σελφ σερβις - Social Media Awards 2015

Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Social Media Awards 2015

4 Ιανουαρίου 2016 | 15:32 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Social media,Φεστιβάλ/Βραβεία

Στο πλαίσιο του θεσμού των Social Media awards, που βραβεύει τις πλέον καινοτόμους και αποτελεσματικές ενέργειες των brands σε επίπεδο social media και που διοργανώθηκαν στις 19 Νοεμβρίου, για τρίτη συνεχή χρονιά, από το περιοδικό Marketing Week και τη Boussias Communicationς, σε πανηγυρική εκδήλωση παρουσία 700 στελεχών της αγοράς, μεταξύ άλλων, διακρίσεις κατέκτησαν:

Η ΑΒ Βασιλόπουλος το ασημένιο βραβείο για το Best Use of Social Media for a corporate brand στην κατηγορία Retail/E-Commerce και το μπρούτζινο βραβείο στην κατηγορία Best Social Media Strategy for Event Promotion για την καμπάνια «Δηλώνουμε Εθελοντές 2015».
Τα Kings της Elbisco απέσπασαν συνολικά δέκα βραβεία: δύο πλατινένια στις ενότητες Best Social Media Strategy και Integration and Innovation, τρία χρυσά στις κατηγορίες Best Social Media Strategy for Product Launch, Best Experimental Format και Best Social Media Integration Campaign, τέσσερα ασημένια στις κατηγορίες Innovation in Social Media, Best Integration of Social Media & Offline Campaign, Best Use of Facebook/Advertising και Social Media Effectiveness κι ένα μπρούτζινο στην κατηγορία Best Use of Social Media in Real Life.

Οι ενέργειες των brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον ξεχώρισαν με δώδεκα βραβεία. Το ασημένιο κέρδισε η ομάδα του Cutty Sark στην ενότητα Instagram, ενώ παρέλαβε έξι ακόμη βραβεία: το χρυσό στις κατηγορίες Best Social Media Strategy for Event Promotion και Best Use of Instagram και το ασημένιο στις κατηγορίες Best Overall Presence on Facebook, Best Corporate Blog, Best Use of a Hashtag on Twitter και Best Content Marketing in Social Media. Δύο βραβεία κατέκτησε και η ομάδα του Famous Grouse αποσπώντας χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best Integration of Social Media & Offline Campaign και ασημένιο στην κατηγορία Best Social Media Strategy for Sales. Τα Tsakiris chips ξεχώρισαν στην κατηγορία Best Social Media Contest, η Amita Motion παρέλαβε το μπρούτζινο βραβείο στην κατηγορία Best Integration of Social Media & Offline Campaign και στην κατηγορία Best Use of YouTube.

Μπρούτζινο βραβείο απέσπασε η Barilla, στην κατηγορία Best Content Marketing in Social Media για την online ενέργειά της «Οι Ιταλοί».
Ο Μύθος και η οnline καμπάνια για τη φοιτητική πλατφόρμα Yolo Mythos απέσπασε το χρυσό στην κατηγορία Social Media effectiveness και το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Best use of Facebook/Video.

σελφ σερβις (T. 456)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION