σελφ σερβις - Τα ρομπότ και η προσωπική επαφή

Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Τα ρομπότ και η προσωπική επαφή

20 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:54 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Διεθνή,Τεχνολογία

Σε πρόσφατη έρευνα της CapGemini οι αναλυτές συμπεραίνουν πως οι καταναλωτές προτιμούν να συναλλάσσονται με ρομπότ παρά με ανθρώπους, γεγονός που συνηγορεί υπέρ της άποψης ότι θα επιταχυνθεί η χρήση voice assistants, δηλαδή των προσωπικών ψηφιακών βοηθών, όπως αποδίδεται ο όρος στα ελληνικά.

Πρόκειται για τις εφαρμογές που δίνουν τη δυνατότητα εκτέλεσης διαφόρων εργασιών με τη χρήση φωνητικών εντολών. Σύμφωνα με την έρευνα, κατά περίπου 70% οι καταναλωτές δήλωσαν πως σκοπεύουν να αντικαταστήσουν σταδιακά την επίσκεψη στο κατάστημα λιανικής ή στην τράπεζα με το δικό τους σύστημα φωνητικών ψηφιακών βοηθών, εντός τριών ετών. Το 40% όσων χρησιμοποιούν σήμερα voice assistants ξεκίνησαν την αξιοποίησή τους τον προηγούμενο χρόνο.

Το 2019 σε σύγκριση με το 2017 καταγράφεται μια αύξηση της χρήσης τους κατά 45%-53%, σε διάφορες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς προϊόντων σούπερ μάρκετ και ειδών για το σπίτι, για υπηρεσίες που αφορούν διαδικασίες after sale κατά 27%-52% και για πληρωμές που αφορούν την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών κατά 48%. Η έρευνα κατέγραψε τις απόψεις άνω των 12.000 καταναλωτών που χρησιμοποιούν voice assistants ή chat bots και 1.000 στελεχών επιχειρήσεων. Τα τρία τέταρτα των στελεχών δήλωσαν πως έχουν διαπιστώσει σημαντικά οφέλη από τη χρήση τους και το 58% πως αυτά τα οφέλη ταυτίστηκαν ή υπερέβησαν τις προσδοκίες τους.

Την ίδια στιγμή, οι αναλυτές, σημειώνουν πως από την έρευνα προέκυψε η ανάγκη αναβάθμισης των σχετικών τεχνολογιών. Σε αυτό το πλαίσιο, άλλωσε, όπως αναφέρει το The Grocer, στα τέλη Αυγούστου η Tesco λάνσαρε μια νέα ψηφιακή φωνητική υπηρεσία, που επιτρέπει στους πελάτες της να ολοκληρώσουν τη διαδικασία αγορών με τη χρήση ενός Google Smart Speaker.

σελφ σερβις (T. 497)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών: Οριακά θετική η ανάπτυξη φέτος

Παράγοντες της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου εκφράζουν την αισιοδοξία τους για τις προοπτικές της αγοράς των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, αν και εξέλιξή της φέτος προδιαγράφεται οριακά θετική. Η ομάδα των treatment είναι η μικρότερη στην περιποίηση των μαλλιών, αλλά η ταχύτερα αναπτυσσόμενη και σε αξία και σε τεμάχια. Ενόσω στην πλειονότητά τους τα προϊόντα της κατηγορίας πωλούνται υπό προωθητική πίεση, η καινοτομία τους εστιασμένη στην εξειδικευμένη περιποίηση, έλκει όλο και περισσότερ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION