σελφ σερβις - Νομοσχέδιο για τα προϊόντα-«μαϊμού»

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νομοθεσία

Νομοσχέδιο για τα προϊόντα-«μαϊμού»

25 Μαΐου 2011 | 10:58 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά,Καταναλωτής

Αλλαγές στο δίκαιο για τα εταιρικά σήματα προϊόντων και υπηρεσιών εισάγει το νομοσχέδιο του ΥΠΑΑ «Περί Σημάτων, Προϊόντων και Υπηρεσιών».

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει ρυθμίσεις που αποσκοπούν στην καλύτερη προστασία των καταναλωτών και των επιχειρήσεων από προϊόντα απομίμησης.

Προβλέπει αυστηρές ποινές για τους παραβάτες, ενώ για πρώτη φορά εισάγεται η δυνατότητα άμεσης λήψης δικαστικών μέτρων, όπως η προσωρινή διαταγή και τα ασφαλιστικά μέτρα, χωρίς την κλήση του παραβάτη, ώστε να αποφεύγεται ο κίνδυνος της καταστροφής των αποδεικτικών στοιχείων. Με το νομοσχέδιο επεκτείνεται η προστασία ενός σήματος και κατά τρίτων προσώπων ή μεσαζόντων που χρησιμοποιούνται για την προσβολή ενός σήματος, ενώ οι τελεσίδικες σχετικές αποφάσεις των δικαστηρίων θα δημοσιοποιούνται, ώστε να υπάρχει ενημέρωση και προφύλαξη των καταναλωτών και των επιχειρήσεων.

Επίσης, εισάγονται θεσμοί που δίνουν ευελιξία στο σύστημα καταχώρησης σήματος και επιταχύνουν τις σχετικές διαδικασίες. Έτσι, ενδεικτικά, δίνεται η δυνατότητα ορισμού κοινού εκπροσώπου για περισσότερους καταθέτες, η καταχώριση του σήματος γίνεται χωρίς να απαιτείται πλέον η προηγούμενη έκδοση αμετάκλητης απόφασης, για πρώτη φορά δίνεται η δυνατότητα διαίρεσης δήλωσης ή καταχώρησης σήματος, έτσι ώστε να διευκολύνεται η διαδικασία, μειώνεται η προθεσμία τριτανακοπής από 4,5 σε 3 μήνες κλπ.

σελφ σερβις (T. 406)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION