοιχων ερευνών. Λ.χ. είναι χαρακτηριστικό ότι με μόλις 899 ευρώ μπορεί μια εταιρεία να πάρει σημαντική γνώση και ευρήματα για το προϊόν της. Κάτι ακόμα: Το μέλος της λέσχης δεν δεσμεύεται ποιο προϊόν θα επιλέξει σε κάθε του επίσκεψη στο κατάστημα Zampple ούτε καν, αν τελικά θα το αξιολογήσει. Πάντως, το γεγονός ότι περισσότερο από το 90% των μελών μας αξιολογούν τα προϊόντα που δοκιμάζουν αποδεικνύει τη λειτουργικότητα του θεσμού».

Μοναδικότητα πλεονεκτημάτων
σελφ σέρβις: Δηλαδή, ως μέλος της λέσχης μπορώ να επιλέξω ένα προϊόν για δεύτερη ή τρίτη φορά; Μήπως μπορεί να εγγράφομαι συνεχόμενα, δηλαδή ανά τρίμηνο, στη λέσχη; Κι αν εγγράφομαι βάσει των όποιων σκοπιμοτήτων κάποιου αξιολογούμενου προϊόντος ή των ανταγωνιστικών του, πώς ελέγχεται; Αλήθεια, πώς εξελίχθηκε ο αριθμός των μελών της λέσχης Zampple στη διάρκεια της τετραετίας και ποια θεωρείται η ιδεώδης σύνθεση των μελών της για την έρευνα;

Γεωργία Κόρμπου: Αν θεωρήσετε ότι για την αξιολόγηση ενός προϊόντος χρειάζεται να το δοκιμάσετε δεύτερη φορά, θα το χρεωθείτε ο ίδιος, αγοράζοντάς το από το σούπερ μάρκετ. Ούτε μπορείτε να είστε μόνιμα μέλος της λέσχης Zampple όχι γιατί απαγορεύεται, αλλά γιατί υπάρχει μια λίστα αναμονής εισόδου νέων μελών, από τα οποία κάποια προηγούνται, εφόσον τα δημογραφικά ή άλλα χαρακτηριστικά τους βελτιώνουν τη σύνθεση του δείγματος. Σε αυτή τη λίστα ασφαλώς μπορεί να περιμένετε τη σειρά σας, όπως κάθε ενδιαφερόμενος καταναλωτής, ανεξάρτητα από το αν είστε νέο υποψήφιο μέλος ή παλαιό. Επίσης, κι αν έστω η συμμετοχή σας κρύβει κάποια σκοπιμότητα, το μεγάλο πλήθος του δείγματος που ανανεώνεται διαρκώς, θα την εξαλείψει εντελώς…

Πρέπει να πω ότι στη διάρκεια της τετραετίας τα μέλη της λέσχης Zampple κάποτε πλησίασαν ακόμα και τα 5.000! Το ερώτημα ήταν διπλό: Έχει νόημα, τάχα, για την έρευνα ένα τόσο μεγάλο δείγμα, εφόσον μετά από ένα ορισμένο μέγεθος του δείγματος το αποτέλεσμα είναι πάντα αναμενόμενο; Υπάρχει λόγος οι πελάτες να επιβαρύνονται το κόστος της δωρεάν διάθεσης προϊόντων για την κάλυψη τόσο πολυπληθών δειγμάτων; Σταθμίσαμε λοιπόν ότι τα 2.000-2.500 άτομα είναι η πιο έγκυρη λύση από κάθε άποψη, εφόσον ένα δείγμα 2.000 αξιολογήσεων προσφέρει αντιπροσωπευτικότητα συμπερασμάτων. Την εγκυρότητα του δείγματος την προσαυξάνει κατά τρόπο μοναδικό, πρώτον, το ότι οι δοκιμές γίνονται μέσα στα νοικοκυριά, άρα γίνονται υπό «φυσικές» συνθήκες, και εκτός αυτού στις αξιολογήσεις λαμβάνονται λίγο-πολύ υπόψιν και οι γνώμες των άλλων μελών των νοικοκυριών. Δεύτερον, οι καταναλωτές-μέλη μας παίρνουν και δοκιμάζουν προϊόντα από αυτά που τους απευθύνουν οι παραγωγοί στα σούπερ μάρκετ, όχι κάποια δείγματα. Άρα αξιολογούνται όπως ακριβώς στην πραγματικότητα. Ένας τρίτος λόγος, που ενδιαφέρει ζωηρά τους πελάτες, είναι ότι μόνο από τόσο διευρυμένα δείγματα προκύπτουν αξιόπιστα στοιχεία για τις αντιδράσεις του καταναλωτικού κοινού ανά ηλικία, φύλο ή μορφωτικό επίπεδο.


Ποιοτικά ασυναγώνιστα report
σ. σ.: Στη διάρκεια της τετραετίας τι έκτασης πελατολόγιο αποκτήσατε και πόσα προϊόντα αξιολόγησε η λέσχη Zampple; Η σχετική καινοτομία της πόσο εύκολο είναι να «αντιγραφεί» από τον ανταγωνισμό σας;

Γ. Κ.: Έχουμε συνεργαστεί με περισσότερες από 120 εταιρείες του κλάδου των FMCG –πρακτικά, δηλαδή, με σχεδόν όλες τις εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων που δρουν στην Ελλάδα, πολυεθνικές ή μη, εθνικές ή τοπικές, μικρές και μεγάλες–, έχοντας αξιολογήσει περισσότερους από 1.000 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων κι έχοντας αναλύσει περί τις 550.000 σχετικές online αξιολογήσεις των μελών της λέσχης μας!

Δεν μας ανησυχούν οι «αντιγραφές», τουλάχιστον όσο το ήδη πλούσιο ιστορικό των ερευνών μας και η εμπειρία των επαφών μας με τόσες επιχειρήσεις και τόσο διαφορετικό κόσμο μάς εμπνέουν με ιδέες για τη δημιουργία διαρκώς νέων εργαλείων ανάλυσης, που κάνουν το αποτέλεσμα της δουλειάς μας ποιοτικά ασυναγώνιστο.

Consumer reviews-εχέγγυο για είσοδο στη λιανική
σ. σ.: Σε τι ποσοστά τα προϊόντα που αξιολογήσατε αναφέρονται στις ευρείες κατηγορίες των τροφίμων και των non food ειδών, καθώς και σε νέα ή σε παλαιότερα προϊόντα; Ζητούν τις υπηρεσίες σας προϊόντα που δεν έχουν εισαχθεί ακόμα στην αγορά;

Γ. Κ.: Σε γενικές γραμμές η σχέση των κατηγοριών κωδικών που έχουν αγοράσει τις υπηρεσίες μας μοιράζονται μεταξύ food και non food ειδών. Επίσης, περίπου οι μισές περιπτώσεις ερευνών αφορούσαν προϊόντα στη φάση του λανσαρίσματός τους, πράγμα αναμενόμενο, λόγω της έμφασης που δίνουν οι εταιρείες σε αυτή την περίοδο της ζωής των προϊόντων της, που προηγείται των αποφάσεών τους για την υλοποίηση των επενδύσεων μεγιστοποίησης.

Γενικότερα στο Zampple τοποθετούνται προς έρευνα προϊόντα ανεξάρτητα από τη θέση τους στον κύκλο της ζωής τους. Αν και αρχικά δεν διαθέταμε τα αναγκαία εργαλεία για τα τεστ αξιολόγησης προϊόντων πριν την εισαγωγή τους στην αγορά, σήμερα ίσως περισσότερο από το ένα τρίτο των περιπτώσεων αξιολόγησης κωδικών που βρίσκονται στη φάση του λανσαρίσματος, αναφέρεται σε τέτοια προϊόντα. Λογικά πιστεύω, μάλιστα, ότι με την πάροδο του χρόνου η συμμετοχή τους θα αυξάνεται στο σύνολο των ερευνών που μας ανατίθενται. Άλλωστε, η θετική αξιολόγηση ενός οποιουδήποτε νέου προϊόντος από ένα τόσο ευρύ δείγμα καταναλωτών, όσο της πλατφόρμας Zampple, αποτελεί ισχυρό εχέγγυο για την είσοδό του στην οργανωμένη λιανική, δεδομένου ότι το σούπερ μάρκετ πρέπει να είναι πεισμένο για τον χώρο που δίνει σε κάθε προϊόν. Με αυτή την έννοια οι υπηρεσίες μας είναι εξίσου πολύτιμες και για τη βιομηχανία των FMCG και για το οργανωμένο λιανεμπόριο.

Στρατηγική ανάπτυξης
σ. σ.: Το κύρος της πλατφόρμας Zampple είναι, υποθέτω, και ζήτημα προγράμματος επικοινωνίας… Ποια είναι γενικότερα η στρατηγική ανάπτυξής σας;

Γ. Κ.: Η εφαρμογή στην έρευνα της αρχής του Zampple «να δημιουργούνται καλύτερα προϊόντα για όλους μας» είναι αποτύπωση της δυναμικής τάσης αύξησης της σημασίας της γνώμης των ίδιων των καταναλωτών για τα προϊόντα που καταναλώνουν. Η τάση αυτή, που γιγαντώνει στο ψηφιακό περιβάλλον, είναι παγκόσμια και αρχίζει πλέον να αφορά, μετά τα ηλεκτρονικά προϊόντα και τις υπηρεσίες, και τα FMCG. Μάλιστα, η σημασία των σχετικών consumer reviews, για ανθρώπους που ενδιαφέρονται να μαθαίνουν τις απόψεις άλλων καταναλωτών και αντιδρούν αναλόγως στις αγοραστικές τους επιλογές, έπεται αξιολογικά μόνο της σημασίας που έχει η γνώμη και η σύσταση του πολύ οικείου προσώπου για το ένα ή το άλλο προϊόν, η οποία βρίσκεται στην πρώτη θέση από άποψη άσκησης επιρροής στη διαμόρφωση της αγοραστικής απόφασης.

Συνεπώς τα consumer reviews που προκύπτουν από τις αξιολογήσεις της λέσχης Zampple έχουν τεράστια σημασία και για τους καταναλωτές και για τη βιομηχανία και για το λιανεμπόριο. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήσαμε το www.top product.gr, όπου, με τη σύμφωνη γνώμη των πελατών μας, ανεβάζουμε τα προϊόντα που κατάφεραν να ξεχωρίσουν, σύμφωνα με τις αξιολογήσεις των μελών της λέσχης Zampple, για την ενημέρωση της κοινής γνώμης. Εξάλλου, στο πλαίσιο της ευρύτερης δυνατής γνωστοποίησης της αξίας των υπηρεσιών μας, προχωρούμε σε συνεργασία με τη Boussias Communications στη διοργάνωση μιας απονομής βραβείων top products, η οποία θα γίνει στο πλαίσιο των φετινών «σελφ σέρβις Excellence Awards». Επίσης, δεδομένου ότι τα consumer reviews είναι ένα εργαλείο άμεσα συνδεδεμένο με τις πωλήσεις, η στρατηγική μας πρόθεση είναι το Zampple να αναγνωρίζεται στο εξής ως αναγκαίο εργαλείο στρατηγικής της βιομηχανίας των FMCG και να ανακλάται αυτό και στα sites products και στα e-shops. Για παράδειγμα, το e-fresh.gr ήδη χρησιμοποιεί τις Zampple αξιολογήσεις στο κοινό μεταξύ μας κωδικολόγιο, ενώ θα ακολουθήσει το e-shop του Galerie be Beaute και έπεται συνέχεια…

Zampple Box και Zampple Booster
σ. σ.: Σχεδιάζετε, μήπως, την ίδρυση καταστημάτων Zampple και εκτός Αθηνών; Αλήθεια, έχετε πελάτες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, που ενδιαφέρονται για την αξιολόγηση προϊόντων των δικών τους επωνυμιών;

Γ. Κ.: Νέο φυσικό κατάστημα Zamplle δεν σχεδιάζουμε για την Ελλάδα, αλλά οι ενέργειες για την επέκταση της λέσχης μας σε όλη τη χώρα έχουν ξεκινήσει. Σχετικά το σχέδιό μας είναι απλό: Το μέλος της λέσχης από την περιφέρεια θα επιλέγει online τα προϊόντα που ενδιαφέρεται να δοκιμάσει κι η λέσχη θα του τα αποστέλλει ταχυδρομικά σε Zampple Box. Ήδη το εφαρμόζουμε πιλοτικά από τον προηγούμενο Οκτώβριο με μέλη μας Θεσσαλονικείς και φέτος θα επεκτείνουμε τις αποστολές μας σε όλη την Ελλάδα, περιλαμβανομένου του Υπολοίπου Αττικής.

Αναφορικά με τις αξιολογήσεις των προϊόντων λιανεμπορικής μάρκας, πρέπει να σας πω ότι από το 2015 έχουμε μια στρατηγική συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, τόσο σε επίπεδο προϊοντικής έρευνας και αξιολόγησης των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας όσο και στο επίπεδο του Zampple Booster. Το τελευταίο είναι ένας θεσμός που δίνει την ευκαιρία σε πολύ μικρές παραγωγικές επιχειρήσεις, οι οποίες δεν έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν τα προϊόντα τους, να τοποθετούν δωρεάν προς αξιολόγηση τα προϊόντα τους, μία φορά το χρόνο, από μια μικτή επιτροπή αξιολογητών, στην οποία συμμετέχουν έμπειρα στελέχη της αλυσίδας και εκπρόσωποι της λέσχης Zampple. Στα τέσσερα καλύτερα κάθε φορά προσφέρεται δωρεάν, τόσο η συμμετοχή τους στο Zampple όσο και το σχετικό ερευνητικό report. Για τις συμμετοχές που καταφέρνουν να ξεχωρίσουν δημιουργούμε γέφυρες επικοινωνίας με την ΑΒ Βασιλόπουλος, με απώτερο σκοπό την πιθανή ένταξή τους στα ράφια της, εφόσον ικανοποιούνται, βέβαια, και οι λοιπές προϋποθέσεις που θέτει η αλυσίδα.

σελφ σερβις (T. 470)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION