σελφ σερβις - Νέες συμμετοχές στην πρωτοβουλία «Ελλα-δικά μας»

Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Νέες συμμετοχές στην πρωτοβουλία «Ελλα-δικά μας»

25 Ιανουαρίου 2017 | 14:42 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά,Βιομηχανία

Οι εταιρείες Πέτρου Νατς ΑΕ, Βιολάντα Cookies και Αθ. Γιώτης ΑΕΒΕ εντάχθηκαν στην πρωτοβουλία «Ελλα-δικά μας», διευρύνοντας τον κύκλο των εταιρειών-μελών της.

Η συμμετοχή τους στην πρωτοβουλία πιστοποιεί την ελληνικότητά τους, σύμφωνα με το «Πρότυπο Απαιτήσεων της Πρωτοβουλίας Ελλα-δικά μας», που δημιούργησε η Eurocert, ελληνικός φορέας πιστοποιήσεων, με βάση την ιδιοκτησία, την παραγωγή και τη βάση δραστηριοτήτων, στοιχεία που δημιουργούν υψηλή σχετική προστιθέμενη αξία για την ελληνική οικονομία.

Η Πέτρου Νατς ΑΕ ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην Αγιά της Λάρισας το 1968, με την καλλιέργεια των φουντουκιών. Σήμερα έχει εξελιχθεί σε μια πρότυπη βιομηχανική μονάδα παραγωγής, επεξεργασίας και εμπορίας ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων. Η εταιρεία παραγωγής μπισκότων και κουλουριών Βιολάντα Cookies εδρεύει στα Τρίκαλα και επικεντρώνεται στην παραγωγή προϊόντων ζύμης, αναπτύσσοντας μια ευρύτατη ποικιλία από 130 προϊόντα. Η Αθ. Γιώτης ΑΕΒΕ δραστηριοποιείται στην εισαγωγή, επεξεργασία και συσκευασία μπαχαρικών, βοτάνων και φυσικών μιγμάτων για περισσότερα από 80 χρόνια.

Εξάλλου, η πρωτοβουλία «Ελλα-δικά μας» προσέφερε σημαντικές ποσότητες προϊόντων στο «Χαμόγελο του Παιδιού» και την «Κιβωτό του Κόσμου», ήτοι 8.761 τεμάχια συσκευασμένων προϊόντων, 2.515 κιλά φρέσκων και χύμα τροφίμων, 6.120 φιάλες νερού και αναψυκτικών και 4.917 τεμάχια γραφικής ύλης και χαρτικών. Στη μεταφορά τους συμμετείχε εθελοντικά και η εταιρεία Κασσουδάκης Μεταφορική.

σελφ σερβις (T. 468)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Βρεφικά & Παιδικά Προϊόντα: Δημογραφική και οικονομική κρίση μειώνουν συνεχώς τον τζίρο

Μόνη η συνεχιζόμενη πτώση των γεννήσεων στη χώρα μας εξηγεί αρκετά, δυστυχώς, τη διαρκώς πτωτική εξέλιξη της αγοράς προϊόντων βρεφικής και παιδικής διατροφής και φροντίδας. Όπως εκτιμάται, ο συνδυασμός της δημογραφικής με την οικονομική κρίση λόγω των προγραμμάτων λιτότητας, από το 2009 μέχρι φέτος οδήγησε τον τζίρο των επιχειρήσεων της εν λόγω αγοράς σε πτώση της τάξης του 45%. Ωστόσο, αν και η προώθηση και προσφορά έχει γίνει ο κατεξοχήν ιμάντας των πωλήσεων και του ανταγωνισμού των brands, στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION