σελφ σερβις - HFCS: Μειώθηκε 27% η ετήσια κατανάλωση τροφίμων σε πέντε χρόνια!

Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

HFCS: Μειώθηκε 27% η ετήσια κατανάλωση τροφίμων σε πέντε χρόνια!

18 Σεπτεμβρίου 2017 | 11:19 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα,Καταναλωτής,Τρόφιμα/Ποτά

Η ετήσια κατανάλωση τροφίμων μειώθηκε σημαντικά στη διάρκεια της κρίσης, λόγω της μείωσης των εισοδημάτων και της υπερδιόγκωσης της ανεργίας, όπως προκύπτει από την έρευνα για την οικονομική κατάσταση και την κατανάλωση των νοικοκυριών (Household Finance and Consumption Survey ή HFCS), που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ευρωσυστήματος για την περίοδο 2009-2014.

Τα συμπεράσματά της δημοσίευσε η Τράπεζα της Ελλάδος στο Οικονομικό Δελτίο της. Σύμφωνα με την έρευνα, το διάμεσο ύψος της ετήσιας κατανάλωσης τροφίμων εντός και εκτός σπιτιού μειώθηκε από 6.520 ευρώ το 2009 σε 4.764 ευρώ το 2014, πράγμα που ισοδυναμεί με πτώση 27%.

Στο 10% των νοικοκυριών με τη χαμηλότερη κατανάλωση τροφίμων ετησίως, διαπιστώθηκε μείωση κατά 29% (από 3.144 ευρώ το 2009 σε 2.223 ευρώ το 2014 ήτοι μείωση 921 ευρώ) και στο 10% των νοικοκυριών με την υψηλότερη κατανάλωση τροφίμων ετησίως διαπιστώθηκε μείωση κατά 36% (από 12.700 ευρώ το 2009 σε 8.144 το 2014 ή -4.565 ευρώ). Όπως επισημαίνεται, το διάμεσο ύψος της κατ’ οίκον κατανάλωσης τροφίμων μειώθηκε από 5.050 ευρώ το 2009 σε 3.565 ευρώ το 2014. Συγκρίνοντας το 10% των νοικοκυριών με τη χαμηλότερη σχετική κατανάλωση, οι ερευνητές κατέγραψαν σημαντική μείωση από 2.503 ευρώ το 2009 σε 1.731 ευρώ το 2014.

Αντίστοιχα, στο 10% των νοικοκυριών με την υψηλότερη κατανάλωση τροφίμων ετησίως κατέγραψαν σημαντικότατη μείωση από 8.804 ευρώ το 2009 σε 5.963 ευρώ το 2014, πράγμα που δείχνει ότι η μείωση είναι εμφανώς μεγαλύτερη στα νοικοκυριά με τη μεγαλύτερη κατανάλωση. Αυτό συνάδει με τη θέση ότι τα φτωχότερα νοικοκυριά παρουσιάζουν υψηλότερη οριακή ροπή προς κατανάλωση, καθώς το μεγαλύτερο μέρος της κατανάλωσής τους αποτελείται από σχετικά ανελαστικές δαπάνες.

σελφ σερβις (T. 475)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION