σελφ σερβις - Ιδρύθηκε Ελληνική Ένωση Καφέ

Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Ιδρύθηκε Ελληνική Ένωση Καφέ

16 Φεβρουαρίου 2018 | 12:32 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά

Πραγματοποιήθηκε στις 17 Ιανουαρίου η πρώτη γενική συνέλευση των μελών της Ελληνικής Ένωσης Καφέ, που αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία του κόσμου της συγκεκριμένης εμπορικής δραστηριότητας και του ευρύτερου κλαδικού φάσματός της.

Οι εταιρείες-ιδρυτικά μέλη της είναι οι ABEK Βεκράκος ΑΕ, Attica Terra Food And Drinks ΑΕΒΕ, Βιοτεχνία Καφέδων Γιάγκογλου, Γρ. Παπαχατζής ΟΕ, Cafetex ΑΒΕΕ, Coca-Cola Τρία Έψιλον Ελλάδος ΑΒΕΕ, Global Coffee Company Hellas-IKE, Ι. Παφίλης & Σία ΟΕ, Ι. Ταλούμης & Σία, Jacobs Douwe Egberts Gr ΕΠΕ, Jacobs Douwe Egberts Εμπορία Καφέ Gr ΕΠΕ, Kawacom Hellas Εμπορία Καφέ ΑΕ, Nestle Hellas ΑΕ, Στάθης Γ. Κούκος & Σία ΕΠΕ, Unistar Αντιπροσωπειών ΕΠΕ και ΣΥΝΚΑΦΕ ΑΒΕΕ.

Η γενική συνέλευση της ΕΕΚ εξέλεξε το Δ.Σ της ένωσης, καθόρισε το σκοπό και τους στόχους της, ενώ αποφάσισε τις άμεσες προτεραιότητες του νέου φορέα. Ειδικότερα, εξέλεξε πενταμελή διοίκηση από τους Γιάννο Μπενόπουλο (Cafetex ΑΒΕΕ) πρόεδρο, Ηλία Παπαδόπουλο (Nestle Hellas) αντιπρόεδρο, Αναστάσιο Γιάγκογλου (Βιοτεχνία Καφέδων Γιάγκογλου) γραμματέα, Γιώργο Κούκο (Στάθης Γ. Κούκος & Σία) ταμία και Γιώργο Σκούρτα (Jacobs Douwe Egberts) μέλος.

Επίσης, κωδικοποίησε την αποστολή της ως προς την προώθηση και προβολή των θέσεων των επαγγελματιών του κλάδου του καφέ, τη διαβούλευση και την υλοποίηση του σχετικού κανονιστικού πλαισίου στην Ελλάδα και την Ευρώπη, ενώ έθεσε ως προτεραιότητα τη μείωση ή κατάργηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στον καφέ, την απλοποίηση-διευκόλυνση του τεχνικού και διαχειριστικού πλαισίου για τις εξαγωγές καφέ και την εντατικοποίηση των προσπαθειών για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου καφέ.

σελφ σερβις (T. 480)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION