σελφ σερβις - Μνημόνιο συνεργασίας EEL-ΕΒΕΠ για την ανάδειξη του Πειραιά

Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Μνημόνιο συνεργασίας EEL-ΕΒΕΠ για την ανάδειξη του Πειραιά

23 Οκτωβρίου 2017 | 10:43 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Logistics,News

Οι διοικήσεις του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΕΒΕΠ) και της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL) υπέγραψαν στις 18 Σεπτεμβρίου μνημόνιο συνεργασίας των δύο οργανισμών για την υλοποίηση κοινών δράσεων, με σκοπό την ανάδειξη του Πειραιά σε επιχειρηματικό, ναυτιλιακό και εμπορικό προορισμό διεθνούς αναγνωρισιμότητας κι εμβέλειας.

Στο πλαίσιό του, προσδιορίστηκαν οι κεντρικοί άξονες για την ανάδειξη του Πειραιά σε παγκόσμιο διαμετακομιστικό κόμβο της ΝΑ Ευρώπης. Οι δύο οργανισμοί θα υποστηρίξουν τη διεξαγωγή ερευνών και μελετών, σχετικά με τη δημιουργία αλυσίδων προστιθέμενης αξίας στην εθνική εφοδιαστική αλυσίδα, οικοδομώντας παράλληλα συνέργειες με διεθνείς οργανισμούς, εκπροσώπους της δημόσιας διοίκησης, επιχειρηματικούς φορείς και πανεπιστημιακά ιδρύματα.

Σημαντικός άξονας, όπως περιγράφεται στο μνημόνιο, είναι η ένταξη επιχειρήσεων μεταφορών, αποθήκευσης και διαχείρισης φορτίων σε χρηματοδοτικά εργαλεία τρίτων, μέσα από οριζόντια προγράμματα και εξειδικευμένα κάθετα σχέδια ενίσχυσης και εκσυγχρονισμού της αγοράς των Logistics.

Στο πλαίσιο αυτό, θα επιδιωχθεί η αναβάθμιση των επιχειρήσεων Logistics, με την υλοποίηση προγραμμάτων κατάρτισης και πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων του προσωπικού τους, ενώ θα αναπτυχθούν δράσεις καινοτόμου έρευνας στα logistics, μέσω εφαρμοσμένων πανεπιστημιακών προγραμμάτων προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών τμημάτων.

σελφ σερβις (T. 476)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION