σελφ σερβις - Συμμαχία για την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Συμμαχία για την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα

11 Μαΐου 2015 | 12:26 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Events,News

Το MBA International του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο ΜΚΟ για τη νεοφυή επιχειρηματικότητα Industry Disruptors-Game Changers (ID-GC) και η φαρμακευτική εταιρεία MSD, παρουσίασαν στα τέλη του Μαρτίου σε ειδική εκδήλωση τα αποτελέσματα της συνεργασίας τους για την αναβάθμιση της κατεύθυνσης Innovation and Entrepreneurship του μεταπτυχιακού προγράμματος.

Η συνεργασία συνεχίζεται με επιτυχία για δεύτερη συνεχή χρονιά και 22 συνολικά φοιτητές έχουν λάβει υποτροφίες, χρηματοδοτούμενες από την MSD, προκειμένου να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, αποκτώντας τα απαραίτητα εφόδια για την ανάπτυξη της επιχείρησης τους. Την εκδήλωση, χαιρέτισε ο Αναπληρωτής Υπουργός Έρευνας και Καινοτομίας κ. Κώστας Φωτάκης. Στόχος της πρωτοπόρου αυτής συμμαχίας είναι η στήριξη του μετασχηματισμού των αποτελεσμάτων της ερευνητικής διαδικασίας, καθώς και των καινοτόμων ιδεών, σε πραγματικές παραγωγικές δραστηριότητες προς όφελος της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.

Οι 22 υπότροφοι επιλέχθηκαν από ένα ευρύ φάσμα προτεινόμενων επιχειρηματικών ιδεών, που αφορούσαν εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας, υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, προώθηση παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό, δημιουργία δικτύων προώθησης «πράσινων» μορφών ενέργειας κλπ. Σήμερα οι 9 από αυτούς έχουν τις δικές τους επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθούν μία επιτυχημένη πορεία, ενώ οι υπόλοιποι έχουν αναπτύξει τα δικά τους business plan και έχουν συμμετάσχει σε δράσεις δικτύωσης του ΟΠΑ και άλλων συνεργαζόμενων φορέων. Έξι διαφορετικοί φορείς έχουν χρηματοδοτήσει ήδη κάποια από τα project, ενώ αξιόλογες είναι οι διακρίσεις των υποτρόφων σε διαγωνισμούς καινοτομίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

σελφ σερβις (T. 449)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION