σελφ σερβις - Θετικοί οι καταναλωτές στη δραστική μείωση της πλαστικής σακούλας

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Θετικοί οι καταναλωτές στη δραστική μείωση της πλαστικής σακούλας

18 Σεπτεμβρίου 2017 | 11:12 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα,Λιανεμπόριο

Στις 10 Αυγούστου δημοσιεύθηκε η Κοινή Απόφαση, με θέμα τον τελικό καθορισμό των μέτρων και κανόνων για τη μείωση της κατανάλωσης πλαστικών σακουλών μεταφοράς, η οποία αποβλέπει στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τη χρήση της λεπτής πλαστικής σακούλας μεταφοράς και στην αλλαγή των σχετικών νοοτροπιών υπέρ της καθιέρωσης της τσάντας μεταφοράς πολλαπλών χρήσεων.

Στο πλαίσιό της, ορίζεται ανταποδοτικό τέλος 3 λεπτών ανά λεπτή πλαστική σακούλα μιας χρήσης (πάχους 0-50μm) το 2018 (με εξαίρεση τις πλαστικές σακούλες πάχους μικρότερου των 15μm, που απαιτούνται για λόγους υγιεινής ή παρέχονται ως πρωτογενής συσκευασία χύδην τροφίμων) και 7 λεπτών από 1ης Ιανουαρίου 2019.

Σύμφωνα με σχετική έρευνα καταναλωτή που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ σε δείγμα 530 ατόμων από όλη τη χώρα, μόλις 1 στους 10 καταναλωτές είναι διατεθειμένος να συνεχίσει να πληρώνει για τις πλαστικές σακούλες μίας χρήσης, ενώ κατά το 57% δηλώνουν ότι προτίθενται να χρησιμοποιούν τσάντες πολλών χρήσεων. Κατά το 33% δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν ακόμα τι θα πράξουν, πράγμα που δείχνει ότι απαιτείται η οργανωμένη παρέμβαση ενημέρωσης από την πολιτεία, την επιχειρηματική κοινότητα και τις ενώσεις καταναλωτών.

Σήμερα οι 2 στους 3 καταναλωτές δηλώνουν ότι κατέχουν κάποιου είδους τσάντα πολλαπλών χρήσεων, αλλά μόλις κατά το 8% την χρησιμοποιούν συστηματικά και κατά το 23% συχνά, ενώ ο ένας στους δύο δεν τις χρησιμοποιεί, επειδή δεν το θυμάται. Πάντως, κατά το 92% συμφωνούν ότι οι σακούλες πρέπει να μειωθούν και δη κατά το 64% θεωρούν πως πρέπει να απαγορευτεί εντελώς η διάθεσή τους. Υπενθυμίζεται ότι οι πλαστικές σακούλες που διατίθενται ετησίως στην εγχώρια κατανάλωση από όλο το φάσμα των λιανεμπορικών δραστηριοτήτων υπερβαίνουν τα 4,5 δισεκατομμύρια, ήτοι τις 400 σακούλες ανά κάτοικο, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του ΙΕΛΚΑ.

σελφ σερβις (T. 475)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION