σελφ σερβις - ΣΕΒΤ: Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων

Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΣΕΒΤ: Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων

21 Οκτωβρίου 2016 | 12:06 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Θεσμικά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων την 1η Οκτωβρίου και βάσει των εκτιμήσεων ότι ως το 2030 το 25%-40% του πληθυσμού της Ευρώπης θα είναι άνω των 65 ετών, ο ΣΕΒΤ επισήμανε σε ανακοίνωσή του τη σημαντική αυτή δημογραφική αλλαγή στις ευρωπαϊκές κοινωνίες και τις συνέπειές της, υπογραμμίζοντας την αναγκαιότητα για νέες διατροφικές στρατηγικές, που θα καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες των ανθρώπων τρίτης ηλικίας.

Υπενθυμίζεται ότι ο ΣΕΒΤ συμμετείχε ενεργά στο πενταετές ευρωπαϊκό έργο NU-AGE, στόχος του οποίου ήταν «υγιής γήρανση», η βελτίωση δηλαδή της ζωής των ηλικιωμένων μέσω της καλύτερης κατανόησης των διατροφικών αναγκών τους.

Το κύριο συμπέρασμα του έργου ήταν ότι η υιοθέτηση μιας διατροφής, που ακολουθεί το πρότυπο της μεσογειακής, θα μπορούσε να συμβάλει θετικά στην «υγιή γήρανση». Έτσι, με την ολοκλήρωσή του, παρουσιάστηκε η μεσογειακού τύπου διατροφή, που δοκιμάστηκε στο πλαίσιο του NU-AGE και για την οποία βρέθηκε ότι μείωσε σημαντικά τα επίπεδα μιας πρωτεΐνης (C-αντιδρώσα πρωτεΐνη), που αποτελεί τον κύριο δείκτη φλεγμονής, που συνδέεται με τη διαδικασία της γήρανσης καθώς και το ρυθμό απώλειας της οστικής μάζας σε άτομα με οστεοπόρωση.

Η έρευνα δε που έγινε σχετικά με τους κοινωνικο-οικονομικούς παράγοντες, που επηρεάζουν την ποιότητα της διατροφής, έδειξε ότι η απόφαση αγοράς των ηλικιωμένων διαμορφώνεται κυρίως από την ημερομηνία λήξης του προϊόντος, την τιμή και τη γεύση.

σελφ σερβις (T. 465)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION