σελφ σερβις - Μεγαλώνει ο αριθμός των online πελατών στις ΗΠΑ

Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Μεγαλώνει ο αριθμός των online πελατών στις ΗΠΑ

20 Ιουνίου 2019 | 09:51 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή,Έρευνα

Σύμφωνα με την έρευνα Coresight Research, τα συμπεράσματα της οποίας δημοσιοποιήθηκαν στα μέσα Μαΐου, ο αριθμός των καταναλωτών που αγοράζουν προϊόντα σούπερ μάρκετ online έστω και ευκαιριακά, είναι σημαντικός και μεγαλώνει ταχύτατα.

Ποσοστό περίπου 36,8% των Αμερικανών καταναλωτών πραγματοποίησε σχετικές αγορές το 2018, αυξημένο κατά 23,1% από πέρυσι. Το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 35 εκατομμύρια επιπλέον. Σε κάθε περίπτωση, οι αγορές που πραγματοποιούνται online είναι συγκριτικά λίγες. Κατά 72,4% οι καταναλωτές καλύπτουν ένα μικρό μόνο μέρος των αναγκών τους σε προϊόντα σούπερ μάρκετ, ενώ μόνο το 11,8% δηλώνει πως πραγαμτοποιεί σημαντικό ποσοστό των αγορών ειδών παντοπωλείου online.

Όπως σημειώνουν οι ερευνητές, οι νέοι online αγοραστές πιθανότατα αλλοιώνουν τον μέσο όρο των online αγορών. Ποσοστό 62,5% του συνόλου των καταναλωτών που πραγματοποίησαν online αγορές ειδών σούπερ μάρκετ την προηγούμενη χρονιά, χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα Amazon.com, διατηρώντας την στην πρώτη θέση.

Όσοι χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη πλατφόρμα για αγορά ειδών σούπερ μάρκετ συνήθως ξοδεύουν μικρότερο μέρος του συνολικού προϋπολογισμού τους για σχετικές αγορές από ό,τι όσοι χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες Walmart.com, Target.com ή Kroger.com, στοιχείο που κατευθύνει τους ερευνητές στο συμπέρασμα πως οι καταναλωτές-χρήστες του Amazon.com για αγορές ταχυκίνητων προϊόντων είναι ευκαιριακοί πελάτες ή πελάτες που αγοράζουν λίγα προϊόντα online.

σελφ σερβις (T. 495)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION