σελφ σερβις - Διεπαγγελματική Οργάνωση Π.Ο.Π. Φέτας

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Διεπαγγελματική Οργάνωση Π.Ο.Π. Φέτας

20 Μαρτίου 2018 | 12:34 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Προϊόντα

Πρόεδρος της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Π.Ο.Π. Φέτας (ΔΟΦ) εξελέγη παμψηφεί ο κ. Ιωάννης Βιτάλης, αντιπρόεδρος του ΔΣ της Δωδώνη, στις αρχαιρεσίες που ακολούθησαν τη γενική συνέλευση των μελών του νεοσύστατου φορέα, στις 16 Φεβρουαρίου στη Λάρισα.

Το νέο ΔΣ αποτελείται από επτά τακτικά και επτά αναπληρωματικά μέλη. Τέσσερα προέρχονται από τον ΣΕΒΓΑΠ. Είναι οι κ. Ιωάννης Βιτάλης, πρόεδρος, Στέφανος Παντελιάδης (Ήπειρος), Μιχάλης Φυτάς (ΔΕΛΤΑ) και Αλέξανδρος Μποτός (Ρούσσας). Δύο μέλη προέρχονται από την Πανελλήνια Ένωση Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ), ο αντιπρόεδρος του ΔΣ κ. Μιχαήλ Τζιότζιος και ο κ. Ιωάννης Γκρίνιας, κι ακόμα ένα, ο κ. Νικόλαος Παλάσκας, από την Ομοσπονδία Κτηνοτρόφων Θεσσαλίας.

Σκοπός της ΔΟΦ ως νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα είναι “η ενίσχυση των μέτρων για την ασφάλεια των προϊόντων με κατάλληλους ελέγχους, όπως και η θέσπιση κανόνων δράσης και δεοντολογίας για την προστασία των καταναλωτών” (σύντομα αναμένεται το ολοκληρωμένο επιχειρησιακό πρόγραμμα οργάνωσης του νέου φορέα).

Για τη σύστασή του ένωσαν τις δυνάμεις τους το 70% των μεταποιητών και παραγωγών φέτας, μελών του ΣΕΒΓΑΠ, η Πανελλήνια Ένωση Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) και η Ομοσπονδία Κτηνοτρόφων Θεσσαλίας. Σε σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι η σύμπραξη μεταξύ των μεγαλύτερων εταιρειών γαλακτοκομικών προϊόντων και κτηνοτρόφων του τόπου μας εξυπακούεται ότι πρέπει να έχει την αναγνώριση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και μα ανακηρυχθεί ως αναγνωρισμένη εθνική ΔΟΦ.

σελφ σερβις (T. 481)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION