
Σύμφωνα με πρόσφατη αλλαγή των διαφημιστικών κανόνων, όπως αυτή αποφασίστηκε από την αρμόδια επιτροπή της Μ. Βρετανίας ASA (Advertising Standards Authority), οι εκπτωτικές αλυσίδες μπορούν πλέον να συγκρίνουν στις διαφημιστικές τους εκστρατείες τις τιμές των PL προϊόντων τους με τις τιμές των supplier brands.
Η αλλαγή προκλήθηκε επί της ουσίας από τη σύγκριση τιμών που έκανε η Aldi στις πολύ επιτυχημένες διαφημίσεις της, μεταξύ δικών της προϊόντων και αντίστοιχων προϊόντων των προμηθευτών. Μέχρι πρότινος, σύμφωνα με τον κανονισμό της ASA, μπορούσε να γίνει σύγκριση τιμών μόνο μεταξύ ομοειδών προϊόντων.
Πλέον, η σύγκριση μπορεί να γίνει και μεταξύ supplier και retailer brand, με την προϋπόθεση ότι η σύγκριση γίνεται με υπευθυνότητα, κάτι που η ASA αναγνώρισε στην περίπτωση της διαφημιστικής καμπάνιας της Aldi, τονίζοντας μέσω εκπροσώπου της πως είναι σημαντικό σήμερα να δίνεται στους καταναλωτές όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πρόσβαση στην ενημέρωση για τις διαθέσιμες στην αγορά επιλογές. Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της απόφασης της Lidl να αναθέσει για πρώτη φορά σε εξωτερικό συνεργάτη την οργάνωση multichannel διαφημιστικής εκστρατείας, ως απάντηση στην επιτυχία της Aldi.
Αφιέρωμα
Λαμπερά δόντια για... σκληρό προωθητικό ανταγωνισμό
Ο σκληρός ανταγωνισμός στις προωθήσεις για τη διατήρηση ή την επέκταση των μεριδίων αγοράς, σε μια κατηγορία προϊόντων που ελέγχεται από πολυεθνικά brands, με πλούσιες επενδύσεις στη δημόσια αγωγή της στοματικής υγιεινής, στην καινοτομία και σε όλες τις μορφές του σύγχρονου μάρκετινγκ, θα εξακολουθήσει να μαίνεται αμείωτος και φέτος. Στο μεταξύ, η παγκόσμια μόδα της λεύκανσης των δοντιών, αλλά και η δοκιμασμένη συνταγή της απόλυτης εξειδίκευσης των νέων προϊόντων για κάθε είδους καταναλωτική ανά...
Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα- Εκδηλώσεις
- Έρευνα
- Εργασία
- Campaigns
- Προφίλ εταιρείας
Προφίλ εταιρείας
- Λουξ: Μεγάλος χορηγός στην εκδήλωση της έκδοσης Επίλογος
- Νέος θεσμός της ΕΑΣΕ για την Ηγεσία
- Η Πίνδος στο 3Ο Shape Food Workshop
- Φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ: Υποστηρικτής του Run Cup
- ΜΕΓΑ: Business Days
- Το ΑΒητάρι της ισορροπημένης διατροφής
- Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στις Ημέρες Καριέρας 2018
- 4ο Heineken Growth Makers
- Η 3 Άλφα στο 3o Shape Food Workshop
- 45 χρόνια Daikin Europe N.V.
- ΣΕΒΤ: Εκδήλωση για το έργο PEFMED στη Λάρισα
- 50 χρόνια 3Άλφα
- 60 χρόνια Πίνδος
- ΔΕΛΤΑ: Γιαούρτι διπλοστραγγιστό με στόχο την πρωτιά
Προφίλ εταιρείας
- ELTRUN: Αναμένεται περαιτέρω επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου φέτος
- Nielsen: Το Τop 15 των πωλήσεων ραφιού
- Online αγορές: Γνωρίστε τον online αγοραστή του 2018
- Nielsen: Σε αύξηση η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα
- Mastercard Identity Check
- Μείον 80% η χρήση πλαστικής σακούλας το 2018
- ELTRUN-ΟΠΑ: Case study αξιοποίησης δεδομένων για αποδοτικές προωθητικές ενέργειες
- Η ρευστότητα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ 2016-2017
- Ηνωμένο Βασίλειο: 1 στους 5 ενήλικες αγοράζει όλα τα είδη σούπερ μάρκετ online
- Η Vestar Capital Partners επικεφαλής νέας επένδυσης στην IRI
- Η Deloitte στρατηγικός συνεργάτης της Salesforce
- Στρατηγική συνεργασία Nielsen-Convert Group
- Deloitte: Ενισχύουν την καινοτομία οι ελληνικές επιχειρήσεις
- Digital Trust Insights: Απροετοίμαστοι έναντι των ηλεκτρονικών απειλών
Προφίλ εταιρείας
- ICAP: Αυξήθηκαν οι επενδύσεις στην ΕΚΕ το 2017
- ΙΕΛΚΑ: Αυξάνεται η απασχόληση στο λιανεμπόριο τροφίμων
- Εργασία και Σούπερ Μάρκετ: Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης εμπράκτως…
- Tesco: Διαβούλευση για τη νυχτερινή εργασία
- Αληθώς δίσεκτον το 2016!
- Πρόκληση για τις αλυσίδες οι μειώσεις μισθών
- Η ψυχρή υποδοχή της υποτίμησης της αγοράς εργασίας
- Ειρήνη ή πόλεμος με τα συνδικάτα;
- Χόρτασαν από υποσχέσεις οι άνεργοι
- Έρευνα ΚPMG: Σταθερές αποδοχές, μειωμένες παροχές
- Κρίση στην αγορά εργασίας των μάνατζερ
- Νέες πολιτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού
Προφίλ εταιρείας
- Night is a Mix: «Μοναδικές» βραδιές με το Cutty Sark
- Sanitas: Επικοινωνία με το κοινό
- ΙΕΛΚΑ: Ενημερωτική καμπάνια για την πλαστική σακούλα
- Diageo-ΑΒ Βασιλόπουλος: Υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ
- SYN.KA super market: Επικοινωνιακός πυρετός
- Φέτα ΔΩΔΩΝΗ με 40% λιγότερο αλάτι
- Ανανεωμένες μπάρες δημητριακών Fitness
- Κεφίρ ΜΕΒΓΑΛ και με γεύση λεμόνι
- Το AVA με νέες φόρμουλες και συσκευασία
- ΑΒ Βασιλόπουλος: «6ευρη καταιγίδα»
- Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος
- Καμπάνια «My Ελλάδα»
- Λουμίδης Παπαγάλος: Το «ξεχωριστό άνοιγμα καρδιάς» επιστρέφει
- Guinness «Explore the Extraordinary»
Προφίλ εταιρείας
- ΑΒ ΒΑΣΙΛOΠΟΥΛΟΣ: Το νέο πρόσωπο του καταστήματος της Εθνικής Οδού
- Έντονη η παρουσία της Bizerba στις εκδηλώσεις του κλάδου
- Praktiker Hellas: 20 χρόνια συνεισφοράς στην ελληνική αγορά
- 1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional
- Εγγύηση ποιότητας Bovillage
- Η Ατλάντικ ανατρέπει τα δεδομένα
- Casablanca: Ακολουθήστε την παράδοση!