σελφ σερβις - Γενική συνέλευση ΕΣΒΕΠ

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Γενική συνέλευση ΕΣΒΕΠ

21 Απριλίου 2016 | 12:20 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Βιομηχανία,Εκδηλώσεις

«Οι μάρκες μπορούν να προσφέρουν τόσο στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας όσο και στην εξωστρέφειά της», τόνισε ο κ. Ν. Καραγεωργίου, πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ, απευθυνόμενος στη Γ.Σ. της 21ης Μαρτίου, θέτοντας ταυτόχρονα το πρόβλημα των αρνητικών επιπτώσεων της υπερφορολόγησης της μεσαίας τάξης, εκφράζοντας, ωστόσο, και την αισιοδοξία ότι παρά την κρίση η οικονομία θα μπορέσει να βρει τον δρόμο της.

Στη συνέλευση, ο κ. Β. Τολίδης, Retailer Services Executive της Nielsen, αναφέρθηκε στην επίδραση των τιμών στην εξέλιξη των πωλήσεων των FMCG, ενώ ο κ. Δ. Νικολάου, γεν. διευθυντής του οργανισμού ΔιαΝΕΟσις, αναφέρθηκε στις δραστηριότητες του Think Tank. Στο ίδιο πλαίσιο, οι κ. Θ. Γεωργακόπουλος, δ/ντής Περιεχομένου, και Κ. Πιερρακάκης, δ/ντής Ερευνών του νέου φορέα, παρουσίασαν την έρευνα «Τι πιστεύουν οι Έλληνες», υπογραμμίζοντας τον διχασμό της ελληνικής κοινωνίας σε ευρωπαϊστές και αντιευρωπαϊστές πλην, όμως, με ποσοστά άνω του 70% υπέρ του ευρώ. Επίσης, τις τάσεις στο λιανεμπόριο παρουσίασε ο κ. Αρ. Παντελιάδης, διευθ. σύμβουλος της Metro, ο οποίος υποστήριξε ότι οι τάσεις συγκέντρωσης στα δίκτυα διανομής θα συνεχιστούν κι ότι τα μη αποδοτικά καταστήματα θα κλείσουν. «Οι πωλήσεις για τις πωλήσεις σταδιακά θα εκλείψουν και στον χώρο του λιανεμπορίου θα επικρατήσει περισσότερη λογική, με κριτήριο την κερδοφορία», είπε μεταξύ άλλων.

σελφ σερβις (T. 460)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Βρεφικά & Παιδικά Προϊόντα: Δημογραφική και οικονομική κρίση μειώνουν συνεχώς τον τζίρο

Μόνη η συνεχιζόμενη πτώση των γεννήσεων στη χώρα μας εξηγεί αρκετά, δυστυχώς, τη διαρκώς πτωτική εξέλιξη της αγοράς προϊόντων βρεφικής και παιδικής διατροφής και φροντίδας. Όπως εκτιμάται, ο συνδυασμός της δημογραφικής με την οικονομική κρίση λόγω των προγραμμάτων λιτότητας, από το 2009 μέχρι φέτος οδήγησε τον τζίρο των επιχειρήσεων της εν λόγω αγοράς σε πτώση της τάξης του 45%. Ωστόσο, αν και η προώθηση και προσφορά έχει γίνει ο κατεξοχήν ιμάντας των πωλήσεων και του ανταγωνισμού των brands, στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION