σελφ σερβις - 2ο Marketing Barometer

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

2ο Marketing Barometer

20 Δεκεμβρίου 2016 | 09:21 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα,Θεσμικά

H πελατοκεντρικότητα και ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, μεταξύ άλλων, οι marketers σήμερα στη χώρα μας.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε η συζήτηση για τα αποτελέσματα του Marketing Barometer 2016, η παρουσίαση του οποίου πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από το ΕΙΜ της ΕΕΔΕ και την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) σε ειδική εκδήλωση.

Η έρευνα για το 2ο Marketing Barometer διεξήχθη το καλοκαίρι του 2016 σε δείγμα 175 ανώτατων στελεχών μάρκετινγκ ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων B2Β και Β2C από τη βιομηχανία, το λιανεμπόριο και χονδρεμπόριο, τις τράπεζες, τις τηλεπικοινωνίες, τον τουρισμό και τις κατασκευές.

Σύμφωνα με τα βασικά συμπεράσματα του Marketing Barometer 2016,

  • τα στελέχη του μάρκετινγκ είναι περισσότερο αισιόδοξα για την πορεία των επιχειρήσεών τους, ενώ για την ελληνική οικονομία η απαισιοδοξία τους είναι μεγαλύτερη του 2015,
  • η τριάδα των στρατηγικών επιλογών κατά την άποψή τους είναι: η προσπάθεια της επιχείρησης να αναπτυχθεί με ίδια μέσα, η μείωση του κόστους και η αναζήτηση συνεργασιών,
  • το «χτίσιμο του brand» αποτελεί την κυρίαρχη επιλογή τους, με συνακόλουθες την εστίαση στην καινοτομία και την ενδυνάμωση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες,
  • ο προϋπολογισμός για το μάρκετινγκ έχει μειωθεί συγκριτικά με το 2015,
  • τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα παραμένουν στην κορυφή της κατανομής του προϋπολογισμού,
  • Digital Marketing και προωθητικές ενέργειες παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2015,
  • η διαμόρφωση της ιστοσελίδας της επιχείρησης, η διαχείριση των κοινωνικών δικτύων και η ψηφιακή διαφήμιση εμφανίζουν τη μεγαλύτερη απορρόφηση του προϋπολογισμού για Digital Marketing,
  • οι τρεις προκλήσεις του μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα είναι α) η ανάπτυξη Social Media Portfolio, β) η μέτρηση της αποτελεσματικότητας και γ) η αναζήτηση και προσέλκυση υποψήφιων πελατών,
  • τα στελέχη του μάρκετινγκ, ενώ συνεχίζουν να έχουν την ευθύνη κυρίως για την επικοινωνία και το branding, αναζητούν μεγαλύτερο προϋπολογισμό, περισσότερη ευελιξία και εκπαίδευση στα ψηφιακά μέσα, ώστε να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους.

σελφ σερβις (T. 467)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION