σελφ σερβις - Νομοσχέδιο για τα προϊόντα-«μαϊμού»

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νομοθεσία

Νομοσχέδιο για τα προϊόντα-«μαϊμού»

25 Μαΐου 2011 | 10:58 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά,Καταναλωτής

Αλλαγές στο δίκαιο για τα εταιρικά σήματα προϊόντων και υπηρεσιών εισάγει το νομοσχέδιο του ΥΠΑΑ «Περί Σημάτων, Προϊόντων και Υπηρεσιών».

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει ρυθμίσεις που αποσκοπούν στην καλύτερη προστασία των καταναλωτών και των επιχειρήσεων από προϊόντα απομίμησης.

Προβλέπει αυστηρές ποινές για τους παραβάτες, ενώ για πρώτη φορά εισάγεται η δυνατότητα άμεσης λήψης δικαστικών μέτρων, όπως η προσωρινή διαταγή και τα ασφαλιστικά μέτρα, χωρίς την κλήση του παραβάτη, ώστε να αποφεύγεται ο κίνδυνος της καταστροφής των αποδεικτικών στοιχείων. Με το νομοσχέδιο επεκτείνεται η προστασία ενός σήματος και κατά τρίτων προσώπων ή μεσαζόντων που χρησιμοποιούνται για την προσβολή ενός σήματος, ενώ οι τελεσίδικες σχετικές αποφάσεις των δικαστηρίων θα δημοσιοποιούνται, ώστε να υπάρχει ενημέρωση και προφύλαξη των καταναλωτών και των επιχειρήσεων.

Επίσης, εισάγονται θεσμοί που δίνουν ευελιξία στο σύστημα καταχώρησης σήματος και επιταχύνουν τις σχετικές διαδικασίες. Έτσι, ενδεικτικά, δίνεται η δυνατότητα ορισμού κοινού εκπροσώπου για περισσότερους καταθέτες, η καταχώριση του σήματος γίνεται χωρίς να απαιτείται πλέον η προηγούμενη έκδοση αμετάκλητης απόφασης, για πρώτη φορά δίνεται η δυνατότητα διαίρεσης δήλωσης ή καταχώρησης σήματος, έτσι ώστε να διευκολύνεται η διαδικασία, μειώνεται η προθεσμία τριτανακοπής από 4,5 σε 3 μήνες κλπ.

σελφ σερβις (T. 406)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Βρεφικά & Παιδικά Προϊόντα: Δημογραφική και οικονομική κρίση μειώνουν συνεχώς τον τζίρο

Μόνη η συνεχιζόμενη πτώση των γεννήσεων στη χώρα μας εξηγεί αρκετά, δυστυχώς, τη διαρκώς πτωτική εξέλιξη της αγοράς προϊόντων βρεφικής και παιδικής διατροφής και φροντίδας. Όπως εκτιμάται, ο συνδυασμός της δημογραφικής με την οικονομική κρίση λόγω των προγραμμάτων λιτότητας, από το 2009 μέχρι φέτος οδήγησε τον τζίρο των επιχειρήσεων της εν λόγω αγοράς σε πτώση της τάξης του 45%. Ωστόσο, αν και η προώθηση και προσφορά έχει γίνει ο κατεξοχήν ιμάντας των πωλήσεων και του ανταγωνισμού των brands, στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION