σελφ σερβις - Το πλάνο της Alibaba για 2.000 καταστήματα έως το 2022

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Το πλάνο της Alibaba για 2.000 καταστήματα έως το 2022

16 Ιουλίου 2019 | 12:53 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Omnichannel,Online,Διεθνή

Το φυσικό της δίκτυο εξακολουθεί να αναπτύσσει η Alibaba στη Κίνα, με προοπτική να φτάσει τα 2.000 καταστήματα έως το 2022, ενώ σχεδιάζει πέραν της αριθμητικής και τη γεωγραφική της επέκταση.

Σήμερα λειτουργεί 160 καταστήματα υπό το banner Freshippo σε 21 πόλεις και ελπίζει να έχει παρουσία σε πάνω από 200 πόλεις έως το 2030. Στα σχετικά πλάνα εντάσσονται οι πόλεις με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου. Τα καταστήματα Freshippo, σύμφωνα με την ανάλυση του IGD, του βρετανικού οργανισμού μελέτης του λιανεμπορίου, συνδυάζουν τις υπηρεσίες λιανεμπορίου με την εστίαση. Διαθέτουν υψηλής ποιότητας ψάρια σε δεξαμενές νερού, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες να τα επιλέξουν, αλλά και να τα δώσουν προς μαγείρεμα εντός του καταστήματος, ώστε να τα καταναλώσουν άμεσα ή να τα πάρουν μαζί τους.

Σημαντικό πλεονέκτημα της αλυσίδας αποτελεί η γρήγορη παράδοση των παραγγελιών (30’ για απόσταση έως 3χλμ από το κατάστημα). Τέλος, στα καταστήματα εφαρμόζονται σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες, σε διάφορα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας. Για παράδειγμα, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, που προβάλλονται στο κινητό τους με το σκανάρισμα των QR codes που φέρουν στις συσκευασίες τους, εξυπηρετούνται από ταμεία self-checkout, που χρησιμοποιούν RFID και συστήματα αυτόματης πληρωμής, με τη χρήση της εφαρμογής Alipay της Alibaba, ενώ πλέον είναι δυνατή η πληρωμή και μέσω άλλων εφαρμογών.

σελφ σερβις (T. 496)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Άρτος & αρτοσκευάσματα: Η υπόθεση έχει πολύ ψωμί...

Οι πωλήσεις της ευρείας κατηγορίας του ψωμιού και των αρτοσκευασμάτων ακολουθούν αυξητική τάση, πράγμα στο οποίο συντελούν η έντονη κινητικότητα στην αγορά, με λανσαρίσματα νέων καινοτόμων προϊόντων και ένταση των προσφορών. Εντυπωσιακή είναι και η αύξηση του μεριδίου των PL. Στο μεταξύ, η αντιδικία συμφερόντων, μεταξύ της παραδοσιακής λιανικής στα εν λόγω προϊόντα από τη μια πλευρά και των σούπερ μάρκετ και της αρτοβιομηχανίας από την άλλη, φαίνεται ότι περνά σε νέα φάση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION