σελφ σερβις - Οδηγία της Κομισιόν για την ΕΚΕ

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νομοθεσία

Οδηγία της Κομισιόν για την ΕΚΕ

28 Μαρτίου 2012 | 12:53 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Ε.Κ.Ε.,Ευρωπαϊκή Ένωση

Οδηγία της Κομισιόν για την ΕΚΕ

Ριζικές αλλαγές στο ευρωπαϊκό επιχειρείν και στη σημασία των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης αναμένεται να επιφέρει η νέα Οδηγία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής 2011/0308 (COD), η οποία υποχρεώνει τις μεγάλες ή/και εισηγμένες εταιρείες να δημοσιεύουν στοιχεία σχετικά με τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις τους.

Σκοπός της Οδηγίας είναι η αύξηση της σαφήνειας και συγκρισιμότητας των οικονομικών καταστάσεων των επιχειρήσεων, για τις οποίες οι σχετικοί προβληματισμοί είναι σημαντικοί, λόγω της εντεινόμενης διασυνοριακής δραστηριότητάς τους.

Στην Οδηγία, που πρόκειται να εφαρμοστεί σε όλες τις χώρες της ΕΕ, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι στον οικονομικό απολογισμό των επιχειρήσεων πρέπει να παρέχονται στοιχεία, αφενός, για την πραγματική εικόνα της εξέλιξης των εργασιών και της θέσης τους και, αφετέρου, ανάλυσης των περιβαλλοντικών και κοινωνικών πτυχών των εργασιών που είναι αναγκαίες για την κατανόηση της ανάπτυξης, της επίδοσης ή της θέσης τους.

Διεθνώς και εγχωρίως ήδη πολλές μεγάλες επιχειρήσεις δημοσιεύουν Απολογισμούς ΕΚΕ, σύμφωνα με τους δείκτες του διεθνούς προτύπου GRI-G3.1 που εκδίδει ο Οργανισμός Global Reporting Initiative. Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να αποκτήσουν πλέον ένα σαφές πλεονέκτημα, έναντι όλων των άλλων που είτε δεν το κάνουν είτε το κάνουν αποσπασματικά.

σελφ σερβις (T. 415)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION