σελφ σερβις - ΙΕΛΚΑ: Φθηνότερο το πασχαλινό καλάθι, περισσότεροι οι νηστευτές!

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΙΕΛΚΑ: Φθηνότερο το πασχαλινό καλάθι, περισσότεροι οι νηστευτές!

18 Απριλίου 2018 | 12:12 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά,Έρευνα

Μέση μείωση κατά 5% σε σχέση με το 2017 παρουσίασαν φέτος οι τιμές του τυπικού πασχαλινού καλαθιού στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ενώ στα ίδια επίπεδα με του 2017 κυμάνθηκε η τιμή του αρνιού, σύμφωνα με σχετική μελέτη του ΙΕΛΚΑ.

Ειδικότερα, το μέσο τυπικό καλάθι φέτος στα καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων σταθμίστηκε στα 55,74 ευρώ έναντι 58,53 ευρώ, πράγμα στο οποίο συνέτειναν κυρίως οι σημαντικές μειώσεις τιμών στα οπωροκηπευτικά (π.χ. -29% στις πατάτες, -24% στις ντομάτες κ.ά.) και οι πολλές και έντονες προωθητικές ενέργειες.

Επίσης, όπως παρατηρούν οι ερευνητές του ΙΕΛΚΑ, για ακόμα μια χρονιά οι τιμές ανά προϊόν εμφάνισαν σημαντικό εύρος (περίπου 40%), που έδωσε στον καταναλωτή τη δυνατότητα να επιλέξει ανάλογα με τις εισοδηματικές του δυνατότητες.

Οι δύο στους τρεις καταναλωτές νηστεύουν την Μεγάλη Εβδομάδα και ένας στους έξι καθ’ όλη τη Σαρακοστή, σύμφωνα με άλλη σχετική έρευνα του ΙΕΛΚΑ (πραγματοποιήθηκε μεταξύ 6 και 18 Μαρτίου), στην οποία διαπιστώθηκε ότι το σούπερ μάρκετ αναδεικνύεται το καλύτερα ανταποκρινόμενο κατάστημα τροφίμων στα νηστευτικά ήθη κι ότι περί τα 900 εκατ. ευρώ τζίρου (ήτοι το 5% των πωλήσεων του λιανεμπορίου τροφίμων) επηρεάζεται από τη διατροφή της νηστείας.

Ειδικότερα, διαπιστώθηκε ότι κατά το 67% οι καταναλωτές νηστεύουν την Μεγάλη Εβδομάδα, κατά το 17% όλη τη Σαρακοστή και κατά το 15% σε όλες τις νηστείες του έτους. Αν και κατά το 45% θεωρούν ότι η διατροφή τους τη νηστεία της Σαρακοστής τους κοστίζει περισσότερο, έχουν θετική άποψη γι’ αυτήν, καθώς κατά το 73% τη θεωρούν υγιεινή επιλογή, ενώ ο ένας στους δύο δηλώνει ότι αρέσκεται στους περιορισμούς της.

σελφ σερβις (T. 482)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION